Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten metatyötä ei arvosteta?

Vierailija
05.01.2021 |

Aina vain puhutaan kotitöistä, mutta ne eivät ole vain niitä fyysisiä kotitöitä kuten pyykin peseminen tai imurointi.

Metatyö on osaltaan paljon raskaampaa kuin itse fyysinen toteuttaminen.

Itse olen tänään mm. listannut, että mitä ruokatarvikkeita tarvitaan kaupasta, koska lapsen talvitakki käy liian pieneksi ja pitää ostaa uusi (tänä talvena jo?), kuinka paljon pesuainetta on kodinhoitohuoneessa ja kuinka monta koneellista sillä voi vielä pestä, kuinka paljon vauvanruokaa on hamstrattuna, koska pitää taas tehdä polttopuita, jos 15 klapia menee illassa, mikä lahja naisen veljen tytölle 12v. synttärilahjaksi tammikuussa, onko tarpeeksi kortsuja, jos menkat alkavat liian aikaisin, koska vaihdetaan verhot ja mitkä, sopiiko verhojen vaihto pesurytmiin jne jne jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin eilen yli viisi tuntia uuden auton oston suunnitteluun, selailin valmistajien sivuja ja katsoin youtubesta koeajovideoita. Vaimo ei osaa arvostaa ponnistelujani ollenkaan, hänen mukaansa olen vain ”löhönnyt sohvalla juomassa kaljaa”.

Vierailija
2/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies tekee paljon sellaisia taloon liittyviä hommia, joista mä en tiedä mitään. Kaikki ilmanvaihtoon liittyvät asiat selvittää ja hoitaa, on perillä talon pakollisista ylläpitotöistä, kilpailuttaa sähköt, netin, vakuutuksen yms. En viitsi edes olettaa, että osallistuisi yhtä paljon esim pyykkeihin, tiskeihin tai vauvan vaatehankintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä mies 👍

Vierailija
4/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauvanruoka liittyy polttopuihin?

Vierailija
5/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä olet miettinyt yhtään mitään. Mun ex ei osannut edes sanoa tarkkaan minkä ikäisiä sen omat lapset on saatika että olisi muistanut ja ymmärtänyt minkään muun päälle kuin omien juttujensa jotka ei koskettaneet ketään muuta kuin häntä.

Vierailija
6/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät copypastet naisen ketjusta.

Vierailija
7/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei tiennyt milloin meidän lapsen harrastukset on ja missä. Lapsi oli harrastanut niitä samoja jo viisi vuotta, aika muuttui kerran syksyssä. Vielä seuraavana keväänä ex ei tiennyt harrastusaikoja.

Vierailija
8/8 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paras oli yks talvi kun varasin matkan,+retket+taksit,   luin läpi vinkit yms.

Mutta vaimon mukaan hän taas teki kaiken koska oli päättänyt että mihin mennään.