Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nestemäinen desinfioiva pyykinpesuaine

Vierailija
04.01.2021 |

Siis eikö ole desinfioivaa NESTEMÄISTÄ pyykinpesuainetta muita kuin sanytolin joku puolen litran pönikkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toki.

Ihan tavan 95E kyllä desinfioi tehokkaasti, eikä litrahinta ole paha.

VAROVAINEN pitää olla ja onhan siinä huonojakin puolia, kaikki eivät esimerkiksi tuoksua arvosta.

Vierailija
2/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä desinfioivia pesuaineita. Se voi lisätä haitallisen bakteerikasvuston määrää resistanssin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vettä, pese kuumalla.  Ajaa saman asian ja  luonto kiittää. Jätevesien puhdistus perustuu biologiseen puhdistukseen ja sinne eikä ole tarkoituksenmukaista että puhdistamoille alkaa valua bakteereja tappavia desinfiointiaineita pyykinpesun takia

Vierailija
4/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän kuuma vesi desinfioi aivan riittävästi.

Vierailija
5/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän mielellään sieviä merkkialusvaatteita. Nämä ovat myös sen verran hinnakkaita, että haluan pestä ne ohjeen mukaan. Itse suihkautan ennen pesua Sanytolia pikkuhousujen haaraosaan.

Vierailija
6/6 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän mielellään sieviä merkkialusvaatteita. Nämä ovat myös sen verran hinnakkaita, että haluan pestä ne ohjeen mukaan. Itse suihkautan ennen pesua Sanytolia pikkuhousujen haaraosaan.

oikeesti?  :D

Meillä eletään sitä vaihetta, että lastenvaatteita pestään tonni päivässä ja tahrakokoelma on runsas. 60 asteen pesu hoitelee pyykit puhtaaksi ja siinä kuule menee pikkaritkin