Voiko masennuslääkkeet lopettaa tuosta vaan?
Minulle ekaa kertaa määrätty kesällä. Seksihalut meni heti. Muutenkin tunteet minimissään.. haluaisin jo tuntea ja kokea. Aloitin kun oli vaikea elämäntilanne.. nyt paremmin menee
Kommentit (5)
Ota yhteys sinua hoitavaan lääkäriin ja - kun, ei jos - se tarjoaa uutta lääkettä rinnalle/tilalle, pysy tiukkana ja sano että haluat ajaa tämän lääkityksen kokonaan alas ja kysy että miten teet sen?
Tässä on jotain suuntaviivoja:
https://www.health.harvard.edu/diseases-and-conditions/going-off-antide…
Senkus pienennät vähitellen annosta ja jätät lopulta kokonaan pois, ei siihen mitään lääkäriä tarvita. Toki jos oireet palaavat niin sitten joko nostat annosta tai otat yhteyttä lääkäriin, jotta voi miettiä muunlaista hoitoa.
Voi. Voi tulla tai olla tulematta lopetusoireita. Niihin kannattaa varautua. Kuten myös siihen, että jos olet yhteydessä hoitotahoon tämän jälkeen, asia saattaa kääntyä sinua vastaan.
En mä ole niiitä käyttänytkäään juurikaan. 2 vuotta sitten määrätttiin, ehkä jotain muutaman satunnaisen kerran olen käytttänyt. On mullla nyt sellasta rauhottavaa unilääkettä. Mä olen iloluontoiinen ihminen, olen käyttäny paljon alkoholia muttta saanut sen kontrolliiin. Tässä haasteena on se että miten asioihin ja elämään pitäiisi suhtautua.
Kuka pakottaa syömään?