Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSKATTARET KESKIVIIKKONA++++++

02.08.2006 |

Pakko oli tulla avaamaan päivän pino. Tein toisen samanlaisen testin nyt aamulla ja kyllä siihen tuli ihan selvä viiva. Ei ihan yhtä tumma, kuin kontrolliviiva mutta selkeästi näkyvä punainen viiva kuitenkin!

Meen kyllä töiden jälkeen ostamaan tukkupakkauksen erilaisia testejä, eihän tätä nyt vielä voi ihan täysin uskoa... Vaikka kyllä mä uskallan jo iloita. Ja mies on maailman onnellisin mies!

Vielä mietin, että voiko tosiaan noin selvät viivat saada kp 34/31-37? On tosin kyseessä se mammaksin erittäin herkkä jolla ohjeen mukaan voi testata jo pari päivää ennen tädin oletettua visiittiä.

Teen vielä viikonloppuna sellaisen ei-herkän testin, vaikka kyllä mä nyt jo kuitenkin voin noihin plussiin uskoa, eikös?

Sorry omanapaisuus, myöhemmin enemmällä ajalla enemmän tekstiä. Nyt töihin. (Arvatkaa, kuinka paljon keskityn duuneihin tänään...)

[quote]

-Kesämorsian-

[/quote]

P.S. [b]Killa: [/b]Koska näköjään ne sun erikoisplussasädetykset toimi, niin mä lähetän sulle pikana 1. luokan lipun plussajunaan -> TÄSSÄ!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Kyllä se nyt niin on, että mahassasi asuu pieni ihmisen alku. Wautsi vau!

Nyt sitten vaan rutkasti tsemppiä mahankasvatukseen!

Vierailija
2/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA oikein paljon!!!!!!!!!!!! Ja mukavaa masunkasvatusaikaa. Sinun pitää kyllä ehdottomasti käydä aina kertoilemassa meille kuulumisia. Ja siten kun päätät mennä o-puolelle, niin muista että me kaikki tullaan kyllä perässä.

ON: toivon, en toivo,etten pettyisi, toivon...kp24/28-30. Nenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM: Valtavasti onnea plussan johdosta :) Kerrohan sitten heti ku saan päivittää sut plussanneeks

Killa: Jokos kännyn löysit? Täällä kanssa merkkiuskollinen Nokiaan :) Mulla on 6680, ja ihan ok on. Toisena kännynä on 5140, ihan kätsy, mutten enää kyllä sitä ostais jos olisin ostassa. Mulle ehdoton kriteeri on jo että pitää olla radio tai soitin :) . Ite oon ajatellut tätä simupukkamallia http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7370/ , mutta en tiedä kuinka käytännöllinen toi olis. Simpukoista toinen vaihtoehto vois olla tää: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7270/ Tääkin vois olla kiva, aika uus malli: http://www.nokia.com/nseries/index.html?lang=fi&country=FI#product,n72 . Tosin ei oo simpukka, mutta aika kivat kuoret siinä on. :) Toivottavasti löydät puhelimen.

Brooke: Siellä piinaillaan urakalla, millos olit ajatellu testata? bd

Apila: älä vielä heitä toivoa, sitä on niin kauan kunnes täti saapuu.

Titi: pikaista paranemista

Pakko mennä tekeen töitä: palailen

-Sara-Maria-

Vierailija
4/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus tälle päivälle! Lähetähän tännekin (ja tietysti kaikille muillekin piinailijoille) sinulta yli jääneet plussasäteet! Niille olis käyttöä nimittäin mulla nyt kp 33/33. Kyllä tää aika jännää on, vaikka en hirveästi uskalla toivoakaan kun ei mitään oireita ole ollut. En ole hommannut testejäkään vielä, ja ajattelin testailla vasta viikonloppuna, jos täti ei ole tullut. Jos menen tilaamaan testejä niin varmastihan se täti kurvaa paikalle saman tien kun painan lähetä tilaus -nappia. Mutta toisaalta jos tilaisi sellaisen paketin jossa on myös ovistestejä, niin olisi niitä sitten valmiina seuraavaan kiertoon. En ole ovistestejäkään käyttänyt varmaan puoleen vuoteen, mutta voisihan niitä kokeilla taas jos ei nyt sitten olisi tärpännyt!

Killan eiliseen puhelinpähkäilyyn: Minäkin olen vannoutunut Nokia-ihminen, ja mulle sopivimpia malleja on ne iskun- ja roiskeenkestävät mallit, kun mulla on tuo hevosharrastus jonka yhteydessä kännykln välillä kokee kovia. Tämä nykyinen puhelin on jo aika vanha, ja jos oikein muistan niin malli on 5100. Uudempi vastaava malli taitaa olla 5140, ja sellaisen ajattelin hommata seuraavaksi. Ulkonäöltään nämä ei ole kyllä kauhean naisellisia vaan enemmänkin sellaisia sporttisia. Perusominaisuuksien lisäksi tässä mun puhelimessa on mm. radio ja taskulamppu, ja uudemmassa mallissa taitaa olla kamerakin.

Nyt on kai siirryttävä töiden pariin, joten mukavaa päivää enskat, tulen iltapäivällä kurkkimaan mitä olette kirjoitelleet.

Terveisin piinaileva Brooke

Vierailija
5/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Ihan ensimmäisenä lämpimät onnittelut [/color][color=blue]Kesämorsiamelle!!! [/color][color=fuchsia]Ihana uutinen, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne *rutistaa*.. Nappaahan nyt sitten moni meistä mukaan plussajunaan :)[/color]

[color=blue]Juu' u.. ihan kivan näköinen päivä taas tulossa, jos nyt tänään saisin viimein aikaiseksi aloittaa tuon marjanpoimintaurakan, pensaat notkuu viinimarjoja.. Mehuksi ajattelin keittää.. Oottekos muut kovia marjanpoimijoita? Minä en taida metsään sen enempää mennä kuin että puolukoita voisin käydä sangollisen poimimassa..[/color]

[color=fuchsia]Kiitos kaikille takaisin tervetulleeksi toivottajille! :) Vaikka nyt tulisikin nega niin luulempa että pyörin täällä enemmän ja vähemmän tuon taukoilun ajankin sitten, eihän se ole kuin muutaman kuukauden ja te olette niin ihanaa seuraa.. Selvisinkin aika nopsaan siitä pettymyksestä että ei meillä heti tärppää ja että ei tule vauvaa ennen häitä, joten ei tunnu niin kipeältä käydä täällä.. mukavalta vain tuntuu lukea kuulumisianne! :) En oo jotenkin ollenkaan kotiutunut tuonne naimisiin.info sivuille vaikka siellä mun kai pitäisi hillua :)[/color]

[color=blue]Apilalle pahoittelut negasta, mutta vasta sitten surraan kun täti on ilmestynyt.. Monella on nega muuttunut plussaksi! Tosin itse olen aika skeptinen kun monta negaa testannut ja aina se täti on sieltä tullut..[/color]

[color=fuchsia]Tervetuloa toivottelen Jeanettelle!!! Mukavan porukan löysit :)[/color]

[color=blue]Ja sitten paljon plussasädetystä piinailijoille: [/color]

[color=fuchsia]Nennaliina, Remukka, Jessica ja Brooke!! [/color][color=blue]*bdbdbd* Toivottavasti en unohtanut ketään..[/color]

[color=fuchsia]Mitäs galluppia olikaan: Ainakin ikää kyseltiin, mulla paukahtais tasan kahden viikon päästä 24v lasiin (pariisittaren kanssa näköjään tosi samanikäisiä) :) Mies täytti alkuvuodesta 28 eli reilut 4v on ikäeroo.. Toinen gallup oli lemmikeistä: Meiltä löytyy koira ja kaksi kissaa..[/color]

[color=blue]Sitten ON: Menossa nyt kp 25/28-35 (maanantaina näköjään päivällä sanoin väärin) eli piinailua piinailua.. Mulla on jännästi mennyt muutama viime kierto niin että joka toinen on 35 ja joka toinen tuon 28 (sitä ennen oli yleensä siitä välistä eli 31).. Nyt olis tuon 28 päivän vuoro joten tätiä odottelen sunnuntaina, toivottavasti ei tule.. Oireita ei ole oikein paljon mitään paitsi äsken kyllä oli kauhean huono olo, minä tietenkin heti toiveajattelijana että aamupahoinvointia :)[/color]

[color=fuchsia]Sellaista tänne.. Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja pupuilkaahan ahkerasti ;)[/color]

[color=blue]T. Juli[/color]

Vierailija
6/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on ehtiä töiden välissä tänne taas piipahtaa.. Kiitos kovasti kaikille onnitteluista. Ehdin jo lukea joltain tyhmältä nettisivulta, että alkuraskauden keskenmenot on yleisiä, >50%. Ja heti tuli hetkeksi pieni musta pilvi. Mutta se kaikkosi yhtä nopeasti, päätin etten usko moiseen juttuun!

Kamalan omanapaista mutta ehkä mä viimeistään huomenna pystyn taas keskittymään johonkin muuhunkin..

[b][color=hotpink]Brookelle[/color][/b] lähtee täältä plussasäteitä!! Testaa jo! Mullakin on tänään vasta kp 34/31-37. Ja kuule, ei se testien etukäteen hankkiminen ainakaan mulle tuottanut huonoa onnea. Mä ajattelin, että jos kaapissa on vaan kaksi testiä eik yhtään tampoonia, niin täti ymmärtää pysyä poissa. Ja ymmärsihän se :)

[b][color=green]Sara-Maria[/b][/color]: Kyllä mä sitten ilmoittelen. Mutta ajattelin hengata täällä vielä hetken ja napata kaikki piinailijat mukaani!

Palaillaan, varmaan sata kertaa vielä tänään.

[b][color=plum]-Onnesta soikea Kesämorsian-

Vierailija
7/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille tervetulotoivotuksista ja ohjeistanne.

Suurensuuret onnittelut Kesämorsiamelle!! Ihanaa!!! Joo voin kuvitella ettei paljon työasiat kiinnosta tänään.

Noista pillerinlopetuksista kun olitte kirjoitelleet... itseänikin välillä vähän jännittää että miten kroppa muuttuu nyt kun jätin ne pois. Söin pillereitä 9 vuotta, (välissä vain yksi muutaman kuukauden tauko) ja ainakin silloin kun aloitin, hormonit meni ihan sekaisin. Lihoin melkein 10 kiloa, itkeskelin jatkuvasti... toivottavasti ei lopettaessa tarvi läpikäydä mitään outoa vaihetta. Vaikka enpä usko, ei ainakaan vielä ole tapahtunut mitään mullistavaa.

Täytyy mennä saman tien. Palailen taas kun vain pääsen..

Vierailija
8/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin hilpeät tunnelmat palstalla, kun saatiin illan päätteeksi plussa-uutinen! Vielä kerran onnittelut Kesämorsian, kun kerran varmistustestikin näytti sitä samaa :D

Greetas: voi harmi, että huonoja uutisia oli sittenkin... Mutta eiköhän sieltä gyneltä apu löydy, jos ei nyt sitten iloista yllätystä kuitenkin olis tulossa!

Kindnessille pahoittelut. Tylsä täti! Toivottavasti ymmärtää sentään hävitä hyvin nopsaan! Ja hyvä että olet aurinkoisen mielen silti säilyttänyt :)

Ikägallup: hitsi pitää oikein laskea (noloa) ... Joo 27 nyt. Mies vähän vanhempi.

Tätigallup: aika huonosti onneksi viihtyy meillä, noin 3 päivää yleensä. Mutta pillereiden jälkeen on muuttunut melkoiseksi niagaraksi kyllä... =/

Piinailijoille Remukalle, Jessicalle, Brookelle ja Juliaanalle tsempitystä ja plussapuhalluksia!! bdbd

Peipposka: Minua on kanssa mietityttänyt se, että äidillä on kummatkin raskaudet alkaneet heti ekalla yrityksellä ja jotenkin oletin että tuollainen taipumus ehkä periytyisi... Mutta kai niillä on vaan ollut hyvää tuuria tai jotain.

Jeanette: Tervetuloa kivaan porukkaan jutustelemaan!

Apila: Voi pahus noita negoja! Mutta tosiaan vielä on toivoa... bdbd

Titi: Toivottavasti tauti hellittää, jos kerran töissäkin joudut jaksamaan! Kiva kuulla että tässä on näköjään vielä yli 10 vuotta ainakin aikaa niitä vauvoja hankkia :)

Aika moni oli marjoja ollut poimimassa. Meillä on kans pihassa viinimarjoja ja karviaisia (ihan 1 puska molempia vaan), ja minä olen vähän ulalla että mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Ollaan nimittäin ensimmäistä kesää omassa talossa, enkä ole ikinä mitään mehuja tai hilloja tehnyt... Olisko jollain jotain helppoa vinkkiä? Kun ei niitä nyt oikein viitsisi puskaankaan jättää.

ON: Luulen että eilen ehkä oli ovis. (bongasin kerrankin sen kuuluisan venyvän liman! Tämänhän te kaikki halusitte kuulla... :) Pupuiltu on nyt sitten eilen ja sunnuntaina, eli toivotaan että se jtp-taktiikka riittää. Pitää kyllä varmaan vielä vähän varmistuspupuilla kuitenkin, koska aika aikaisin tuo ovis kyllä olisi. Sen 14 päivän säännön mukaan (oviksesta tätiin siis) tästä kierrosta tulisi nimittäin 28, mikä on kyllä lyhyin mulla sitten pillereiden. No toivottavasti tämä tarkoittaa sitä, että kierrot alkaa lyhenemään ja normalisoitumaan!

[color=7A378B]T: Meriheppa (kp 15/31-38)[/color]

Vierailija
9/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUPERonnittelut kesämorsiamelle!!! Toivottavasti tuosta plussailusta tulis nyt epidemia tänne palstalaisille!

Kun tässä nyt oli marjoista puhetta, niin onkohan kellään mitään kivaa viinimarjareseptiä? Jääkaapissa on pari litraa valkoisia ja litra punaisia oottamassa, et niistä jotain tehdään ja avolla ois sopivasti nimpparit tänään. Siis jotain leivonnaista on hakusessa. Aattelin viime hädässä rakentaa jonkun kääretorttusysteemin, mutta jos on muita ehdotuksia, niin oon kuulolla :).

Tuleeko teille monelle tuo Vauva-lehti? Ite tilasin tuossa ennen heinäkuun puoltaväliä testattuani kolmea " merkkiä" (Vauva, Odotus ja 9 kuukautta) noita erilaisia vauvalehtiä. Nyt oon vaan ootellu, että se elokuun numero tipahtais postiluukusta, kun tilauksen piti elokuussa alkaa...

LinneaB,

joka on laskenu päivät ihan miten sattuu eli kp 24? / n

Vierailija
10/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia jälleen täällä palstalla! Kesisi! Onnea oikein paljon ja tarrasukat kyytiläiselle. Nautihan once in a lifetime fiilareista ¿ eka plussa!

Löysikö Killa puhelimen? Tsekkailin mielenkiinnolla noita linkkejä, mitä olitte laitelleet. Olen itsekin uuden puhelimen tarpeessa, mutta en vielä raaski sijoittaa siihen, enkä osaa valita mallia. Olisi kaiva saada kaunis, mutta simppelitoiminen puhelin. En haluaisi kameraa enkä pelikonetta tai soitinta, radion kyllä ja paljon puheaikaa akkuun ja pitkät tekstarit! Nuo perusmallit vaan tuppaavat olemaan aika tönkköjä kapuloita¿ No, saas nähdä¿

Adette: Jakasmisia ja ilonpilkahduksia sinulle. Odottaminen ja toivominen on varmasti raskasta. Onko vuoto jo kokonaan lakannut? Pidän peukkuja että kaikki menisi hyvin. Tuli mieleeni se muumin näkymätön tyttö, jonka nimeä en muista, mutta joka muuttui näkyväksi, kun sitä kovasti rakastettiin! :)

G:t Ikää on jo se maaginen 30 ja siihen liittyvät kriisitkin oireiltu oikein pohjamutia myöten! Täti vierailee sen 7 päivää, joista on 2-3 kipeitä, muut pientä tuhrua. Ja enempi se taitaa olla sellainen ruskea pompan nappi, jolla se vierailee kuin punainen ferrari. Ja pupuiluintoa on tämän ajoittaisen, pakollisen selibaatin takia;) Toki tuo sisällön lisääntyminen on maailman ihanin juttu, kun pupuilulla on enemmän merkitystäkin nyt!

Ja eläimiä ei meillä ole, eikä varmaan tulekaan allergian vuoksi tai muutenkaan...

Piinailijoille peukutusta! Hyvään plussa-aaltoon olisi nyt saumaa!:)

Oona voimia ärrin murrin päivään! Kunpa sitä aina jaksaisi olla ystävien plussista ihan reilusti onnellinen ajattelematta omaa tilannetta ollenkaan!

Meriheppa: Jos haluat ihan helpolla päästä marjojen kanssa niin nouki marjat ja laita pakasterasioihin sokerin keralla ja suoraan pakastimeen. Voit sitten käyttää niitä pitkin vuotta piirakoihin ja puuroihin tms.Toki hilloaminenkin on hauskaa puuhaa! Reseptejä en tähän saumaan oikein keksi..

nellamaija

Vilkutellen mukavaa päivää keskellä viikkoa!

