Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välitilalasi! Remppaäijä sanoo, ettei kirkas lasi & tapetti ole hyvä vaihtoehto.

Vierailija
05.01.2021 |

Sinne kuulemma aina menee kuitenkin kaikenlaista ryönää. Kuitenkin noita lasi & tapetti -malleja on lehdet pullollaan. Ja sellainen meidänkin keittiösuunnitelmassa on. Luovutaanko ideasta vai etsitäänkö uusi remppaäijä?
Kerro kokemuksesi!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin.

Vierailija
2/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tekee niinkuin käsket, tai itkee ja tekee.

N127kg

Toki toki. Mutta oliko se oikeessa? Meneekö se huonon näköiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin.

Tiskipöydän taakse.

ap

Vierailija
4/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidät ideasi. Jos maksatte remppaäijälle remontin teosta niin se tekee mitä käsketään.  

Sano sille, että jos rakennelman sisään kertyy likaa  niin pleksi on kiinnitetty väärin. Rakoja ei pidä jättää. 

Vierailija
5/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasin ympärille kannattaa laittaa silikoni, myös yläreunaan. Näin sen saa tiiviiksi, eikä sinne pääse esim. kosteus, jota keittiössä väistämättä on. Yli kymmenen vuotta kokkailin tuollaisessa keittiössä ja tykkäsin ratkaisusta kovasti.

Vierailija
6/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon asuntonäyttöjä kiertäneenä voin sanoa, että se tosiaan näyttää useammissa paikoissa parin vuoden kuluttua kamalalta. Välitilalevy on paljon parempi ratkaisu, parempi kuin kaakelit, koska sen saa yhdellä pyyhkäisyllä puhtaaksi ja kestää vettä.

Vierailija
7/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läpinäkymätön lasi ilman tapettia. Olen ollut tyytyväinen, ei koskaan tarvitse hangata saumoja ja helpohko pitää puhtaana. Ainoa, että luutun jäljet jäävät joskus näkyviin ja pitää pestä ikkunanpesuaineella ja -liinalla. 

Vierailija
8/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita, jos tykkäät. Luovuimme ideasta, kun juttelin ihmisten kanssa heidän kokemuksistaan. Kysy parin muunkin remppafirman mielipidettä. Sillä se selviää.

Vierailija
9/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääsi kosteutta lasin taakse. Nyt voi tutkia homeen kasvua lasin lapi. Viikon päästä tulee remppaaja vaihtamaan kaakeleihin.

Vierailija
10/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen remppamiehiä kyllä kannattaa kuunnella. Niillä on paljon käytännön kokemusta asioista. Vasta teetin itse remonttia ja tein suunnitelmaan pieniä muutoksia remppamiehen suosituksesta. Lopputuloksesta tuli nyt aivan täydellinen. En ollut osannut itse ajatella tai hahmottaa tilaa niin hyvin.

Vierailija
11/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerusRemppaäijät usein tekisivät mieluusti niinkuin itselle on helpompaa. 

Olen varmaan hankala asiakas mutta minä maksan, minulle on turha esittää perusteluna "ettei niin vain voi tehdä".  Ellei remppaäijä pysty esittämään järkevää perustelua, tehdään kuten minä sanon.

Vierailija
12/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea laminaattilevy välitilassa, meneekö likaiseksi ajan myötä? Kuinka hyvin hylkii likaa?

Vierailija
13/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tekee niinkuin käsket, tai itkee ja tekee.

N127kg

Pelottavaa.

Vierailija
14/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi muuttaa suunnitelmaa (+se kallis tapetti on jo seinässä). Mutta en mä myöskään halua mitään kupruilevaa likaista tapettia näkyviin...

Laittakaa vaan lisää kokemuksianne, luotan teihin.

ap

Vierailija
15/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PerusRemppaäijät usein tekisivät mieluusti niinkuin itselle on helpompaa. 

Olen varmaan hankala asiakas mutta minä maksan, minulle on turha esittää perusteluna "ettei niin vain voi tehdä".  Ellei remppaäijä pysty esittämään järkevää perustelua, tehdään kuten minä sanon.

Itsepäiset asiakkaat saavat tietenkin mitä haluavat, mutta takuuta työlle ei saa, jos asiakas ei itse osaa pitää huolta vaatimansa viritelmän ylläpidosta. Kyllä niillä remppaäijillä on kokemusta kaikenlaisista asioista, miten eri materiaalit käyttäytyy erilaisissa olosuhteissa. Kyllä asiantuntijaa kannattaa yleensä kuunnella, mutta kaikilla ei sitä kuuntelun taitoa ole. Itsepähän sitten kärsivät itsepäisyydestään, mutta sekin lienee heille tuttua.

Vierailija
16/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea laminaattilevy välitilassa, meneekö likaiseksi ajan myötä? Kuinka hyvin hylkii likaa?

Kun pidät siitä hyvää huolta, et päästä likaa pinttymään siihen ja vahaat säännöllisesti, se hylkii likaa. Tärkeintä on ettei sen taakse pääse kosteutta, koska sitten se pinta alkaa elää ja uusi remontti on edessä.

Vierailija
17/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin kirkas lasi ja maalattiin se sisäpuolelta, tuli hieno. Lasi on pysynyt hyvänä ja on helppo puhdistaa. Tapettia en suosittele.

Vierailija
18/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos valitsee vaikka maitolasin värisen välitilalasin, niin kaikki lasin taakse kertynyt mönjä ja homekasvu jää piiloon. Ei kiva sekään keittiössä, että elää sellaisen symbioosin kanssa..

Vierailija
19/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä välitilan levy? Tai jotain vastaavaa kyllähän noita vaihtoehtoja on tehdä sekä kestävä että mieluinen, ei se ole jokotai...

Vierailija
20/37 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen välitila, välilihan tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi