Onko yleistä, että ekoilla treffeillä päädytään sänkyyn?
Mietin vain. Olen jonkin aikaa pitänyt netissä treffiprofiilia ja pari naista tavannutkin
Haen naista siis tositarkoituksella.
Joka tapauksessa, kumpikin nainen on kutsunut minut kotiinsa ja sänkyynhän sitä on päädytty samantien. Onko tämä yleistä että naisilla on vain seksi mielessä vai miksi heillä on hirveä panetus päällä? Kummankin naisen kanssa sovin myös uudet treffit, että sikäli mielenkiintoista nähdä mitä on jatkossa luvassa?
Kommentit (61)
Niin voi tietysti käydä mutta sitä voi edetä hiukan varovaisesti. Mielestäni suurin osa miehistä hakee seksia Tinderissä joten nainen kyllä uskaltaa ehdottaa rohkeamminkin. Siitä miehet pitävät. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten juuri niissä tapauksissa, joissa päädytään ekoilla treffeillä sänkyyn, tuodaanko se jotenkin esiin viestittelyssä, tai onko se odotus ikäänkuin sanattomana ilmassa, vai päätyykö tilanne vain spontaanisti seksiin? Kai siihen jonkin verran treffien paikka ja ajankohtakin jotenkin vaikuttaa? Päädytäänkö kahvitreffeiltä keskellä päivää koskaan sänkyyn ja kääntäen: lähdetäänkö iltaisilta baaritreffeiltä helposti eri suunnille (odottelemaan jatkoa), vaikka kemiaa löytyisi?
Omissa tapauksissa ei olla ennen näkemistä puhuttu lainkaan seksistä, tai edes vihjatukaan siihen suuntaan. Ensitapaamisella on sitten vaan ollut sähköä ilmassa heti alusta saakka, ja asiat ovat luontaisesti edenneet seksin suuntaan molempien ollessa aloitteellisia.
Jos halutaan olla lähellä, niin mennään lähelle ja pian jo saatetaan suudellakin. Kun suutelu tuntuu hyvältä, niin molemmilla alkaa "veri kiertämään" ja tunnelma tiivistyy. Lopulta kun kaksi aikuista ja vapaata ihmistä tekee sen sanattoman sopimuksen toistensa kanssa, niin universumi on ainoa, joka heidät voi siitä kohtaamisesta tuomita. <3
Joskus semmoiseen miehenä päätynyt mutten koskaan semmoisesta naisesta ottaisi mitään seurustelu kaveria, kerran tapasin kivan naisen ja olisin ja hän olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutten enää voinut kun heti oli ekana iltana alkamassa panemaan, ei kunnon nainen tee niin
Vierailija kirjoitti:
Joskus semmoiseen miehenä päätynyt mutten koskaan semmoisesta naisesta ottaisi mitään seurustelu kaveria, kerran tapasin kivan naisen ja olisin ja hän olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutten enää voinut kun heti oli ekana iltana alkamassa panemaan, ei kunnon nainen tee niin
Mitäs sitten kunnon mies tekee? Onko nykyaikanakin vielä tällaisia kaksoisstandardeja? Eri säännöt ja arvoasteikot naisille ja miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten kunnon mies tekee? Onko nykyaikanakin vielä tällaisia kaksoisstandardeja? Eri säännöt ja arvoasteikot naisille ja miehille?
Kyllä seksin harrastaminen tavallaan päättää sen ensimmäisen tutustumisvaiheen, ja jos on tutustuttu kunnolla niin suhdekin on todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksin harrastaminen tavallaan päättää sen ensimmäisen tutustumisvaiheen, ja jos on tutustuttu kunnolla niin suhdekin on todennäköisempi.
Kukin voinee valita vapaasti oman toimintatapansa. Itse poimin yli 20-vuotisen suhteeni toisen osapuolen ravintolan ulko-ovilta pilkun jälkeen, eikä siinä sitten paljoa aikailtu. Olen melko ujo, ja hän oli siihenastisen elämäni toinen seksikumppani. Se, onko valmis menemään petiin heti vai myöhemmin ei ymmärrykseni mukaan korreloi juurikaan suhteen keston kanssa. Toki huteja voi tulla, jos huomaa heti aluksi, että mieltymykset sängyssä ovat kovin erilaiset, vaikka olikin ajatuksissa pidempi suhde. Tällöin juttu luonnollisesti kuivuu kasaan nopeasti. Monet parit kyllä varmaankin myös keskustelevat seksistä ja omista toiveistaan, vaikka itse käytännön toteutus tapahtuisi vasta myöhemmin.
kyllähän pyrkimys treffeiltä on aina siihen että kassit on tyhjempiä kotia tullessa kuin sinne mennessä.
kerran daamia talutin pimeässä rivariin ja panin nopeasti ja sit keksin että piti kaveri tavata 4 nurkilla nakkarilla ja ekun kahestaan lähdetään sinnepäin ja pimeällä katuosuudella käveltiin ja muija puheli niitä näitä kännissään ja erkanin sivuun ja hiivin takaisin kotiin nukkumaan ansaittua kevyt kassista unta
taisi muija ihmetellä mihin lähdin kun tuli katuvalon alle pikkarit mällistä märkänä, en tiedä pokasiko joku vielä sen ns aamuajoon.
kysyttävää?
