Mitäs se tämä nyt sitten on
Hei, tässä 50 + nainen. Puolisoni jonka kanssa olimme 25 vuotta sai päähänsä pettää minua muutama vuosi sitten ja hurahti naiseen joka minua useita vuosia vanhempi, niin että oli aikeissa jättää silloin minut. Olivat pari viikkoa olleet yhdessä ja mieheni aikoi sillä perusteella vetää sen reipas 20 vuotta vessasta alas minkä oli kanssani ollut. Noh, meni pari päivää ja mies oli itse niin järkyttynyt että itkien tuli takaisin kotiin. Asia jätti minuun arven, trauman, mutta mies vannoi jättäneensä naisen.
Näin olikin, mutta sain selville että tuo nainen pommitti miestäni vähän väliä.
Vuosi sitten mies alkoi ihan kamalan riitaiseksi, kaikkia asiat oli väärin päin ja sitten hän vaan otti kimpsut ja kampsut ja lähti. Aggressiossa lähti. Aavistelin että taas on se mummo mukana kuvioissa. Niin olikin. Yritin ottaa yhteyttä mieheen että olisi sovittu asioista, juteltu, vain pakolliset asiat hoiti Meilillä, mutta en saanut mitään selitystä miksi kaiken halusi näin lopettaa.
Nyt mies on alkanut olemaan yhteydessä minuun. tämän mummon kanssa eivät asu yhdessä mutta aina kun lähtevät toisensa luota mies soittaa minulle, ja onpa jo käynytkin luonani muutamia kertoja. Ihme vihjailuja tullut siitä että tuo suhde tulisi kohta loppumaan , ettei se ole rakkaussuhde, ei ole oikein tunteita jne. Mutta mitään varmaa ei lupaa, seksiä tms. Ei halua minulta, kovasti painottaa haluavansa olla ystävä.mutta etten kertoisi kellekään että on käynyt luonani.
Siis mitä ihmettä? Olen elänyt tämän ukon kanssa 25 vuotta. Toki hän on edelleen rakas ja välitän. Hän kertoo edelleen kovasti välittävänsä minusta. Sitä on vaikea uskoa koska lähti vieraisiin. Hän ei koskaan ole kertonut mihin oli tyytymätön elämässämme ja miksi lähti. Tuntuu että lähtikö hetken mielijohteesta? Uudesta naisesta ei halua kertoa mitään. Aika ajoin muistelee positiivisesti minua ja yhteistä elämää. Passaa ja on oikein miellyttävä nyt minua kohtaan mitä ei voi aina sanoa olleen liittomme aikana.uusi naine ei varmaan tiedä ollenkaan että mies pitää minuun yhteyttä, käy kylässä ja vihjaa ettei homma siellä toimi. Korostan että mies ei ole ollenkaan seksiä minulta vailla.
Mitä ajatuksia tämä herättää? Minulla käy mielessä onko mies niin sääliväinen minua kohtaan kun jätti näin yhtäkkiä, yrittääkö kusettaa , nauttiiko siitä että valehtelee että uusi suhde ei toimi vai mitä tämä on?
Kommentit (23)
Tällä eka kommentoimalla taitaa olla huono päivä
Jos kommunikointi oli tuollaista kotonakin, niin en yhtään ihmettele miehen päätöstä.
Eikös tuossa ollut että mies oli riitaisa, ei nainen ja että ukko yrittää takaisin tulla.onko sulla lukivaikeus vai oletko muuten tyhmä, imbesilli?
Ei meillä kellään riitä äly kommentointiin...
No jos sillä synkkaa paremmin sen kanssa kuin sinun, niin eihän sille mahda mitään. Mutta oletko jotenkin aivokuollut kun noin laimeasti koko asiaan suhtaudut. Se siis panee sitä toista naista ja elää sen kanssa mutta sitten kuitenkin välillä käy sinun luona ja sinua ei se haittaa ollenkaan. Mielestäni olet HULLU.
Tänne ei kannata keskustelunavauksia tehdä koska ei täällä saa normaaleja vastauksia
Mitäs se tämä nyt sitten on
-Liian pitkä aloitus
Herättää sellaisia ajatuksia, että olet kynnysmatto eikä sinulla ole ollenkaan itsekunnioitusta, kun olet vielä noin kiinni miehessä, joka on pettänyt sinut ja luottamuksesi moneen kertaan. Hanki jotain muuta elämää ja uusi mies, jos et yksin pysty olemaan. Ex-miehesi on valehteleva, manipuloiva idioottí, ja sinä olet idioottí, kun käytät aikaasi ja energiaasi hänen miettimiseen.
Don't be stupid girl...
Kuultu todella kuuluisan suomalaisen egoistijulkkismiehen suusta. "Voin aina mennä takaisin X:n luo jos tarvii." X tässä hänen pitkäpitkäaikainen vaimonsa. Narsistien yms muiden turhien ihmisten oletusstrategia on se että on ne kiltit ihmiset joita voi aina käyttää varasuunnitelmana.
Älkää huijatko ihmiset itseänne. Älkää olko varasuunnitelma.
Voihan sitä loppuelämänsä hukata noinkin. Tai sitten et tee sitä.
En tajunnut tuosta sönkötyksestä puoliakaan.
Mutta apn koko elämä on perc. eestä.
Ja helve.
tin huono kirjoittajankin on ap.
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei kannata keskustelunavauksia tehdä koska ei täällä saa normaaleja vastauksia
99% avauksista on mielisairaalamateriaali.
Pidän enemmän niistä provoista, joissa on kunnon kappaejaot.
Ei jaksa.
Sä haluat sen valehtelevan petturin takaisin, eikö vain.
Paras konsti sen pyydystämiseen on ettet pidä yhteyttä, et vastaa soittoihin ja lähdet treffeille nuorempien miesten kanssa. On takuuvarmaa että mies tulee kohta ryömien luoksesi. Tämä on ikivanha konsti ja ainoa joka yleensä tepsii Naiset eivät vain tajua miten tehokas se on, vaan he inisevät miten he eivät aio pettää ja jospa se vielä tulisi takaisin.
Mutta ethän sinä tee niin kuin neuvon koska rakastat olla kynnysmattona.
No et varmaan tajunnutkaan kun olet itse justiin tuommoinen P..ka
Oho ettekö huomannut tuo ap on käännös yhdestä sivustosta....menittekl siis kaikki vipuun?
Siis-aloittajalla nyt tällainen tarina tällä kertaa. Vastatkoon, ken jaksaa.