Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini todella kauan suihkussa

Sorsaemo
04.01.2021 |

Hyvä asia on se että nuori mies huolehtii hyvin hygieniastaan mutta mitalin toinen puoli on kallis vesilasku. Asumme rivitalossa jossa oma mittari.
Poika viihtyy suihkussa kuin sorsa. Komentelut kaikuvat kuuroille korville ja oveen koputtelu vaan suututtaa.
Nyt ovat hyvät neuvot kalliit..kuten vesikin, heh.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatte kiltisti vesilaskun, se kuuluu elämään.

Vierailija
2/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, selväähän on mitä siellä tekee.. Hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme teinipoikaa. Yksi on aika vähän. Älä valita.

Vierailija
4/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tyttö voisi ounastella väkivallan kohteeksi joutumista.

Vierailija
5/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tehdä lapsia, jos ei ole varaa vesilaskuun

Vierailija
6/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuko sen kimppuun siellä olisi käynyt?

Vierailija
7/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt on aina uhreja.

Vettä tuhlaava poika on syyllinen vedenhaaskaamiseen, mutta vettä tuhlaava tyttö on uhri ja vedentuhlaus on miesten vika.

Vierailija
8/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna masturboida rauhassa.

Vierailija
9/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelee itseään siellä. Pitää opastaa että sitä voi tehdä omassa huoneessa ja antaa tilaa eikä säntäillä huoneeseen milloin itse huvittaa

Vierailija
10/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljet olivat aikanaan teinejä kahden vuoden ikäerolla. Suihkussa viihtyivät niin hyvin että lopulta tuli katosta vesi läpi alakerran olkkariin. Sen jälkeen oli käytössä munakellosysteemi suihkussa. 5 min ja that's it.

Tosin yhtenä aamuna oli munakello soinut jo aikaa sitten ja edelleen suihku lorotti. Äiti meni kiukkuisena katsomaan että mikä mättää. Veli oli nukahtanut suihkujakkaralle istualtaan uimalasit päässä. :D

Vierailija
11/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahden teinin kanssa sopinut yhteiset säännöt. Istuttiin saman pöydän ääreen ja neuvoteltiin kaikkia tyydyttävä lopputulos. Teinit saa lotrata suihkussa 15 min/päivä. Kyllä mun lapset ymmärsi mun näkökulman myös eli että minä maksan laskut niin minä saan vähän määrätäkin asioita. Enkä mä joudu kyttäämään, osaavat hyvin itse arvioida ajan ja pitävät ne kohtuullisina. Voi olla että joskus lotraavat pidempään kun olen pois kotoa. Se heille sallittakoon.

Vierailija
12/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u dorka käy koputtelemassa ovea.

Vierailija
13/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljet olivat aikanaan teinejä kahden vuoden ikäerolla. Suihkussa viihtyivät niin hyvin että lopulta tuli katosta vesi läpi alakerran olkkariin. Sen jälkeen oli käytössä munakellosysteemi suihkussa. 5 min ja that's it.

Tosin yhtenä aamuna oli munakello soinut jo aikaa sitten ja edelleen suihku lorotti. Äiti meni kiukkuisena katsomaan että mikä mättää. Veli oli nukahtanut suihkujakkaralle istualtaan uimalasit päässä. :D

Tapahtuiko porvoossa?

Vierailija
15/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakellosysteemi vaan käyttöön! Jos ei muuten mene perille, voi teinille havainnollistaa, kuinka paljon lämmin vesi ja jätevesi maksavat ja millainen rasite veden lämmittäminen on ympäristölle. Suomessa ei vesi ole heti loppumassa, mutta yletön veden lämpimän veden lotraaminen kuluttaa energiaa.

Vierailija
16/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien isä alkaa vääntämään kuuma hanaa kiinni 5 minsan jälkeen ja kummasti alkaa kopina käymään suihkun  puolela  suosittelen lämpimästi hanasta kääntöä, hiilidioksidi päästöt pienenee ja poika vetää käteensä sitten lähimetsassa

Vierailija
17/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko porvoossa?

Mikä tässä kertomuksessa sun mielestä mahtoi olla niin jännittävän eksoottista, ettei se voi olla totta? :D

/sama

Vierailija
18/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee hygieniaan, vartalon kasteluun ja saippuan huuhtomiseen ei paria minuuttia kauempaa mene. Pitkien hiusten pesuun kuluu jo enemmän aikaa, mutta silloinkin suuren osan ajasta suihku on kiinni.

Vierailija
19/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poikien isä alkaa vääntämään kuuma hanaa kiinni 5 minsan jälkeen ja kummasti alkaa kopina käymään suihkun  puolela  suosittelen lämpimästi hanasta kääntöä, hiilidioksidi päästöt pienenee ja poika vetää käteensä sitten lähimetsassa

Itsehän kakkaan lähimetsään ja pyyhin per´sukseni rusakoihin.

Hiilijalanjälkeä ei tule.

Vierailija
20/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä