Sain kuntopyörän lahjaksi ja nyt alkaa painonpudotus!
Mitat nyt 170cm ja 75 kg. Ihanaa, että vihdoin pääsen aloittamaan painonpudotuksen, jota olen suunnitellut jo liian pitkään. Kalorinkulutusmittari pyörän tangossa lisää kyllä paljon motivaatiota!
Milloinkohan kilot alkaa karista... wuhuuu
Kommentit (13)
Tsemppiä 😊 äläkä välitä lyttääjistä.
Se on ihan hemmetin tylsä muoto yrittää. Eikä edes osu oikeaan kohtaan harjoite laihduttajalle.
Hyvä sinä, mulla samat suunnitelmat! Se on just ihanaa, että voi kuntoilla kotona rauhassa milloin haluaa.
Hienoa. Katso polkiessasi jotain spinning- tai kuntopyörävideota ja treenaa samoin. Minulla lisää motivaatiota hurjasti. Yksi on tällainen: https://urly.fi/1Sg8 .
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hemmetin tylsä muoto yrittää. Eikä edes osu oikeaan kohtaan harjoite laihduttajalle.
Ottakaa mallia spinning-videoista, esimerkiksi https://urly.fi/1Sg9 tai https://urly.fi/1Sg8 . Tylsyys vähenee, ja tulee harjoitettua muutakin kuin jalkoja. Varatkaa treeniin käsipainot.
Toivon sulle paljon motivaatiota! Itse ostin 800e maksaneen crosstrainerin aika tarkalleen kaksi vuotta sitten. 10 kiloa karisi ekan puolen vuoden aikana suht helposti. Nyt on kallis laite varmaan vuoden päivät seisonut koskemattomana... se on tylsää alkuinnostuksen jälkeen, mutta josko nyt saisin itseäni niskasta kiinni.
Hienoa! Kannattaa laittaa jokin vähimmäismäärä päivittäiselle harjoittelulle, jotta kuntoilusta tulee kuin päivittäinen rutiini. Siis esim. väh. 10 min. aamulla ja 10 min. iltapäivällä. Tästäkin tulee liikuntaa jo 2 h 20 min viikossa. Minullakin on yksi kuntolaite ja teen vähimmäismäärän ihan joka päivä.
Idis, joka tekee harjoitteesta nautinnollisemman: penkki veks ja dildo siihen penkin paikalle, siinä sitten nouset ja lasket....välillä voit yrittää olla laskeutumatta ja poljet ns. seisoaltaan. Suosittelen, oma vaimo treenasi näin ja saatiin mukavan litisevää videomatskua myös :)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei osu oikeaan kohtaan? Jos et tiennyt niin liikunta kuluttaa energiaa koko kropasta, ei esim. pyöräillessä pelkästään jaloista. Jalat ovat suuri lihasryhmä ja niiden treenaaminen kuluttaa oikein hyvin energiaa.
Tsemppiä AP:lle, itsekin ostan tällä viikolla pyörän. Se on mun lemppari kuntolaite!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä, mulla samat suunnitelmat! Se on just ihanaa, että voi kuntoilla kotona rauhassa milloin haluaa.
Niinpä! Sulla hyvät suunnitelmat! 🙂
On tullut kivoja positiivisia kommentteja joihin kaikkiin en viitsi erikseen kommentoida, joten sanon tässä että ilahduttavat minua paljon😊😊😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei osu oikeaan kohtaan? Jos et tiennyt niin liikunta kuluttaa energiaa koko kropasta, ei esim. pyöräillessä pelkästään jaloista. Jalat ovat suuri lihasryhmä ja niiden treenaaminen kuluttaa oikein hyvin energiaa.
Tsemppiä AP:lle, itsekin ostan tällä viikolla pyörän. Se on mun lemppari kuntolaite!
Liikkumisella on tosi vaikea kuluttaa mitään "ylimääräisiä energioita". Ette lähes kukaan ymmärrä miten elimistö toimii. Ihan hyvä kropalle kyllä muuten, pyöräily.
Jahas, helmikuussa taas myynnissä Torissa yks kuntopyörä lisää....