Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä katsomaan kotimaisen Syke Hätätila elokuvan?

Vierailija
04.01.2021 |

Tulossa lähiaikoina elokuvateatteriin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sen sitten jos tulee nettivuokraukseen tms. Leffa ei kiinnosta niin paljon, että viitsisin maksaa siitä normaalia leffalipun hintaa, eikä huvita mennä muutenkaan koronaa hankkimaan mihinkään turhiin tapahtumiin.

Vierailija
22/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä se tissinäyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellanen on. En ole sarjaakaan katsonut.

Vierailija
24/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Aion ottaa sekoituksen amfetamiinia ja hallusogeenejä ennen elokuvaa.

Vierailija
25/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lähtee kokonainen bussillinen. Omat jellyjortikat ja Savett Intiimit mukaan!

Vierailija
26/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,koska Kuustonen pääroolissa.En voi sietää koko akkaa.

Vierailija
27/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
28/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selventäkääs jotkut mulle, että miten tuo elokuva sopii sarjan juonenkäänteisiin? Olen itse menossa vasta 6 kaudessa sarjan katselua ja tässä vaiheessa Iiris odottaa lasta Artturille ja Marleena on vastikään kuollut. Elokuvassa Iiris on kuitenkin juuri eronnut Artturista, eli olettaisin tapahtumien sijoittuvan tulevaisuuteen siitä katsoen, missä vaiheessa sarjaa itse olen nyt menossa. Elokuvan päänäyttelijöistä löytyy kuitenkin Marleenaa näytellyt Tiina Lymi, eli siitä päätellen Marleena olisi vielä elossa...

Löytyykö tälle jotain järjellistä selitystä, vai mennäänkö ihan kaunarit-osastolle, jossa kuolleet heräilevät henkiin tämän tästä, tai heidän ilkeät identtiset kaksoissisaruksensa ilmaantuvat kuin tyhjästä kuvioihin?

Vierailija
29/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois katsoa ensin Sorjosen muraalimurhat ja siitä sitten jatkaa Syke:Hätätilan pariin. Lieköhän hätä tullut ihan housuun tuossa jälkimmäisessä?