Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit 11.9.2001?

Vierailija
01.08.2006 |

Minä ainakin illalla avoimen yo:n luennolla.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä tuli kotiin ja sano, että nyt muu tohina pois ja tv:tä katsomaan. Mietin, että mikähän juttu tääkin nyt on...

Vierailija
62/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungilla ostamassa 2 säästöpakkausta Libero-vaippoja ;) (onpahan vaan jäänyt mieleen...)

Tultiin äitini luo syömään, avasin telkkarin. Ja loppuilta menikin sitä katsoessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti, koska työhuoneessa on aina cnn päällä ja käski avaamaan cnn:n. Avasin, juttelimme puhelimessa ja näin livenä, kuinka toinen torni sortui.

Silloin tuntui, että voi ei, mihin maailmaan vauvani on syntynyt.

Vierailija
64/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen Usa:n suurlähetystön ympärille vedettiin piikkilangat aika aika hapiaan..

Vierailija
65/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siinä tv-ruudun yläosassa luki, että lentokone törmännyt pilvenpiirtäjään ja käänsin kolmoselle ja koko kauheus selvisi. Eka luulin sekavasti, että joku pikkulentsikka on vahingossa törmännyt pilvenpiirtäjään, mutta pian ymmärsin ja menin herättämään miehen. Sitten käytiin vielä kaupassa ja uutislähetyksiä katsoin yhteen asti yöllä. Muistan kaiken selvästi, hassua, koska yleensä en muista mitään.

Se oli minusta kauheaa, näen vieläkin joskus painajaisia.

Vierailija
66/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että vahingossa varmaan. Sitten kymmenen minuutin kuluttua kaveri soitti taas ja sanoi että toinen kone iskeytynyt toiseen torniin. Silloin valkeni että kyseessä ei ole vahinko..

Vierailija
67/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin iltapäivällä lähdin lomamatkalle Pariisiin!

Vierailija
68/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, miten kaikki potilaat on kuin naulittuna tv:n ääreen. Karu totuus selvisi pikku hiljaa.

Vierailija
69/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla olin Airin konsertissa.

Vierailija
70/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ruoanlaiton ja aukaisin radion. Klo 16 uutisista kuulin WTC-iskuista, jälkimmäinen kone oli juuri lentänyt päin tornia. Loppuilta meni eri kanavilla surffaillessa.

Vierailija
71/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomalla, katselin telkkaa

Vierailija
72/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin avioeropaperit tuona päivänä ja esikoiseni isä saapui Suomeen katsomaan vauvaa. Milteipä elämäni pahin päivä. Kävin kuitenkin iltalukion tunneilla normaalisti (olin jo kirjoittanut edellisenä vuonna ylioppilaaksi, mutta yritin korottaa pitkän matikan numeroita), vauva oli veljieni, isoisäni ja äitini hoivissa sen aikaa.

Vierailija
73/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tuli töistä käskien äkkiä laittamaan uutiset päälle. Oli autossa kuunnellut radiosta että jotain omituista tapahtuu

Tein ruokaa, katsottiin CNN:ää ja BBC:tä vuorotellen eikä oltu uskoa näkemäämme.

Ilta kului katsellen uutisia, jutellen ystävien kanssa puhelimessa. Myöhään illalla soi puhelin ja lasten koululta soitettiin että koulu on loppuviikon kiinni, ihan vain varotoimenpiteenä.

Jäi todella mieleen tuo päivä. Asuinmaassamme mikään ei ole ollut enää entisellään mitä tulee alkuperäisväestön suhtautumisessa länsimaalaisiin.

Vierailija
74/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaverin kanssa istuttiin sohvalla suu auki ja mä välillä kommentoin jotain... mies räpelsi uutta polttomoottoriautoaan...

Vierailija
75/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kotia ja radio Novan juotaja sanoi, että wtc torneihin on osunut lentokone. En sen kummemmin asiaa ajatellut, enkä heti tajunnut mitkä ihmeen wtc tornit. Avasin telkkarin ja karmeus aukesi minulle.

Vierailija
76/81 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meidän pojan ensimmäinen nimipäivä.

Vierailija
77/81 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä

Vierailija
78/81 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömässä

Vierailija
79/81 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Yritin varovaisesti ihailla iskun nerokkuutta, mutta työkaverit eivät oikein ymmärtäneet..

Vierailija
80/81 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 v niin en kyllä edes muista kuulleeni koko tapahtumasta silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi