Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alexi Laiho kuollut

Kommentit (4925)

Vierailija
101/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksen ig-stoorin teksti antaa viitteitä kuolinsyystä. Vai miten itse tulkitsette sen?

Lisäksi nuo muutamat uutiset, joiden loppuun on laitettu linkki, mistä voi hakea apua.

Vierailija
102/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2009 äänestetty guitar worldin äänestyksessä sijalle 1. Ensimmäinen suomalainen ikinä josta on tehty juttu guitar world lehteen.

Jessus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2009 äänestetty guitar worldin äänestyksessä sijalle 1. Ensimmäinen suomalainen ikinä josta on tehty juttu guitar world lehteen.

Jessus.

Ei, kyllä Alexi oli kovempi jäbä.

Vierailija
104/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grimreaper666 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä henkilö on ja miksi minun pitäisi rääkyä juuri nyt? En käsitä.

Jotenkin käsittämätöntä, että näin luokattoman typeriä kommentteja joku vaivautuu raapustamaan. Sama henkilö varmaan klikkailee auki keskustelun mistä tahansa itseään kiinnostamattomasta kuten Temppareista tai puutarhanhoidosta ja raivoaa sadan viestin verran, miksi hänen pitäisi moista sontaa katsoa tai istuttaa jotain hemmetin kukkasipuleita.

Sinun on ehkä hyvä siellä kyynelehtiessäsi ymmärtää, että joillakin ihmisillä on muutakin sisältöä elämässään kuin päihdeongelmaisten muusikoiden yksilönpalvonta.

Kuin myöskin sinun avohoitopotilaan olisi aika siirtyä muille palstoille..

Eikö tämä Alexi Laihokin ollut sellainen, vai oliko hänellä muitakin ongelmia lisäksi?

Nasevaa, niin nasevaa. Olisi edes sana hallussa tällä potilaalla, mutta kun ei.

Vierailija
105/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimyksen ig-stoorin teksti antaa viitteitä kuolinsyystä. Vai miten itse tulkitsette sen?

Lisäksi nuo muutamat uutiset, joiden loppuun on laitettu linkki, mistä voi hakea apua.

Kyllähän tuo tosiaan tänkin perusteella vaikuttaisi siltä, että oman käden kautta lähti. Raju päihteiden käyttö on muutenkin kovasti sukua itsemurhalle: samasta itsetuhosta siinäkin tuppaa olemaan kyse, vain hitaammasta tavasta. Terveyskin oli varmasti kärsinyt rankasta elämästä, joten saattoihan lähtö tulla kehon pettämisenkin seurauksena. Syy sillekin on kuitenkin sama, mielenterveyden haasteet.

Pitäkää, ihmiset, huolta itsestänne.

Vierailija
106/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy mitään stooria. Mitä siinä luki?

Vierailija
107/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Storyissä siis yhteinen biisi, osanotot ja tämä teksti:

”Kun tätä biisiä tehtiin näytti valoisammalta, vaikutit iloiselta ja terveeltä. Mutta eihän kukaan heikkouksiaan hevillä näytä, eikä kukaan tiedä miltä toisesta todella tuntuu. ”

Kyllähän tuo on tulkittavissa mihin viittaa. Todella surullista.

Vierailija
108/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että alkoholi vei miestä jo nuoresta iästä lähtien.

Vierailija
109/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et viittis valaista mitä siellä sanotaan? En varmaan osaa käytää instagramia kun en löydä sieltä mitään Laihoon liittyvää

Vierailija
110/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi mun nuoruuden ihastus ja omistin useammankin cd levyn.

Itse olen kärsinyt koko ikäni ahdistuneisuushäiriöstä ja tiedän mitä pas.. kaa sen kans on elää.

Päihteistä onneks pääsi eroon 19v sitten kun lasta aloin odottaa.

Toisille tämä elämä ei vaan ole ihan niin simppeliä ja moni turvautuu päihteisiin kun on niin paha olla...

Yhden vanhan kaverin näin just kaupassa ja hän on mun ikäinen alle 40v mutta näytti 80vuotiaalta ja todella laihassa kunnossa.

Hänkin ryypännyt päivittäin ainakin 20vuotta.

Hitaasti mutta varmasti kohti hautaa...

Surullista :(

Vierailija
111/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo tosiaan tänkin perusteella vaikuttaisi siltä, että oman käden kautta lähti. Raju päihteiden käyttö on muutenkin kovasti sukua itsemurhalle: samasta itsetuhosta siinäkin tuppaa olemaan kyse, vain hitaammasta tavasta. Terveyskin oli varmasti kärsinyt rankasta elämästä, joten saattoihan lähtö tulla kehon pettämisenkin seurauksena. Syy sillekin on kuitenkin sama, mielenterveyden haasteet.

Pitäkää, ihmiset, huolta itsestänne.

Kerrotko vielä miten sitä huolta itsestä pidetään? Jos masennus ja ahdistus ei vaan poistu, ei siinä paljon vaahtokylvyt ja kävelylenkit auta. Jos pyristelee vuosikymmeniä, kai se joskus käy liian raskaaksi.

