Paljonko rahaa tulet törsäämään Black fridaynä?
Kommentit (48)
Ei oo oikein mitään ostettavaa. Tein juuri tilauksen kärkkäiseltä ja oli päivittäis tavaraa. En tuhlaa penniäkään tänä vuonna. Viime vuonna ostin lämpöpeiton ja radion.
Minä ostan ehkä uuden kännykän jos on alennuksessa. 300-400 budjetti
Ap
Yritän löytää kahvinkeittimen. Nykyinen hajosi jo kesällä.
En yhtään. Ostan, kun jotain tarvitsen, en alennusten takia.
Satasia. Ostoslistalla Skimsejä ja hajuvesiä kolmesta eri nettikaupasta.
EN penniäkään. Naurettavan alennukset turhasta tavarasta. EI kiitos.
Ostan kun tarvitsen.
0 e. Ei ole rahaa niin ei ole tuotakaan ongelmaa.
0 Euroa.
Työttömyyskorvaukseni on 590 euroa.
Muutama satanen menee, ostetaan vain muutamia tarpeellisia asioita joiden ostamista on nimenomaan lykätty tarjouksia odotellen (ja tiedetään hintataso täsmälleen, eli ostetaan vain jos tarjous on aidosti hyvä).
Reilu 800 euroa meni jo ennakkoon. Jatkosta ei tietoa.
En yhtään. Ne alennukset on onnettomia. Eipä ole tarvettakaan millekään. Tammiale on se oikea ale Suomessa ja ne on tuntuvia alennuksia, jos tarvii ostaa vaikka vaatetta.
0, tarvitsisin uuden puhelimen mutta ei ole varaa edes noilla tarjouksilla ostaa sitä joten tällä vanhalla mennään edelleen.
Jotai kyl menee, mutta olisin tarvinnut muutenkin black friday vaan sattui kohdalle
Tuskinpa yhtään kun en tarvitse mitään, ei muutenkaan ole tapana törsätä. Ostan sen mitä ostan silloin kun jotakin tarvitsen, hinnoilla ei ole merkitystä.
Nolla euroa. Nämä alennukset on hatusta vedettyjä ja hintoja on hilattu ylöspäin pikkuhiljaa ennen tätä perjantaita.
Vierailija kirjoitti:
Huijausta koko Black friday.
Jep. Hinnat alkaa nousta ennen joulua vaikka väittävät että muka halvempaa on. Voi olla että ostan uuden puhelimen kahdeksan vuotta palvelleen tilalle. En tarvi kummoista, ovat vaan nykyään melkoisia halkoja, isoja ilman mitään hyötyä minulle. Soittaminen, viestit, sää ja navigaattori riittää minulle. Kamerakin on vanhassa ihan hyvä, kolmesta megapikselistähän sitä aikanaan aloitettiin ja ihan hyvät paperikuvat niistäkin sai.
Täytyy katsoa onko lennot halpoja, viimevuonna ostin 3x itselleni ja miehelleni.
Niihin meni alle 700e/nuppi joten jos samaan tai alle pääsee niin ostan
En yhtään tuohon liittyen.