Vierailija
11/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huomasin sitten justiin, että seuraava Vauva-lehti ilmestyy 15.8. eli saa vielä vähän aikaa ootella...

LB

Vierailija
12/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämorsiammelle ONNEA!!!!

Eilen oli puhetta niistä äippäpäivärahoista. Kelan sivuilta löytyy hyvin tietoa asiasta, jos jotakuta kiinnostaa :)

LB: Siehän olet lehtiä tilannut koko arsenaalin ;) Lukunautintoja sinulle!

Vilkutukset Peipposkalle, nennaliinalle, Sara-Marialle, Janetelle, Merihepalle ja muillekin.

Juliana ja Brooke piinailee miun kanssa, Kivaa ;)

ON: Ei ihmeitä. Tissin vähän kipeet, mutta ei pinkeät ja mahaa välillä nippailee, mutta ei muuta. Jotenkin vaan tuntuu, että täti tulee. Toisinaan taas tuntuu, että ei tule. ARGH!!! Vielä pitäs jaksaa ainakin monta päivää !!!!

T:Remukka kp 25/28-33

Vierailija
13/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut KESÄMORSIAN plussasta!

Sitten heti itsekkäästi omaan napaan:

Huomasin juuri, että viimeiset 4 kiertoa ovat olleet aina 26 päivää (vasemman puolen ovis on ollut kp 13) tai 28 päivää (oikeain puolen ovis kp 14). Eli siis joka toinen... Jännittävää!! Nyt menossa kp 14 ja eilen illalla oli ihan varmasti ovis. Koiran kanssa kävellessäkin tuntui tärähdys aina vasemmalla puolella. Ja illalla ei meinannut tulla nukkumisesta mitään, kun koski niin paljon. Aamulla herätessä - ei mitään. Joten nyt kai ne ~~~ odottelee siellä...

Ja koska pupuilu on tapahtunut ennen ovista, pitäisi siis pikkutyttövauvan alkaa pikkuhiljaa kiinnittymään... Pojat ei luultavasti ole jaksaneet näin pitkään.. Tällä periaatteella voisin siis varmasti odottaa tätiä kp 27 tulevaksi. Siis en toivo, mutta odotan kuitenkin.

Mieli kohentunut jonkin verran eilisestä... siivous vaan edessä tänään...

Tasapuolisesti hauskaa keskiviikkoa kaikille!!

Oon@

Vierailija
14/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remukka: Niin en nyt ihan kaikkea silti tilannut, vaan ostin kaupasta koemielessä... Totesin tuon Vauva-lehen kivoimmaksi ja tilasin sen :).

LB

Vierailija
15/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pitkän tauon jälkeen palattu takaisin teidän pariin. Viime viiko meni Helsingissä kiertäen ja viikonloppu Seinäjoen vauhtiajoissa. Nyt on sitten pari päivää oltu kotona " toipumassa" reissuista. Tänään oltiin jo ysiltä reippaina mattoja pesemässä.

Onnea Kesämorsian plussasta. Samoin iso kasa onnea muillekin plussanneille, joita en nyt muista nimeltä.

Piinailijoille kans kasa plussasäteitä.

Galluppeihin vastauksia:

- ikää tällä hetkellä 26v ja syyskuun lopussa tulee taas vuosi lisää, mies on vuoden vanhempi

- Täti vierailee 3-4 päivää ja yleensä eka ja joskus toka päivä reilummin, aikas niukat on nyt viime aikoina ollut.

- eläimiä löytyy, n. 6v. kollikissa ja n.5v. tyttökissa, leikattuja molemmat. Enemmänkin olis haaveissa, mutta mies ei enempää halua.

ON: kp:t taitaa olla jotain 44/?, jos nyt oikein laskin. Aamulla testi näytti yllätys yllätys negaa, jota osasinkin jo odottaa. Jos ens viikon maanantaihin mennessä ei tätiä kuulu, niin aloitan taas terojen popsimisen.

En jaksa nyt mitään kommentoida, kun tää oma olotila ottaa taas vaihteeksi tosi paljon päähän.

Kathy

Vierailija
16/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kesämorsiamelle plussasta!!

Sitten semmosta vaan kyselisin, että mihin aikaan kiertoa mahdolliset kiinnittymiskivut/ vuodot ajoittuu?? Itseä vähän jänskättää kun nyt kp 25/28(kylläkin vielä pillereiden kanssa), mutta unohtelin niitä tässä kierrossa aikas rutkasti ottaa....ja siis viime sunnuntaina pientä vuotoa ja menkkakipujen tapasta kipua alavatsassa( kipu jatkuu vieläkin)....

