Ärsyttävin mainos, jonka tiedät
Tuli vain mieleen, kun Sanoman mainos tulee joka katkolla. Ei mainos niin huono, mutta liika on liikaa.
Kommentit (33)
Joulun aikaan pyöri Coca Colan mainos, jossa iskä meni öljynporauslautalle töihin ja oli unohtanut postittaa lapsen kirjeen Joulupukille. Olisivat jättäneet suomennokset pois. Näytti nololta, kun kirjekuoren päällä luki osoitteena Korvatunturi ja pukin asumus oli jäätiköllä.
Kaikki kuivaan p...uun, virtsankarkailuun yms. liittyvät, ihan kuin naisen alapää olisi joku tautipesä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuivaan p...uun, virtsankarkailuun yms. liittyvät, ihan kuin naisen alapää olisi joku tautipesä!
Ja hoetaan "emätin, emätin, emätin", "emätinpuikot emättimeen". Ihanko totta, korvaan olisin tuikannut.
Voltarenin mopsimainos. Ak.ka raahaa lyttykuonoa väkisin lenkille. Koska ne ymmärtävät lopettaa sen pyörittämisen?!
Vierailija kirjoitti:
No onhan se sellainen haisuli.
Tänää Hesarin kannessa "Lahti - ympäristöpääkaupunki". Ympäristöteot on sitä luokkaa, että "tyhjennetään kivijalkaliikkeet, siirretään kaupankäynti marketteihin, hankaloitetaan bussillaliikkumista, vähennetään jätevedenpuhidistusta (koska kukaan ei ota siitä syntyvää kiinteää ainesta vastaan raskametallien takia) ja opetetaan lapsille, että soija on hyvä, lehmä on paha".
Lidlin Punahilkkamainos oli silkkaa horroria. Ensin susi käy hotkaisemassa mummoraukan. "Ettei nyt vaan sattuis mitään..."
Kaikki päälledubatut lässynlää-mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Punahilkkamainos oli silkkaa horroria. Ensin susi käy hotkaisemassa mummoraukan. "Ettei nyt vaan sattuis mitään..."
Sensijaan se prinsessamainos on napakymppi! Tosi hauska mainos.
Katson mainoskanavia hyvin vähän ja ne mitkä katson talletan ja katson ilman mainoksia. Mietin just, kun tuttavan luona kävin ja hänellä oli TV päällä, että jaa tuommoisia asioitaan nykyään mainostetaan töllössä.
Vastaus on, että eipä ärsytä kun en katso.
Kaikki K-markettien ja Veikkauksen mainokset ovat aivan ahterista. C-moren mainokset kolmantena, mutelle menee ne kaikki.
En muista mitä mainostetaan mutta renkutus menee.. rakkaudest lajiin jou faiijjjjjja.
K supermarketin mainos jossa nenärengastettu jenkkihuiviin sonnustautunut likka kälättää ärsyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
"Like a Bosch"
Haaaa mä tykkään siitä! Hoen aina sitä itse, kun tuo mainos tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Like a Bosch"
Haaaa mä tykkään siitä! Hoen aina sitä itse, kun tuo mainos tulee :)
Haha, ja just nyt tulee telkasta!
Vierailija kirjoitti:
K supermarketin mainos jossa nenärengastettu jenkkihuiviin sonnustautunut likka kälättää ärsyttävästi.
Joo. H*lvetin tekopirteä käkättäjä.
Vitaepron mainos, jossa kalju, väsynyt mies laulaa.