Ihmisiä jotka tekee itsestään tahallaan rumempia
Kommentit (16)
Tässä on nyt kyse siitä, että ette ymmärrä erilaisia estetiikkakäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla Emma
Emma on perusnätti
Pitää tänäänkin aikuisia ihmisiä muistuttaa, että kauneus on katsojan silmissä?
Vedin itteni mäkkisafkalla läskiksi, kun miesten katseet ahdistivat. Nyt ei kukaan enää syö minua katseellaan, mutta nivelet huutavat hoosiannaa ja diabeteslääkkeitä sekä kipulääkkeitå joudun vetämään kuin karkkia. En silti kadu; koen, että edistin hyvyyttä tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vedin itteni mäkkisafkalla läskiksi, kun miesten katseet ahdistivat. Nyt ei kukaan enää syö minua katseellaan, mutta nivelet huutavat hoosiannaa ja diabeteslääkkeitä sekä kipulääkkeitå joudun vetämään kuin karkkia. En silti kadu; koen, että edistin hyvyyttä tässä maailmassa.
Oisit vetänyt siiliksi shokkivärin kera. Sekin riittää
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kyse siitä, että ette ymmärrä erilaisia estetiikkakäsityksiä.
Nimenomaan.
Heillä on oma tyyli. Eikä sitä että mahdollisimman moni pitäisi geneerisen kauniina pidetä ollenkaan tärkeänä.
(Mitä en henk koht itsekään ymmärrä, tai pidä minkäänlaisena tavoitteena.)
Vierailija kirjoitti:
Olisit mieluummin teettänyt vaikka jonkinlaisen "lihavuuspuvun" superlonista ja pukeutunut kaapuun.
Jos olet tosissasi, laihduta oman terveytesi takia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Irina Björklund