Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Ex-)kumppanin "nettipersoona" paljastui

Vierailija
03.01.2021 |

Edellinen aloitus jostain syystä poistui(?), joten tässä sama uudestaan vähän lyhyemmin:

Olen tapaillut ulkoisesti avuliasta, kohteliasta ja samoista asioista kiinnostunutta miestä. Pidin häntä empaattisena, syvällisenä ja älykkäänä ihmisenä - näköjään ilman perusteita, kuten kävi ilmi.

Jokin aika sitten selailin nettiä ja eksyin lukemaan avausta, jossa selitettiin erilaisista miehen ja naisen "rooleista" maailmassa, tungettiin ihmisiä kapeisiin muotteihin ulkonäön perusteella ja valitettiin siitä kuinka "oma nainen" on ihan liian läski ja ruma ah-niin-upealle itselle. Miehen pitäisi saada naisista vähintään tietty prosenttimäärä niitettyä - mutta voih, paremman puutteessa piti jäädä katselemaan sitä vähän huonompaa ainesta, kun eihän aikuinen ihminen voi mitenkään olla olemassa ilman pari- tai vähintäänkin panosuhdetta.

Pian tekstissä alkoi vilahdella yksityiskohtia parisuhteestamme. Huomasin olevani osa huonoa sketsiä, jossa henkilökohtaisia kipupisteitäni levitellään ympäriinsä netissä, ilman että niistä on sanottu minulle yhtään mitään.

Otin asian sitten itse puheeksi. Aluksi kaikki tietenkin oli ihan sekopäistä vainoharhailua, mutta eipä nero lopulta voinut kuin myöntää "trollanneensa kaverin yllyttämänä", kun itse kirjoitti meistä niin tunnistettavasti, ettei epäilyksen sijaa jää.

Suututtaa, että nyt ihan tuntemattomatkin selaajat tietävät miehen ajatuksista enemmän kuin minä tiesin kuukausiin. Itsenikin puolesta hävettää, kun olen ollut niin sokea ja sinisilmäinen. Ainakin katkaisin välit, luojan kiitos että ei vielä ehditty muuttaa yhteen vaikka sitä suunniteltiinkin.

En tiedä mitä tällä avauksella haen, kokemuksia samasta tai neuvoja? Vaikka se niin hullua onkin niin välillä haluan palata yhteen ja muuttua sellaiseksi, että mieskin minua "jaksaisi". Tiedän ettei sellainen ole järkevää enkä aio sitä tehdä, mutta välillä on tuntunut etten enää edes tunnista omia tunteitani - ehkä tällä postauksella sain vähän paremmin tarkennettua niitä sanoiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, enkä osaa mitään viisasta neuvoa, mutta voimia ❤️Hirveetä käytöstä mieheltä. Oikein teit kun lopetit suhteen.

M38

Vierailija
2/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että miltä mahtaa niistä ihmisistä tuntua, joista tehdään tänne aloituksia. On anopeista, puolisoista yms. Aina kuitenkin se yksi versio. Olen pahoillani puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ”Mynttisen” vaimo?

Vierailija
4/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon 1 & 2! Olihan toi järkytys monin tavoin ja tuntui pahalta nähdä, kuinka ilkeästi oma kumppani minusta puhui noin "julkisesti". Vaikka välillä häntä ikävöinkin niin oikeasti tiedän, ettei ikävä kohdistu tuohon ihmiseen vaan siihen käsitykseen, joka mulla vielä muutama päivä sitten oli.

Olen varmasti paljon kyynisempi jatkossa enkä ihan yhtä helpolla heittäydy ja ihastu tämän jälkeen, mutta kyllä tästä noustaan vielä.

Ap

Vierailija
5/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynttisestä en (onneksi?) ole kuullutkaan. Ikävää, jos senkin nimen taustalla vaikuttaa samanlainen tai pahempikin tarina. -Ap

Vierailija
6/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarinan mies, joka yrittää valkopestä itseään?

En se minä ollut.

Tyrsk

Vierailija
7/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin kun näin tasoteoriaketjun jossa mursuteltiin naista! ihan käsittämättömiä juttuja osalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi