Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käyttö, onko pakko?

Vierailija
03.01.2021 |

Onko pakko käyttää maskia jos ei edes itse USKO koronavirukseen? Omasta näkökulmastaan ihminen toimii jalomielisesti jos esim. uskoo maskien olevan terveydelle vaarallisia eikä siten niitä käytä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko käyttää. Itse en käytä.

Vierailija
2/4 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettet sä usko siihen ei estä sitä että saat tartunnan. Tule sitten kertomaan ettet usko kun olet kokenut muutaman veritulpan tuon taudin takia. Voit myös laittaa itsellesi elvytykiellon OmaKantaan niinku heti.

Maskia käyttämällä sinä suojaat muita. Ne muut voivat joskus pelastaa sun hengen joten ihan oman napasi onneksi käytä vaan niitä maskeja. Maskittomuus on ITSEKÄSTÄ. Ihan sama uskotko vai et, voit silti sekä saada sen taudin että toimia levittäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko käyttää. Itse en käytä.

Toivottavasti sulla ei ole lapsia jolle olet esimerkkinä.

Vierailija
4/4 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettet sä usko siihen ei estä sitä että saat tartunnan. Tule sitten kertomaan ettet usko kun olet kokenut muutaman veritulpan tuon taudin takia. Voit myös laittaa itsellesi elvytykiellon OmaKantaan niinku heti.

Maskia käyttämällä sinä suojaat muita. Ne muut voivat joskus pelastaa sun hengen joten ihan oman napasi onneksi käytä vaan niitä maskeja. Maskittomuus on ITSEKÄSTÄ. Ihan sama uskotko vai et, voit silti sekä saada sen taudin että toimia levittäjänä.

Idän tiede hyvin mennyt perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän