Mitä mieltä, tarviiko 35v enää laihduttaa? Onko parhaa vuodet jo takana?
Löytyykö vielä jotain sisältöä elämään, voiko olla kaunis ja haluttava myös vanha nainen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on puolet aikuisiästä vielä jäljellä.
Mutta ei niin hyvää elämää kuin parikyppisillä naisilla.
Ap kysyi tätä jo aiemmin tänään. Ketju meni ihan syystä poistoon.
Sanon silti uudestaan, että kukaan normaali mies ei pidä 35-vuotiasta naista ikäloppuna ja ei-haluttavana.
Tarvii mikäli halua pysyä elossa ja terveenä pidempään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä mittarilla mitattuna?
Ei tarvitse jos on hoikka tai normaalipainoinen.
Jos on lihava aseksuaali sinkku niin tuskin silloinkaan. Sellaiset jotka haluavat elää vielä 40+ vuotta miettivät asian toiseen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä mittarilla mitattuna?
Nuori upea naama, upea kroppa, miesten ihailu,koko elämä edessä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jos on hoikka tai normaalipainoinen.
Jos on lihava aseksuaali sinkku niin tuskin silloinkaan. Sellaiset jotka haluavat elää vielä 40+ vuotta miettivät asian toiseen kertaan
Ok, en kyllä halua.
Täytän tänä vuonna 45. Ei sun tarvitse laihduttaa ellet halua mutten kyllä ymmärrä ajatusmaailmaasi yhtään. En ole koskaan ollut lihava mutta huolehdin kunnostani ja kehostani ihan itseni takia, en miesten.
En tiedä sinusta, mutta minä ainakin elän nyt 49 vuotiaana elämäni parasta aikaa. Lähes koko elämäni meni uusiksi pari vuotta sitten. Menetin ensin työpaikkani ja sitten mieheni. Olin täysin romahduspisteessä, mutta yritin hoitaa itseäni liikunnalla ja se auttoikin pahimman yli. Löysin uuden työpaikan ja pian myös uuden rakkauden. En voisi olla onnellisempi kuin nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta minä ainakin elän nyt 49 vuotiaana elämäni parasta aikaa. Lähes koko elämäni meni uusiksi pari vuotta sitten. Menetin ensin työpaikkani ja sitten mieheni. Olin täysin romahduspisteessä, mutta yritin hoitaa itseäni liikunnalla ja se auttoikin pahimman yli. Löysin uuden työpaikan ja pian myös uuden rakkauden. En voisi olla onnellisempi kuin nyt olen.
Minäkin välillä toivon uutta miestä. Saitko hyvän tuossa iässä vai minkälainen on?
Vierailija kirjoitti:
Ei 35v ole mikään vanha nainen.
No kyllä silloin jo ajetut kilometrit näkyy.
Terveydellisistä syistä kannattaa aina laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveydellisistä syistä kannattaa aina laihduttaa.
No olen terve, joten se ei ainakaan motivoi.
Plus viisikymppisenäkin (siis ikä) löydät vielä vaikka kolmikymppisiä miehiä.
Niin ja itsensä kannattaa pitää kunnossa ihan hyvinvoinnin ja terveydenkin kannalta jo.