Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilu opettaja lapsellani

Opettajalla suuri merkitys
03.01.2021 |

Minun ala-aste ikäisellä lapsellani oli todella epäreilu opettaja. Numerot ihan hyviä, mutta tiesin muutamasta aineesta että arvostelu oli epäoikeudenmukaista. Kerran juttelin opettajan kanssa näistä asioista ja kerroin oman mielipiteeni. Muutama numero nousi, mutta kohtelu oppilaiden välillä oli epäreilua. Niin arvosteluissa kuin itse muutenkin koulutyössä. Itse en tietenkään ole koulussa näkemässä mutta uskoin lastani ja myöskin muutama muu vanhempi puhui tästä asiasta avoimesti, eli kohtelu kohdistui myös muihinkin eikä vain minun lapseeni. Ks opettaja oli kuitenkin lapseni opettajana 3 vuotta. Kahden oppilaan vanhemmat kirjoittivat asiasta paikallislehteen ja kantelun joku teki jonnekin, mutta mikään ei muuttunut. Opettaja on nuorehko naishenkilö ja hänen Aviopuolisonsa on tämän samaisen koulun pitkäaikainen, pian eläkkeelle jäävä rehtori.
Nyt oma lapseni on jo kaksi vuotta ollut yläasteella, ja numerot nousivat heti kun ala-aste jäi taakse ja kouluunkin lähdetään yleensä aina mielellään.
Nyt nuorin lapseni aloittaa koulun tänä vuonna ja olen kuullut, että tämä samainen opettaja mahdollisesti tulee hänen luokanopettajaksi.
Nyt minua huolettaa jo valmiiksi, vaikka asia ei ole Ihan varma. En millään halua ks opettajaa hänen opettajakseen. Onko mitään tehtävissä ? Ono jollain ollut samankaltaista tilannetta? Miten olette toimineet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nuorin lapsesi toiseen kouluun?

Vierailija
2/2 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista koulua ei ole. Pieni tuppukylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla