Sinne se sitten lähti, armeijaan, ainokaiseni
Tuli tippa linssiin kyllä mutta onneksi yhteydet pelaa päivittäin ja tulee pitkiä lomiakin. Vuoteen tähtää vähintään, kai tähän ehtii sitten tottuakin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
💔
Olet ylpeä kun tulee lomille armeijapuvussa.
Kyllä olen! Mutta ei se häpeäksi ole jos syystä tai toisesta joutuu keskeyttämäänkään.
Sama täällä, kaunis ja älykäs tytär, ruk:iin pyrkii.
Kyllä me totumme, mutta toivottavasti alokaskin tottuu.
Pidän sormia ristissä, että oppii taas aikaisemman päivärytmin.
Voipi olla että tulee takaisin hyvinkin äkkiä.
Onneksi menevät armeijaan eikä sivariin ettei tarvitse hävetä silmiä päästään, sivarit ovat lusmuja.
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan? Oliko kiire?
Ei, tunnin ajomatka.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla että tulee takaisin hyvinkin äkkiä.
Kuten sanoin, ei sekään häpeäksi olisi vaan sitten jatketaan elämää sen mukaan.
Tosimiehet mene viittä vaille ja pelti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi menevät armeijaan eikä sivariin ettei tarvitse hävetä silmiä päästään, sivarit ovat lusmuja.
Eivätkä ole. Onneksi saavat tehdä omantuntonsa mukaisen valinnan.
Minun poika sai vapautuksen pään takia, nukkuu vielä, nousee iltapäivästä pelaamaan ja pelaa aamuun asti. Pitääkin käydä ostamassa pojalle kokista ja sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tarpeellisia lisäkäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun poika sai vapautuksen pään takia, nukkuu vielä, nousee iltapäivästä pelaamaan ja pelaa aamuun asti. Pitääkin käydä ostamassa pojalle kokista ja sipsejä.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jees, ja näitä riittää nykyään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees, ja näitä riittää nykyään...
Riitti ennenkin, mutta punaiset paperit piti hommata jotenkin jostain.
Hyvin se menee. Lapsesi saa uusia ystäviä ja sellaisia kokemuksia, joita ei siviilissä välttämättä saa. Lisäksi puolustusvoimat ruokkii, vaatettaa ja hoitaa palveluksessa olevat jämptisti. Nälkää ei tarvitse kokea.
Toki siellä joutuu sietämään olemista epämukavuusalueella ja välillä pitää hammasta kiristää, mutta päivät kuluu nopeasti.
Nykyisin puolustuvoimat pystyy tarjoamaan myös modernia johtamista ja mielenkiintoisia sekä haastavia tehtäviä kaikille, ihan alokkaista alkaen.
"Vuoteen tähtää vähintään"
Ok, no sepä kiva. Pidempään jos jääkin, niin sitten se tarkoittaa että sinne jää tekemään töitä. Asevelvollisuutta on vaikeaa pitkittään yli vuoteen.
Miksi te ette tiedosta vaaroja. Armeijaan on moni kuollut, aina kun ollaan aseiden ja räjähteiden kanssa tekemisissä isossa porukassa joista lähes kaikki kokemattomia niin siinä on aina vaaransa.
💔
Olet ylpeä kun tulee lomille armeijapuvussa.