Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki tuntemanne ihmiset aina samanlaisia? Tunnen tapauksia, joista ei koskaan voi tietää, mikä persoona vastaa, jos soittaa

Vierailija
03.01.2021 |

Ovat joko hersyvän iloisia tai pahantuulisia tai suorastaan riitaa haastavia. Onkohan sellaiselle diagnoosi? Koska kaikki ihmiset eivät ole tuollaisia vaihtelevaisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole oikeasti törmännyt tuollaisiin ihmisiin??

Vierailija
2/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen, mutten näytä sitä. Ulospäin olen aina asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se eri persoona ole, jos on eri tuulella, hyvällä tai pahalla? Jos todella on eri persoona, niin sitten on jo diagnoosi, esim. skitsofrenia tai epävaaa persoona.

Ei kukaan ole aina samanlainen, hassusti muotoilit otsikon kysymyksesi.

Vierailija
4/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä ihan vaan mieliala? Jokaisella on sellaiset. Joskus voi vatuttaa ja silloin vastaa puhelimeen äreästi. Joskus on juuri saanut jonkun ilouutisen ja vastaa hilpeästi.

Vierailija
5/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se eri persoona ole, jos on eri tuulella, hyvällä tai pahalla? Jos todella on eri persoona, niin sitten on jo diagnoosi, esim. skitsofrenia tai epävaaa persoona.

En tiedä, joidenkin ihmisten yläpuolelle voi yhtäkkiä vain ilmestyä sellainen musta pilvi ilman mitään näkyvää syytä... ap

Vierailija
6/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tämän kommentin tekijä etsi tietonsa siitä, että epävakaa olisi sama asia kuin esim. dissosiaatiohäiriö?

Vierailija
7/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on epävakaa persoona?

Vierailija
8/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne tuollaisia. Joo, itse kullakin on mielialansa, mutta aikuinen ihminen hillitsee itsensä niin, etteivät syyttömät niistä ainakaan kärsi. Jos on niin huonona, ettei kykene normaalisti puhumaan, ei pidä vastata puhelimeen.

Voi tuollainen olla epävakaakin, tai sitten epäkypsä. Luin juuri jostain, että aikuisista noin kuusi prosenttia jää murrosikäisen tasolle psyykkisesti.

Vierailija
9/9 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain ei jaksa joitain ihmisiä, joten en edes vastaa heille. Toisinaan ei myöskään jaksa pitkiä jaarituksia, yksien kanssa kun tietää ettei saa puhelua mitenkään loppumaan.

Sitten on oma lukunsa nämä, jotka narisee vaivojaan aivan kun minä niille ikuisuusvaivoille mitään tehdä. Joskus jaksan kuunnella, joskus ärähdän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi