Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä viime viikolla koronarokote oli palstalla myrkkyä, nyt täällä ulistaan rokotusten hitaudesta

Vierailija
05.01.2021 |

Ihan aavistuksen verran tuntuu siltä, että palsta on erään populistipuolueen kannattajien valloittama. Asioilla sinänsä ei ole väliä, kunhan pääsee vastustamaan hallitusta.

Hyvä esimerkki tästä on koronarokote, josta palstalla puhuttiin monta kuukautta myrkkynä jota kukaan ei missään nimessä aikonut kehoonsa ottaa.

Ja viime päivät etusivulla on keikkunut ketjuja, joissa huudetaan kun rokotteita ei saadakaan tarpeeksi nopeasti.

Mihin tällä hämmentämisellä pyritään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hukata hyvää valituksen aihetta!

Vierailija
22/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on vaikeuksia ymmärtää, että joidenkin mielestä rokotteet ovat myrkkyä ja joidenkin toisten mielestä rokotukset pitäisi viedä mahdollisimman nopealla aikataululla läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen oppositiopolitiikkaa... pelataan jokainen kortti, niin ollaan aina oikeassa.

Kumma kyllä, tässä rokotesyyttelyssä ovat olleet etulinjassa Kokoomuslaiset, eivät persut. Eli persut ovat johdonmukaisia koska eivät aio rokotetta ottaa.

Vierailija
24/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä henkilöt tyhmiä vai epävakaita jotka kääntävät takkiaan tuuliviirin lailla?

Vierailija
25/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sinä ainoa, joka luulet täällä meuhkaavan vain muutaman ihmisen, tai pienen ryhmän? 

Ei ystävä hyvä, meitä on täällä monta, ja itse kukin olemme mitä mieltä milloinkin.

Oleksää se vihervassarivajackämmä- huutelija?

Vierailija
26/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti ap, hyvästä aloituksesta. 

Samaa oon ajatellut.

Tällä palstalla trollit kääntää takkia  kuin yhtä nopsasti kuin siemaisee janoinen siemaisee vesilasin.

Tunnetusti tämä palsta on täynnä pelkkiä hallitusta ja ministereitä koskevia trolleja ja hyvänä kakkosena tulee rokotukset eri muodoissan monine salaliittoteorioineen.

Pahimpia trolleja ovat muilta palsoilta tänne tulevat pojat ja nuoret miehet, jotka haluavat levittää omaa sanomaansa niin laajalle kuin ikinä vain voivat.

Mutta onneksi tällä palstalla on joitakin kylmäverisiä nuoria naisia, jotka pystyvät noille maitoparta poikosille antamaan samalla mitalla takaisin.

Vierailija
27/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti ap, hyvästä aloituksesta. 

Samaa oon ajatellut.

Tällä palstalla trollit kääntää takkia  kuin yhtä nopsasti kuin siemaisee janoinen siemaisee vesilasin.

Tunnetusti tämä palsta on täynnä pelkkiä hallitusta ja ministereitä koskevia trolleja ja hyvänä kakkosena tulee rokotukset eri muodoissan monine salaliittoteorioineen.

Pahimpia trolleja ovat muilta palsoilta tänne tulevat pojat ja nuoret miehet, jotka haluavat levittää omaa sanomaansa niin laajalle kuin ikinä vain voivat.

Mutta onneksi tällä palstalla on joitakin kylmäverisiä nuoria naisia, jotka pystyvät noille maitoparta poikosille antamaan samalla mitalla takaisin.

Näin se on nähtävä! Kaikki eri mieltä olevat ovat maitoparta-trolleja ja salaliittoihin uskovia, kun tarpeeksi sitä hokee, se muuttuu todeksi ilman lääkitystä.

Vierailija
28/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon näissä rokotemeuhkaajissa on kokoomuslaisia, jotka nuolevat muun muassa Eurooopan WHO-johtoa. Tosin kyllä Sannakin siihen on lähtenyt, liikaakin mukaan..

Lähestytäänpäs asiaa hiukan toisaalta, itse en ole vastaava rokoteintoilija:

Nämä tytöt viestin linkissä ovat Los Anegelesista. Koronaepidemian tarvii tulla Losissa aika pian alas, koska se on levinnyt vielä tuplaten nopeamminkin kuin esimerkiksi Briteissä. Se on siellä mennyt ehkä jo nyt käytännnössä väestön läpi, sen on siksi alettava laskea. Mutta:

Tähän liittyy sekin, että Britanniassa nyt, ja syksyn kuolleisuus ei ole TIPAAKAAN KOHOLLA, jos vertaa Talveen 2017-2018. Se tulee esille Euromomon Z-käyrästä, sivustolla Pooled Deaths. Mitään tarvetta rokottaa koko kansaa pakolla ei ole, mutta kun on Fear Of The Dark!

Fear of the Dark

Pimeän pelko; Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,

Minä olen Hoitaja, joka kulkee yksin,

Ja kun kuljen hämärää tietä,

Yöllä, tai läpi sairaalan,

Kun valo alkaa muuttua,

Tuntuu niin erikoiselta,

Hiukan pelottavalta kun on pimeä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana,

Oletko koskaan ollut yksin yössä,

Ajatellut askeleita tulevan takaa,

Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä,

Ja pudistat itseäsi,

Ja on vaikea katsoa uudelleen,

Koska olet ihan varma, että joku on takana,

Fear of the Dark,

Fear of the Dark,

I have a constant fear that something´s allways near,

Fear of the Dark,

Fear of teh Dark,

On tunne että joku on jatkuvasti takana,

Kun kuljen hämärää tietä,

Olen hoitaja, joka kulkee yksin.

Loppu:

Odotan kylmässä huoneessani, joko kello alkaa soida,

Muistelen mennyttä elämääni, eikä ole kauaa aikaa,

Koska kun kello on viisi he vievät minut rokotteelle,

Aika, hiekka lasissa on käymässä vähiin,

Kun lääkäri tulee lukemaan minulle viimeiset tiedot,

Katson lasin läpi maailmaa, joka teki minulle väärin,

Kun he hakevat minut käytävälle, joku huutaa huoneesta,

Tiede on kanssasi! Jos Tiede on kanssani, miksi minulle tehdään näin?

Kyllä! Täydellinen olkoon nimesi

Täydellinen olkoon nimesi

Yeah

ENCORE; Loppu; END

Vierailija
29/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon näissä rokotemeuhkaajissa on kokoomuslaisia, jotka nuolevat muun muassa Eurooopan WHO-johtoa. Tosin kyllä Sannakin siihen on lähtenyt, liikaakin mukaan..

Lähestytäänpäs asiaa hiukan toisaalta, itse en ole vastaava rokoteintoilija:

Nämä tytöt viestin linkissä ovat Los Anegelesista. Koronaepidemian tarvii tulla Losissa aika pian alas, koska se on levinnyt vielä tuplaten nopeamminkin kuin esimerkiksi Briteissä. Se on siellä mennyt ehkä jo nyt käytännnössä väestön läpi, sen on siksi alettava laskea. Mutta:

Tähän liittyy sekin, että Britanniassa nyt, ja syksyn kuolleisuus ei ole TIPAAKAAN KOHOLLA, jos vertaa Talveen 2017-2018. Se tulee esille Euromomon Z-käyrästä, sivustolla Pooled Deaths. Mitään tarvetta rokottaa koko kansaa pakolla ei ole, mutta kun on Fear Of The Dark!

Fear of the Dark

Pimeän pelko; Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,

Minä olen Hoitaja, joka kulkee yksin,

Ja kun kuljen hämärää tietä,

Yöllä, tai läpi sairaalan,

Kun valo alkaa muuttua,

Tuntuu niin erikoiselta,

Hiukan pelottavalta kun on pimeä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana,

Oletko koskaan ollut yksin yössä,

Ajatellut askeleita tulevan takaa,

Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä,

Ja pudistat itseäsi,

Ja on vaikea katsoa uudelleen,

Koska olet ihan varma, että joku on takana,

Fear of the Dark,

Fear of the Dark,

I have a constant fear that something´s allways near,

Fear of the Dark,

Fear of teh Dark,

On tunne että joku on jatkuvasti takana,

Kun kuljen hämärää tietä,

Olen hoitaja, joka kulkee yksin.

Loppu:

Odotan kylmässä huoneessani, joko kello alkaa soida,

Muistelen mennyttä elämääni, eikä ole kauaa aikaa,

Koska kun kello on viisi he vievät minut rokotteelle,

Aika, hiekka lasissa on käymässä vähiin,

Kun lääkäri tulee lukemaan minulle viimeiset tiedot,

Katson lasin läpi maailmaa, joka teki minulle väärin,

Kun he hakevat minut käytävälle, joku huutaa huoneesta,

Tiede on kanssasi! Jos Tiede on kanssani, miksi minulle tehdään näin?

Kyllä! Täydellinen olkoon nimesi

Täydellinen olkoon nimesi

Yeah

ENCORE; Loppu; END

Tässä se on. Come in:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän