Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autossa on defa lohkolämmitin. Onko se latauspää kaikissa defa-johdoissa samankokoinen?

Blondi
05.01.2021 |

Ostin keväällä käytetyn auton ja nyt on ensi kertaa tarve esilämmittää autoa lohkolämmittimellä. Auton mukana tullut johto ei kuitenkaan sovi pistokkeeseen, eli onko mulle laitettu väärä johto mukaan vai 🎣 kaikissa saman kokoinen pää jos autossa ja johdossa lukee Defa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampaa eri kokoa

Vierailija
2/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calix ja Defa, erilainen johdonpää. Autossa tietysti Calix.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Calix ja Defa, erilainen johdonpää. Autossa tietysti Calix.

Vaikka bondi olenkin niin sen verran tiedän että eri merkillä on eri johto ja tuossa autossa lukee DEFA.

Mutta jos päitä on eri kokoisia sit täytyy mennä motonettiin yms ja ostaa sopiva tuohon autoon. Hyvä että sain vastauksen enkä yrittänyt väkisin runnoa :)

Ap

Vierailija
4/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme etteivät ole standardia saaneet aikaan, luulisi riittävän kolme eri pistoketta kaikkiin autoihin, henkilöautosta rekkaan.

Vierailija
5/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme etteivät ole standardia saaneet aikaan, luulisi riittävän kolme eri pistoketta kaikkiin autoihin, henkilöautosta rekkaan.

Niimpä, kännyköihin on esim saatu vihdoin 2eri vaihtoehtoja kymmenien sijasta

Vierailija
6/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kaapelissa lukee Defa, niin sen pitäisi sopia ilman väkivaltaa Defan pistokkeeseen.

Katso, ettei pistokkeen läpän alla ole lunta ja jäätä, niin kuin minulla oli.

Vierailija
7/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole kuulut että esim Defalla olisi erilaisia pistokkeita. Ollut ainakaan 20 vuoteen.

Vierailija
8/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isompi sisätilanlämmitin niin helposti pistokkeen pää sitten sulaa kun aivan liian pienet pistokkeet kuormitukseen nähden.Kiinalainen piraattijohto kestänyt sitten paremmin.

Vierailija
9/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsasin johdon ja liittimen paineilmalla, nyt meni! :)

Ap

Vierailija
10/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ettei ole olemassa erilaisia.

Vierailija
11/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne vanhemmat ole isoja mollikoita ja nykyään on tällaiset pienet. Itse olen joskus pimeässä tunkenut defaan Calixin johtoa.

Vierailija
12/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne vanhemmat ole isoja mollikoita ja nykyään on tällaiset pienet. Itse olen joskus pimeässä tunkenut defaan Calixin johtoa.

Meillä on toisessa autossa Calix ja kun tutkin sitä niin ei juuri kaan eroa Defasta. Se sai juuri miettimään sitä miksei ole samanlaisia kun erokin on pieni.

Ap

Vierailija
13/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toisessa autossa Calix ja kun tutkin sitä niin ei juuri kaan eroa Defasta. Se sai juuri miettimään sitä miksei ole samanlaisia kun erokin on pieni.

Ap

Itisekin olen tutkinut ja en oikein hahmota. Calixissa on aivan kuin silmät ja suu ja Defassa vain reiät.

Vierailija
14/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti koitit laittaa piuhan oikeassa asennossa? Defalla oli aikaisemmin sellainen iso liitin ja nykyään mini-versio. 

Vierailija
15/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemalla (ainakin aiemmin oli) on myynnissä johto, jossa on molemmat liittimet tarjolla.