Nolottaako naisia takaa päin asennossa
kun mies näkee myös "sen" reijän, tarkoitan siis b-aukkoa.
Kommentit (34)
Nolottaako sua kun sua pannaan samaan aukkoon?
Ottaen huomioon että ollaan panemassa, ei.
B-rapusta voi samalla pökeltää ulos ruskean boan.
Ei. Mun mies on pyllymiehiä, ja mulla on hyvä pylly. Myös reiän osalta.
No ei. Kiva vaan kun mies puristelee persettä ja joskus hyväilee ja sormettaa peppureikää.
No eipä kyllä nolota. Ei edes silloin kun se kiimainen kolli haluaa tunkea oman kielensä sinne kyseiseen b-aukkooni.
Ei. Omaan mieheen on niin tottunut ja hän on nähnyt joka ikisen kolon ja mutkan minussa. Ja tuskinpa sitä oltaisiin panemassa jos miestä häiritsisi pyllyaukko.
Kannattaa pestä pylly kunnolla saippualla, ettei näy kakkatahroja.
Eikö sinua nolota, kun on pakkomielle asiasta? Kun joka päivä kyselet? Olet Pervo-Pertti.
Pimeessä, peiton alla mitään näe.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun mies on pyllymiehiä, ja mulla on hyvä pylly. Myös reiän osalta.
Meillä kun on samanlaiset karvaset läskiperseet molemmilla. Terveisin mies täältä olohuoneesta.
Jos seksin aikana joku nolostuttaa, niin se jää sitten varmaan kokonaan harrastamatta.
Miksi naisia pitäisi kolottaa yleensä mikään . Miehillä on peräaukko . Naiset joutuu pyyhkii poikien pyllyt vaihtaa vaipat . Joutuu katsomaan rumia kiveksiä karvoja yäk . Miehillä on myös nännit . Lörppy nahka ja joskus ne haisee pahalle joku tauti. On syyliä näppyjä . Miksi naisen pitäisi mitään nolottaa ?
Yritätkö nyt sanoa meille, että sinua nolostuttaa tuo asento ja pyllynreikäsi?
Rekkamiehen pastilleja roikkuu karvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä pylly kunnolla saippualla, ettei näy kakkatahroja.
Mieluummin valkaista hapolla tai peroksiidilla koko rööri, ettai haise "juustonaksuille"
Nolottaa mieheni puolesta kun ei kehtaa panna naamatusten.
Ei nolota. Pitäisikö?