Nyt pitää vaan jännäillä lauantaihin asti ja odottaa tuleeko täti kyläilemään...toivottavasti ei!

Kuinkas helposti pillereiden kanssa muuten voi raskautua? siis jos niitä unohtaa ottaa " aikas" monta....mutta ottaa ne kuiteskin aina enemmän tai vähemman myöhässä..?!

Sori omanapaisuus, mutta kun oon ihan täpinöissäni ja toivon kovasti, että meille ois ihana " vahinko" sattunu:)

Hyvää päivän jatkoa enskattarille!!!

Aleida

Vierailija
17/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä eväät mukana töissä, mutta tänään ei ollut ja kävin Mäkkärissä syömässä. Nyt on sitten ihan ähky olo!

Aleida: mä söin pillereitä 10 vuotta ja unohtelinkin niitä, mutta en kyllä saanut vahinkoa aikaiseksi (tosin siihen aikaan se olisi minusta ollutkin kamala, eikä ihana vahinko!) . Mutta enpä näköjään tule helposti raskaaksi ilman pillereitäkään, eli minä en ehkä ole paras esimerkki tähän asiaan.

Nyt tilasin sitten sekä ovis- että raskaustestejä. Eli pääsee sitten ainakin jotain testailemaan lähitulevaisuudessa!

Viinimarjoista: meilläkin on niitä pihassa, varmaan ainakin 10 pensasta. Ollaan tehty niistä mehua ja viiniä, ja jonkin verran olen pakastanut. Hyvää piirakkaa punaherukoista saa, kun tekee murotaikinapohjan, siihen punaherukoita ja rahka- tai kermaviilitäyte. Rahka tai kermaviili pehmentävät mukavasti herukoiden kirpeää makua. Mustaherukoita käytän myös kiisselissä, tosi hyvää kiisseliä saa esim. vadelmista ja mustaherukoista. Karviaisiakin meillä on, mutta niistä en ole saanut oikein mitään hyvää aikaiseksi. Niitä syödään lähinnä pensaasta ja loput jätetään lintujen syötäväksi.

Omenoitakin meillä on yli oman tarpeen, mutta onneksi ne maistuvat myös hevosille hyvin!

Vierailija
18/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamu: [color=deeppink][size=4]Onnea Kesämorsian!!! ♥[/color][/size] Aivan mahtavaa! Hyvä, että sädetyksistä oli hyötyä (eikä oikea-aikaisella pupuilulla tietenkään ollut mitään tekoa tässä asiassa...)! ;) Pidä vielä häntä tällä puolella, niin mä koitan tarttua siihen muutaman viikon kuluttua! :)

Ja kiitti puhelinneuvoista, jotka pikaisesti luin läpi! En vielä ostanut mitään, joten perehdyn teidän neuvoihin kohta tarkemmin! Nyt en ehdi enempää, mutta palaan pian...

Killa

Vierailija
19/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tsempityksestä... olo on ok jo ja ei oo selkä eikä maha kipuillu sen ma jälkeen...vuotoakaan ei oo ma aamun jälkeen näkynyt..saa nähä jos vaan säikäytteli mua...oon vaan oikeastaan lepäillyt ja tuijotellut telkaa.

Eli 14 päivä aamulla on ne verikokeet ja sitten 15 päivä on se aika sinne ultraan...aika matelee eteenpäin,mutta onneksi ne työt alkaa ma että tuo aikakin kuluu sitten paremmin ja nopeampaa..

Kaikille plussasäteitä ja onnea plussanneille!!

adette

Vierailija
20/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä seuraanne liittyy uusi vm-76 oleva kuumeilija. Ensimmäinen vauva tilauksessa. Pillerit jätin Jussina pois ja sen jälkeen on ollut yhdet menkat. Nyt sitten ovis (kai) takana ja odottellaan. Menkat kai alkavat, jos alkavat, seuraavan viikon perjantaina. On vielä kiertotuntemus haussa, kun takana yli kymmenen vuoden ehkäisyputki.

No hiljalleen opetteln tunnistelemaan kroppani viestejä. Muutoinkin suhtaudun tähän hankkeeseen aika relasti ja positiivisin mielin.

Tässä hieman taustatietoa. Alan siis hengilemaan täällä seurassanne.