Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin suuri osa miehistä pitää itseään miehenä vain koska heidät on syntymässä luokiteltu mieheksi?

Vierailija
05.01.2021 |

Kun synnyit, se oli rasti ruutuun syntymätodistukseen. Kukaan ei kuitenkaan kysynyt meiltä itseltämme miksi sukupuoleksi itsemme tunnemme.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee luonnollisesti cis-naisiin ja muihin oletettuihin henkilöihin ja olioihin. -Ap.

Vierailija
2/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi onkin luontevaa puhua sukupuolesta oletettuna. Esim. Hei, olen juhani, miesoletettu ja insinööri. Hei, olen kaisa, naisoletettu ja tohtori. Taivaalliselle henkilölle kiitos että suomen kielessä on sukupuolettomat pronominit. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri siksi onkin luontevaa puhua sukupuolesta oletettuna. Esim. Hei, olen juhani, miesoletettu ja insinööri. Hei, olen kaisa, naisoletettu ja tohtori. Taivaalliselle henkilölle kiitos että suomen kielessä on sukupuolettomat pronominit. -Ap

EI henkilön itsensä tarvi puhua itsestään minään stnan oletettuna. Kyllä se tietää, mikä se on, eikä pelkästään sillä perusteella, minkä "raksin on saanut ruutuun". OIkeesti, menehän nyt tutkituttamaan pääsi.

Vierailija
4/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli perustuu sukuelimiin. Saat kuitenkin tuntea olevasi vaikka kirahvi.

Vierailija
5/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolettomuumme, jokaisen ihmisen oikeus, on riistetty meiltä syntymässä. On tärkeää että loukkaus tunnustetaan ja jokaiselle annetaan vapaus valita asemansa liukuvalla sukupuoliskaalalla. Eikö tämä olisikin ihanaa? Kyllä, tähän meidän on pyrittävä. -Ap

Vierailija
6/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie sieltä miehenä ulos tullut vaan poikana.

Vierailija
7/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan mieheyteni joka kerran seisten kusten.

Vierailija
8/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Menehän siitä..

Vierailija
9/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surkea yritys -10/5.

Vierailija
10/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt olla sellainen tasapuolinen systeemi että joka toinen syntyvä olisi kirjattu tytöksi ja joka toinen pojaksi ja tietenkin joka sadas kummaksikin.

Vierailija
11/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa, miksi toisilla on syntyessään kikkeli ja toisilla pimppa.

Vierailija
12/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yleensä persuja eivätkä hyväksy sukupuolten moninaisuutta.

Mitään sukupuolten moninaisuutta ei ole olemassakaan. Miehet näkevät vähemmän harhoja.

Vierailija
13/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika luonnonmukaista että siittäjä tuntee itsensä siittäjäksi. Eli hänen tekee miehi upottaa kalunsa jonnekin. Siitä tuntee miehen. Samoilla kromosomeilla voi kyllä olla myös eunukki, eli tyyppi, joka ei pysty siittämään, mutta ei myöskään synnyttämään. Aika surkea kohtalo.

Vierailija
14/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asia ei ole heille itselleen ongelma? Sukupuoli on biologiaa, identiteetti on asia erikseen joka voi rikkoa näitä sukupuolille asetettuja oletuksia.

Vierailija
15/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolettomuumme, jokaisen ihmisen oikeus, on riistetty meiltä syntymässä. On tärkeää että loukkaus tunnustetaan ja jokaiselle annetaan vapaus valita asemansa liukuvalla sukupuoliskaalalla. Eikö tämä olisikin ihanaa? Kyllä, tähän meidän on pyrittävä. -Ap

Sukupuolettomuus ei ole mikään oikeus vaan tragedia. Sukupuolettomat ovat hyödyksi ekosysteemille korkeintaan lisääntyjien orjina.

Vierailija
16/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt naiseksi sukupuoleltani, mutta lääketiede totesi muutama vuosikymmen myöhemmin mieheksi. Olen löytänyt tasapainon tämän tiedon kanssa eikä se aiheuta toimenpiteitä.

Vierailija
17/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapana määritellä syntyneen ihmisen sukupuoli, joita on kaksi. Mikä on erittäin oikein.

Vierailija
18/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yleensä persuja eivätkä hyväksy sukupuolten moninaisuutta.

Aina sama virsi. "Nyyh, miehet sitä, nyyh persut tätä". Sie et taida ymmärtää perusbiologiaa. Ja sitä paitsi, koska joku on eri mieltä kanssasi niin se on auttamatta väärässä, niiinkö? Voi pyhä yksinkertaisuus.

Vierailija
19/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei delfiinistäkään tule ihmistä, jos se tuntee itsensä ihmiseksi. Delfiini se on silti.

Vierailija
20/23 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet täysin oikeassa! Minuakin epäiltiin murhasta ja poliisi otti minut kuulusteluihin ja sanoivat että minun näköinen mies nähty kamerassa ja kyseiseltä rikospaikalta löytyi minun dna:ta, mutta kun sanoin että olen identifoinut itseni naiseksi ennen kyseistä murhaa niin en voi olla syyllinen koska etsitte miestä. Onneksi poliisit uskoi, en olisi muuten täällä kirjoittamassa ja ylistämässä sukupuolten moninaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä