Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita asiakaspalvelija-aasiakkaita?

Vierailija
05.01.2021 |

Olen ollut erilaisissa asiakaspalvelutöissä suurimman osan 20-vuotisesta työurastani. Aspana olen todella ystävällinen ja teen kaikkeni, jotta asiakkaalla olisi kiva olla. Tiedän, miten rankkaa aspatyö on ja siksi olen myös asiakkaana mahdollisimman "helppo" ja mukava. Kerran kuitenkin hermostuin asiakaspalvelijalle, joka näki, että olin odottanut palvelua ensin mutta päätti palvella minun jälkeeni tullutta henkilöä. Meitä oli siis tasan kaksi asiakasta liikkeessä, joten se ei voinut johtua sekaannuksesta. Koska olin odottanut jo tosi kauan, meni minulta täysin hermot. Yritin peitellä sitä ja lähdin vain kävelemään liikkeestä. Myyjä huusi perään, että voinko auttaa ja mumisin vain jotakin että antaa olla.

Tuosta hetkestä on nyt kahdeksan vuotta, ja mietin sitä edelleen toisinaan ja facepalmaan itselleni. Olin sitten itsekin aasiakas. Mutta vain tuon yhden kerran. Myyjä oli vielä niin mukavan oloinen.

Onko muilla asiakaspalvelijoilla sellaista, että aspana on tosi mukava ihminen, mutta joskus on lipsahtanut sitten "siviilissä" aasiakkaan puolelle? Vai olenko ainoa, joka on rikkonut tämän aspojen sanattoman sopimuksen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.  Saman olen kokenut.  Ja äänestänyt jaloillani.

On vaikea hyväksyä huonoa ja välinpitämätöntä asiakaspalvelua, kun itse on tottunut tekemään kaiken niin viimeisin päälle tarkasti ja hyvin, omassa aspa työssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ollut aasiakas, asiakaspalvelija oli aasiakaspalvelija.

Vierailija
5/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme