Yritin laihduttaa pari kiloa, ei onnistunut :D N42
Onko tämä sitten keski-ikää?
Aiemmin aina kun on jättänyt namit syömättä, on laihtunut päivässä puoli kiloa.
Nyt olen koko syksyn katsonut mitä syön ja liikkunut joka päivä. Tulos: 2 kg enemmän.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman ilmiön. Nuorempana oli helppo laihduttaa kilokaupalla normaali painon sisällä mutta nyt tuntuu, etten saa kymmentä ylikiloa karistettua millään ilveellä. Olen oikeasti aika kauhuissani ja nään tulevaisuudessa itseni hengenvaarallisesti lihavana jos alamäki jatkuu. Ikää on nyt 44 vuotta. Todellakin, onko tämä keski-ikää vai onko mulla joku sairaus?
Jep, mäkin aiemmin ollut täysin läpipasko. Jos nuorempana herkuttelin viikonlopun liikkumatta yhtään, olin maanantaina kilon laihempi. Nyt tulisi samasta viisi kiloa lisää.
Vähän ihmeissäni siis olen kun aivan uutta mulle :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman ilmiön. Nuorempana oli helppo laihduttaa kilokaupalla normaali painon sisällä mutta nyt tuntuu, etten saa kymmentä ylikiloa karistettua millään ilveellä. Olen oikeasti aika kauhuissani ja nään tulevaisuudessa itseni hengenvaarallisesti lihavana jos alamäki jatkuu. Ikää on nyt 44 vuotta. Todellakin, onko tämä keski-ikää vai onko mulla joku sairaus?
Jep, mäkin aiemmin ollut täysin läpipasko. Jos nuorempana herkuttelin viikonlopun liikkumatta yhtään, olin maanantaina kilon laihempi. Nyt tulisi samasta viisi kiloa lisää.
Vähän ihmeissäni siis olen kun aivan uutta mulle :D
Ap
Siis tarkoitan kun olin joku teini -25- vuotias, niin laihtui vaikka söi herkkuja.
Ap
Voihan se olla, että paino on noussut, koska on tullut lihasta? Ei kannata tuijottaa vaa'an lukemaa, vaan käyttää mieluummin mittanauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että paino on noussut, koska on tullut lihasta? Ei kannata tuijottaa vaa'an lukemaa, vaan käyttää mieluummin mittanauhaa.
Juu tämä voi olla kyllä totta. Nuorempana en liikkunut yhtään, urheilun löysin vasta nelikymppisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä enää tossa iässä?
Kenen mielestä, riippuu siitä?
Ap
Ihan normaalia, nelikymppisen keho haluaa lihoa. Kitudieetillä ainoastaan lihoin (!) mutta nyt olen saanut pari kiloa pois vaikka syön enemmän (sama määrä liikuntaa) enkä kieltäydy kaikista herkuista. Stressitasollakin on vaikutusta, nykyinen tilanne on hyvä verrattuna aiempaan jolloin en voinut kovin hyvin. Stressihormoni voi estää laihtumista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä enää tossa iässä?
No tuota nelikymppisellä olisi vielä toiset 40 vuotta elettävänä. Olisi kiva viettää ne terveenä ja toimintakykyisenä.
Sinä varmaan käytät aikaasi haukkumalla myös lihavia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, nelikymppisen keho haluaa lihoa. Kitudieetillä ainoastaan lihoin (!) mutta nyt olen saanut pari kiloa pois vaikka syön enemmän (sama määrä liikuntaa) enkä kieltäydy kaikista herkuista. Stressitasollakin on vaikutusta, nykyinen tilanne on hyvä verrattuna aiempaan jolloin en voinut kovin hyvin. Stressihormoni voi estää laihtumista.
Tuossa on kyllä perää. Tulee liikaa stressattua ja kytättyä ruokia.
Ap