Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääni hajoaa eikä enää kestä kun ihmiset vaan kyttää ja tuomitsee minkä kerkeävät.

Vierailija
05.01.2021 |

Tälläisiä ihmisiä on esim. naapuri, osa työkavereista. Ihan kamalaa silmätikkuna pitämistä, jokaisen liikkeen kyttäämistä , tuomitsemista ja haukkumista. Tuntuu että olen lopullisesti sekoamassa ihmisten takia. Miksi Suomessa kytätään ja kärkytään niin negatiivisena ihmisiä? Jos en voi muuttaa pois niin en voi enää elää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilomme.

Vierailija
2/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisitkohan Ap jotain apua.... Ei ole ihan normaalia, että uskoo kaikkien ihmisten vain kytäävän ja olevan negatiivisia...

T. Se, jota vain harvoin huomataan tapetista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula 40v kirjoitti:

Se on ilomme.

Eikö kaikki Tuula-nimiset ole jo pääasiassa eläkeiässä? 40-vuotiaat ovat syntyneet 80-luvulla.

Vierailija
4/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hetken ajan kokea paremmuudentunnetta kun pääsee lyttäämään jotain toista.  Tämä osataan meillä Suomessa kyllä hyvin.  Tiedän eron, kun Britanniassa asuin, ihmiset on aina toisilleen kohteliaita vaikka pään sisällä ärsyttäisikin joku asia. Suomessa taas ollaan ärsyyntyneitä ihan kaikesta, ja se töksäytetään mahdollisimman ilkeästi. Vaikka olisi ihan mitätön asia kyseessä. Vihaa lähimmäistäsi ja naapuriasi on kirjoitettu Suomen lakiin. 

Vierailija
5/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mietin voisitko olla vakavasti masentunut? Käsittääkseni tuollaiset ajatukset ovat hyvin yleisiä siinä tilassa. On tietysti mahdollista, että työpaikalla on huono ilmapiiri ja  se ruokkii ahdistusta, mutta jos nukut huonosti ja mietit koko ajan mitä muut sinusta ajattelevat ja puhuvat niin se voi aiheuttaa ja lisätä mielenterveysongelmia. 

Sinuna menisin lääkärille puhumaan ja hommaisin jonkin mielialaa tasoittavan lääkityksen. Sitten olisin parhaani mukaan ajattelematta muiden oletettua pahantahtoisuutta.

Vierailija
6/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa tai olla puhumatta sille naapurille, vaihtaa työpaikkaa ja etsiä yksityisyyttä. Aseta rajat.

Vierailija
7/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisen työyksikköni aikaan tuollaista. Pääsin onneksi toiseen yksikköön. Olen pikkuhiljaa (toivottavasti) parantumassa. Mutta se on kyllä totta että suomalaiset ovat negatiivista kansaa eivätkä kannusta omiaan vaan ollaan kateellisia ja suorastaan ilakoidaan toisen vahingosta. 

Vierailija
8/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa hetken ajan kokea paremmuudentunnetta kun pääsee lyttäämään jotain toista.  Tämä osataan meillä Suomessa kyllä hyvin.  Tiedän eron, kun Britanniassa asuin, ihmiset on aina toisilleen kohteliaita vaikka pään sisällä ärsyttäisikin joku asia. Suomessa taas ollaan ärsyyntyneitä ihan kaikesta, ja se töksäytetään mahdollisimman ilkeästi. Vaikka olisi ihan mitätön asia kyseessä. Vihaa lähimmäistäsi ja naapuriasi on kirjoitettu Suomen lakiin. 

Et tainnut asua Briteissä kauhean kauaa? Sielä on hiottu taiteeksi passiivisagressiivisen v*ttuilun taito, joka NÄYTTÄÄ päällepäin kohteliaalta, mutta on kyllä oikeasti ihan sitä mahdollisimman ilkeää ihteään. Mutta moni viattomampi ei-Britti ei sitä ensin tajua, vaan luulee kohteliaisuudeksi.

Eikä sekään päde työväenluokassa. VIckypollardit eivät kohteliasta kärsivällisyyttä harrasta.

Vierailija
9/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä uteliaita joo, mutta todennäköisesti ihmiset eivät ole niin kiinnostuneita juuri sinusta kuin oletat. Mulla on mt-ongelmaisena (masennus ja kaksisuuntainen) ollut tuollaisia ajatuksia aina. Olen ihan kirjaimellisesti mennyt pitkin seiniä työpaikoilla ja kotonakin tuskin uskaltanut edes roskapussia viedä, koska olen ollut usein niin varma että naapurit kyttää ja ajattelee musta pahaa. 

Olen joutunut koko ikäni painiskelemaan näiden arkuuksieni ja harhaisten ajatusteni kanssa. Totuus kannattaa kuitenkin pitää mielessä. Totuus on se, että suurin osa ihmisistä ei mieti kaiket päivät mitä sä touhuilet. ellet sitten ole antanut jotain erityistä syytä siihen. Ihmiset on itse aivan liian kiireisiä pohtimaan mitä muut ajattelee heistä, että ehtisivät miettiä mitä juuri sinä päivät pitkät kotonasi touhuat.

Tää on siis se totuus, mutta itsekin joudun muistuttamaan itseäni siitä jatkuvasti.

Vierailija
10/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun elämästäni kertoisit samat on tunteetkin. Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä