Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoo että mulla on isot jalat :(

Vierailija
04.01.2021 |

Mulla siis 39..Minkä kokoset teillä on?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikaystäväsi ilkeä vai vain tyhmä?

miten noi liittyy isoihin jalkoihin?

Vierailija
22/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 ja 38.

39:nkin on mielestäni naiselle "peruskoko", jos on noin 170 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että poiqqikselle, että sillä on pieni pili.

Sano sille poikaystävälle, että jalka on isot jotta sinäkin kultaseni mahdut tohvelin alle, jonne kuulutkin.

Vierailija
24/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet häpeää jos niillä on vain 39 tai 40. Kai se sitten vielä on naisellista.

Vierailija
25/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 43 ja olen 158 cm pitkä.

Vierailija
26/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että poiqqikselle, että sillä on pieni pili.

Av pläskin vakiovastaus kaikkeen.

Vierailija
27/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit 35, talvisaapikkaat 36.

Ekaluokkalaisen koko?

Olen pieni ja siro nainen.

Vierailija
28/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset saavat arvostella miehiä, miesten ei pidä arvostella naisia.

Vierailija
29/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siitä nyt saa mainita jos naisella on kengät kuin Hessu Hopolla.

Vierailija
30/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, vai isot, ihan normaalikokoiset jalat. Mulla on kengännumero 41 ja olen 170 cm pitkä. Poikaystäni (myöhemmin mieheni) lyhyt kaveri kauhisteli jalkojani, poikaystäväni oli niistä hiljaa, ei ne mitenkään poikkeavat ole mullakaan. Tiedän itseni pituisen naisia, joilla on saman kokoiset jalat, yhdellä vielä isommat (tunnen myös yhden 160 cm pitkän, jolla on kengännumero 40 eli suhteessa vähintään yhtä iso jalka kuin mulla). En ole mikään hento ja siroluinen muutenkaan eikä sitäkään tarvitse hävetä.  Olen tyytyväinen, että olen aina käyttänyt riittävän suuria kenkiä eikä mulla ole lähes 50-vuotiaanakaan vaivaisenluita. Typerää olisi ahtaa jalat liian pieniin kenkiin, kun se on ah niin naisellista liian pienissä jalkineissa kulkea.

Vierailija
31/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäytä takaisin ja sano vaikka, että silläpä on itsellään iso k*lli.

Vierailija
32/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesäkengät kokoa 37, talvikengät 38,  että villasukat mahtuu. Olen 171 cm ja 60 -v. Vielä ekan lapsen jälkeen jalka oli kokoa 36.  Nuorempana kenkäkaupoissakin sanottiin, että mulla on pituuteen nähden pienet jalat. Ei mullakaan vaivaisenluita ole eli en ole liian pieniä kenkiä koskaan käyttänyt. 

Vierailija
33/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit 35, talvisaapikkaat 36.

Ekaluokkalaisen koko?

Mitä kukaan jalkojensa koolle mahtaa?

Mulla 39.

Tyttäreni joka neljännellä luokalla on jalan koko 32-33. Todennäköisesti aikuisenakin jalka pieni. Hän on muutenkin pieni ja siro.

Juuri tänään hän valitti siitä kun on niin pienet jalat ja kaikki luokkakaverit ihmettelee hänen pieniä kenkiä siellä rivissä.

Minusta ne pienet jalat on suloiset ja itsellekin haluaisin pienemmät jalat. Mutta en saa koska se on asia jolle ei mahda mitään vaikka kuinka joku kettuilisi.

Kysy ap siltä poikaystävältäsi että mitä hänen mielestään niille jaloille pitäisi tehdä. Jos ei keksi mitään niin sen jälkeen voi jättää aiheesta puhumisen.

39 on aika normaali jalan koko kuitenkin. Se koko tuntuu olevan aina loppu kenkiä ostettaessa.

Vierailija
34/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesäkengät kokoa 37, talvikengät 38,  että villasukat mahtuu. Olen 171 cm ja 60 -v. Vielä ekan lapsen jälkeen jalka oli kokoa 36.  Nuorempana kenkäkaupoissakin sanottiin, että mulla on pituuteen nähden pienet jalat. Ei mullakaan vaivaisenluita ole eli en ole liian pieniä kenkiä koskaan käyttänyt. 

Joo, olet siro, pieniluinen ja omaat pikkuiset jalat ja sitä rataa, miksi tulit sen tähän ketjuun kertomaan. Kaikki miehet eivät onneksi pane jalkaterän koolle niin isoa painoarvoa. Luulen noin yleisesti ottaen, että monien vaivaisenluut johtuvat liian pienistä kengistä.

Vierailija
35/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet siro, pieniluinen ja omaat pikkuiset jalat ja sitä rataa, miksi tulit sen tähän ketjuun kertomaan. Kaikki miehet eivät onneksi pane jalkaterän koolle niin isoa painoarvoa. Luulen noin yleisesti ottaen, että monien vaivaisenluut johtuvat liian pienistä kengistä.

Ap kysyi jalan kokoa.  

Vierailija
36/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
37/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi jalan kokoa.  

No ei se ap:n mieltä piristä, että joku tulee kertomaan, miten pienet jalat hänellä on. Ap:lla ei ole isot jalat.

Vierailija
38/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännumerolla ja alykkyydellä on suorastaan kummallisen vahva korrelaatio. Vanhempana ihmettelee miksi nuorempana piti häpeillä tuotakin asiaa itsessä.

Vierailija
39/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLIÄ?

Vierailija
40/56 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kyllä aikamoiset räpylät.

Itsellä 36.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan