Lavuaarinen kuseminen
Voiko lavuaariin kusta hätätapauksessa? Voiko siitä seurata jotain hajuhaittoja tms?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lavuaarinen kuseminen eroaa perinteisestä kusemisesta?
Lavuaariin kuseminen tuottaa vähemmän huteja ja sen seurauksena vähemmän nalkutusta.
Lavuaariin kusemisen tiedän, mutta mitä on lavuaarinen kuseminen?
Lavuaarisessa kusemisessa osumatarkkuus on parempi kuin helikopteriaanisessa kuseskelussa.
Osumatarkkuuskaavio menee seuraavasti, paras osumatarkkuus ensin.
Lavuaarinen, vertikaalinen, horisontaalinen, helikopteriaaninen.
Entäs ballistinen?
Naispuolisille varoituksena, että lavuaari ei välttämättä kestä istumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lavuaarinen kuseminen eroaa perinteisestä kusemisesta?
Lavuaariin kuseminen tuottaa vähemmän huteja ja sen seurauksena vähemmän nalkutusta.
Lavuaariin kusemisen tiedän, mutta mitä on lavuaarinen kuseminen?
Lavuaarinen kuseminen on aatesuunta, millä vastustetaan ähkyfeministien ylivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kusen lavuaariin jos pesen hampaitani ja tulee hätä.
Ja jos kysytte miksi, vastaan että yrittäkääpä itse kusta pönttöön ja pestä hampaitanne samanaikaisesti.
Tulee sanomista :-)
Ehkä se on naisilla helpompaa, kun istuu pöntölle pissille ja pesee hampaat saman aikaisesti. Miehillä ei onnistu istualtaan pissiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusen lavuaariin jos pesen hampaitani ja tulee hätä.
Ja jos kysytte miksi, vastaan että yrittäkääpä itse kusta pönttöön ja pestä hampaitanne samanaikaisesti.
Tulee sanomista :-)
Ehkä se on naisilla helpompaa, kun istuu pöntölle pissille ja pesee hampaat saman aikaisesti. Miehillä ei onnistu istualtaan pissiminen.
Miksi ei onnistuisi tuo istualtaan pissaaminen? Itse kusen istuen lähes aina, ainakin kotona ollessani...
Kyllä mä naisena osaan kusta lavuaariin istumatta sen päällä. Jalka vaan reunalle, pillua raotan sormilla ja kusen. Siisti suihku ja huuhtelu perään.
Mulle liian korkealla, vaikka onhan niitä naisille tehtyjä vaelluspissa juttuja millä onnistuu seisaaltaan kuten miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle liian korkealla, vaikka onhan niitä naisille tehtyjä vaelluspissa juttuja millä onnistuu seisaaltaan kuten miehillä.
Bourdaloue oli ennen vanhaan sitä tarkoitusta varten:
https://georgianera.wordpress.com/2015/11/10/what-was-a-bourdaloue/
Ite kusen julkisissa vessoissa aina kusilaariin mutta jos sellaista ei ole sitten voi lavuaaria käyttää
Lerssi reunalle ja kusemaan! T: M65+
vaba kirjoitti:
meillä kiellettiin lavuaariin kuseminen kunnes aloin kusta lattialle. Sitten lavuaari olikin ok.
kusen kuppiloissa aina lavuaariin...kunnon jurrissa sitten tarkoituksella lattialle,takaa siivoojalle työtä..
Jokainen tehkööt kodissaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lerssi reunalle ja kusemaan! T: M65+
Kusemisen jälkeen on kätevää pestä lerssi puhtaaksi.
joo voi. kuumaa vettä päälle ja jos siinä tuoksunestesaippuaa,sitä kuuman veden kanssa, peseytyy laari.
Vierailija kirjoitti:
Kusen kun hyvällä korkeudella. Ei tuli sitten valitusta roiskeista lattialla ja renkaalla.
Käsien pesu lopuksi kunnolla huuhtelee lavuaarin.
ok. mutta pytylläkin voit istua,ei roiski ja on pidekin. jos lavuaarin tirautat, niin pese kärki samalla ja joo saippuavesi kuumalla huuhtooo äkkiä sen. ookoo
Itse pissaan aina kavereilla vieraillessa heidän lavuaareihin. Joskus myös pissannut heidän hammasharjoihin, mutta tästä ei sitten hiiskuta heille. ;) Ja parasta tässä on se että olen muutoin täysin normaali ihminen, ei näy ulospäin nämä taipumukseni.