Vierailija
112/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et viittis valaista mitä siellä sanotaan? En varmaan osaa käytää instagramia kun en löydä sieltä mitään Laihoon liittyvää

Jotain, että Laiho vaikutti jo iloisammalta ja valoisammalta, mutta eihän kukaan heikkouksiaan näytä ja toisen tilannetta tiedä.

Vierailija
113/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kun tätä biisiä tehtiin näytti valoisammalta, vaikutit iloiselta ja terveeltä. Mutta eihän kukaan heikkouksiaan hevillä näytä, eikä kukaan tiedä miltä toisesta todella tuntuu. ”

Voi myös viitata siihen että oli taas aloittanut käyttämään päihteitä...

En usko itsariin. Oli niin huonossa kunnossa.

Vierailija
114/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ulkomaalaisista tutuistani ei tunnistanut :/

Liittynee siihen, missä porukoissa liikut. Mun tutut otti puheeksi Alexi Laihon heti kun kuuli, että oon Suomesta.

Vierailija
115/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bodom on kakkoskorin tusinabändi, ei yllä lähellekään HIM:n, Stratovariuksen tai The 69 Eyes bändien tasolle.

Mitäköhän helvettiä sä selität..noi bändit on ihan eri scenessäkin..

Oli scene mikä tahansa mutta vertasin näitä kotimaisia "raskaampia" bändejä keskenään, mulle tuo Bodom on ollut mitään sanomaton, ei vaan ole iskenyt. Ehkä olen joskus muutamaa biisiä kuunnellut mutta en ole jaksanut innostua, toinen samanlainen on Sonata Arctica, yhtä mauton, väritön ja hajuton.

Ja sä kerrot sen tässä ketjussa miksi ? Sinä maku- ja hajuaisteinesi et ole nyt pääroolissa, jos ymmärrät mitä tarkoitetaan.

Vierailija
116/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

http://letmegooglethat.com/?q=Alexi+Laiho

Vierailija
117/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ''mutta eihän kukaan heikkouksiaan hevillä näytä...'' taisi olla suunnilleen Laihon omin sanoin elämäkerrassaan, kun puhui alkoholiongelmistaan ja siitä seuranneesta masennuksesta ja lopulta hermoromahduksesta. Vaikutti hesarin viime vuonna tehdyssä pitemmässä haastattelussa jo paremmin voivalta, silti hieman levoton ja neuroottinen vaikutelma rivien välistä. 

Surullinen juttu, mutta saavutti unelmansa ja lähti rakastava perhe ympärillään, sekä inspiroi ainakin sukupolvellista kitaristeja musiikin tuomasta lohdusta ja ilosta puhumattakaan. Masennuksissa sitä ei vaan näe kaikkea valoa ympärillään, vaan kukapa totuuden tietää.

Rauhaisaa lepoa Alexille, tänään voisi luukuttaa CoB:ia ja fiilistellä hieman teinimuistoja.

Vierailija
118/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää se tyyppi joka salakuvasi naisia kotonaan? Se juontaja? Vai kuka tää on?

Mun iäkkäät vanhemmat osaa googlata jos haluavat tietää kuka joku on. Mun alakouluikäinen siskontyttö osaa googlata jos haluaa tietää kuka joku on. Millainen va´jakki pyörii av:lla kyselemässä näin typeriä? Se ei oikeasti saa sinua kuulostamaan millään tavalla älykkäämmältä tai tärkeämmältä, ettet tiedä kuka joku on. 

Ei tulisi mieleenkään kuluttaa vapaaehtoisesti omaa vapaa-aikaani menemällä vaikkapa tuonne suosituimmissa roikkuvaan keskusteluun Stefun ja Sofian lemmenlomasta. Koska ei kiinnosta. Mutta voi kai sen aikansa noinkin käyttää, roikkua av-palstalla ketjussa joka ei kiinnosta, joka koskee ihmistä joka ei kiinnosta, todistelemassa ääneen kuinka nyt ei ihan oikeasti kiinnosta. 

Vierailija
119/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11723185

"Maailman tunnetuimpiin kitaristeihin kuuluva Alexi Laiho on kuollut"

Ei nyt sentään maailman tunnetuimpia ollut

No, kyllä hän itseasiassa oli.

Ei ollut. Suurin osa ei tuntenut häntä, usko pois. Vaikka ehkä olikin yksi maailman parhaista, ei siltä yksi maailman tunnetuimmista.

Vierailija
120/4925 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä kuka henkilö on kuollut, niin eikö voisi ihan itse ottaa selvää esim. googlen kautta.

Hyvin epäkunnioittavaa vainajaa kohtaan osoittaa tietämättömyyttään. Se olisi sama kuin sanoisi nevahööd tyypiksi. Tämmöistä asennetta, kun on niin monien tunnettujen edesmenneiden kohdalla.

Parempi olisi pysyä hiljaa, kuin ilmaista tietämättömyyttään.

Ketju on lukittu.