Miten Cointerauta juodaan normaalisti?
Kommentit (17)
Pienestä liköörilasista hitaasti maistellen. Sopii mm. jälkiruuaksi ja jälkiruokiin.
Yleensä kaadetaan lasiin ja nautitaan siemaillen lasin reunasta. Hätäisimmät voivat juoda suoraan pullon suusta.
Jäillä sellaisenaan tai esim Bailey’s liköörin kanssa (nimeltään orgasmi). Tosi voimakas sitruksen maku, vaatii totuttelua. Aikuiseen makuun.
kaadetaan lasiin ja nostetaan lasi huulille, sitten kaadetaan juomaa suuhun
Tequilan kanssa sekaisin, suolaa lasin reunaan ja limeviipale ;).
Haetaan roskikseta rikkirevittyjä tietosanakirjoja ja niitä sellaillessa siemaillaan miehen tyhjentämistä vanukaspurkeista.
Ei mitenkään jos ei osaa edes kirjoittaa sen nimeä oikein.
B 52, laakeaan lasiin laitetaan pohjalle 2 cl, sitten kahvilikööriä 2 cl ja lopuksi Baileys:ta tai jotain muuta toffeeseen vivahtavaa kermalikööriä 2 cl. Nämä siis laitetaan siihen lasiin kerroksittain lusikan avulla (valutetaan hitaasti lusikan kuperan puolen kautta) ja kaikki tietysti kylminä. On muuten aivan ihana drinkki, kaloripommi toki myös.
Puolet votkaa, puolet cointreuta. Se maistuu pehmeämmältä ja menee päähän kuin tykki!
Pikaisella googlailulla tuon mun esittämän drinkin nimi ei ole B 52, sillä tuota mun nuoruudessa kuitenkin kutsuttiin, mutta ilmeisesti siis ei kuitenkaan ole maailmalla tuollainen tuo B 52. Mutta joka tapauksessa suosittelen tuota mun esittämää drinkkiä, on todella herkullinen. t.15
Yleensä sitä käytetään drinkin osana tai vaikka leivonnassa, eikä juoda pelkästään.