En ole ikinä saanut ekoilla treffeillä ja toisia ei ole tullut😥😥.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän pyrkimys treffeiltä on aina siihen että kassit on tyhjempiä kotia tullessa kuin sinne mennessä.
kerran daamia talutin pimeässä rivariin ja panin nopeasti ja sit keksin että piti kaveri tavata 4 nurkilla nakkarilla ja ekun kahestaan lähdetään sinnepäin ja pimeällä katuosuudella käveltiin ja muija puheli niitä näitä kännissään ja erkanin sivuun ja hiivin takaisin kotiin nukkumaan ansaittua kevyt kassista unta
taisi muija ihmetellä mihin lähdin kun tuli katuvalon alle pikkarit mällistä märkänä, en tiedä pokasiko joku vielä sen ns aamuajoon.
kysyttävää?
Muistithan päästää aamukuselle mennessäsi kissan ulos?
Naisena olin Tinderissä aluksi turhan varovainen, siellä pitaa opetella tietty toimintatapa avoimesti tuoda esiin toivomuksensa, niin on suorastaan valitsijan markkinat, ja melkein tuntuu että sopivalla lähestymistavalla voisi saada miltei kenet tahansa. Hyvää päivää-tasolla viestiteltaessa luonnollisesti ei vastakaikua tule. Sille tasolle sitten jamahdetaan ja ohi menee vaikka mitä mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Se on vähän niin kuin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä.
Mä olen mennyt ns ekana iltana sänkyyn vain jos olen kiinnostunut. Tosin eivät ole olleet ventovieraita miehiä, enhän mä semmosten kanssa uskaltais edes lähteä treffeille. Yhden yön juttuja mulla ei ole ollut ikinä.
Niistä onkin sit seurannut vuosien uskollisia ja yksiavioisia suhteita joissa mies on kyllä tullut tyydytetyksi. Tykkään seksistä ja olen uskollinen.
Jos en saa 30 min sisällä treffien alusta, niin sitten seuraavaan
M25
Eikö muka panotreffit ole tositarkoituksellista? En mä ainakaan lähde siinä leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee kunnon mieskään...
T. Kunnon nainen
Olen toisella kierroksella n40+.
Vuoden tinderissä noin 120 tarkkaan harkittua osumaa. Näistä viestittelyä noin 40 kanssa, viesteissä esillä halu vakavampaan suhteeseen, ei vain sänkyyn. Tapaaminen noin 10 kanssa, usein sitä ennen puhelu tai videopuhelu. Kolmen kanssa tuli toiset treffit, joilla sänkyyn. Viimeisen kanssa ekoilta treffeiltä jatkoille sänkyyn ja suhde jatkunut vuoden. <3
eli piti ensin antaa 3 jannun työntää suhun herpeksen esiastetta ennekuin löytyi oikea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten juuri niissä tapauksissa, joissa päädytään ekoilla treffeillä sänkyyn, tuodaanko se jotenkin esiin viestittelyssä, tai onko se odotus ikäänkuin sanattomana ilmassa, vai päätyykö tilanne vain spontaanisti seksiin? Kai siihen jonkin verran treffien paikka ja ajankohtakin jotenkin vaikuttaa? Päädytäänkö kahvitreffeiltä keskellä päivää koskaan sänkyyn ja kääntäen: lähdetäänkö iltaisilta baaritreffeiltä helposti eri suunnille (odottelemaan jatkoa), vaikka kemiaa löytyisi?
Omissa tapauksissa ei olla ennen näkemistä puhuttu lainkaan seksistä, tai edes vihjatukaan siihen suuntaan. Ensitapaamisella on sitten vaan ollut sähköä ilmassa heti alusta saakka, ja asiat ovat luontaisesti edenneet seksin suuntaan molempien ollessa aloitteellisia.
Jos halutaan olla lähellä, niin mennään lähelle ja pian jo saatetaan suudellakin. Kun suutelu tuntuu hyvältä, niin molemmilla alkaa "veri kiertämään" ja tunnelma tiivistyy. Lopulta kun kaksi aikuista ja vapaata ihmistä tekee sen sanattoman sopimuksen toistensa kanssa, niin universumi on ainoa, joka heidät voi siitä kohtaamisesta tuomita. <3
TÄMÄ! Näin se on mennyt omalta kohdaltani myös. Nykyisen miehen kanssa menin ekoilla treffeillä sänkyyn. Ei oltu puhuttu tuhmia tai sovittu mitään. tavattiin kahvin merkeissä, juteltiin, synkkas, istuttiin vierekkäin, alettiin suudella ja kosketella ja asia eteni. se on oikeasti hyvä merkki. Jos toinen kiihottaa sua niin paljon että mennään samantien sänkyyn niin joku asia on todella kohdallaan. Useinhan se on niin et käy treffeillä ei välttämättä edes suudella ja seuraavilla treffeillä katsotaan olisko enemmän siellä jota vois kehittää.
Tätä ekoilla treffeillä sänkyyn tapahtuu kyllä niin harvoin. Minulla vaan kerran nyt Tinder aikana.
Kaikki treffit ovat päättyneet seksiin omasta tahdostani. Vaikka en enää kikattava teinityttö olekaan.
Jokainen viestittely on tietysti erilainen, mutta miten se tehdään? Onko tavallista että toinen loukkaantuu ja häipyy, kun viet jutun sille tasolle?