Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pienten lasten isä olla mielestäsi kuuma?

Vierailija
03.01.2021 |

Mä tiedän yhden, joka on todella kuuma vaikka hänellä on useampikin pieni lapsi. 🥰

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Esim. minun mieheni on hot hot hot vieläkin.

Vierailija
2/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaimojensa mielestä. Jos miehellä on pieniä lapsia en vilkaise edes sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jälkikasvun määrän ja niiden iän miehen naamasta?

Vierailija
4/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein! Itsellänikin on lapsia, ja jo ennen lapsia mietin että se että on lapsiaa (ja esim on niiden kanssa) on epäseksikkäintä mitä kuvitella saattaa.

Vierailija
5/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, iskee madonnahuoraa kompleksi

Vierailija
6/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Kuten voi äitikin, ja tiedänkin yhden sellaisen... Mutta moni muuttuu lasten myötä ei niin kuumaksi.

Vierailija
7/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kyllä yleensä ole kuumia pikkulapsiaikana. Se kai liittyy jotenkin siihen, että miesten testosteronitasot laskee, kun hoitavat jälkeläisiään. Kai se on jotain biologiaa, ettei vaikuta kiinnostavalta muiden naaraiden mielestä.

Vierailija
8/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Johtuu varmaan alitajuisesti siitä, että ovat todistaneet oman mieskuntonsa.

Vierailija
9/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun omat lapset ovat jo teinejä, niin voin sanoa täysin, että pienten lasten isät eivät ole kuumia. Eivät niin pätkääkään. He ovat ehkä söpöjä, mutta siinä kaikki.

Kun lapsista alkaa tulla isompia, niin miehetkin alkavat lämmetä.

Vierailija
10/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pettää vaimoaan. 

Vierailija
11/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskävartalo ei varsinaisesti kiihota.

Vierailija
12/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kyllä yleensä ole kuumia pikkulapsiaikana. Se kai liittyy jotenkin siihen, että miesten testosteronitasot laskee, kun hoitavat jälkeläisiään. Kai se on jotain biologiaa, ettei vaikuta kiinnostavalta muiden naaraiden mielestä.

Juu, eivät ole kuumia. Naismaisia/nössöjä enemmänkin.

Vierailija
13/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun omat lapset ovat jo teinejä, niin voin sanoa täysin, että pienten lasten isät eivät ole kuumia. Eivät niin pätkääkään. He ovat ehkä söpöjä, mutta siinä kaikki.

Kun lapsista alkaa tulla isompia, niin miehetkin alkavat lämmetä.

Samaa ajattelin. Pienten lasten isät ovat jotenkin sellaisia hössöttäviä ja lässyttäviä tapauksia, joissa ei ole seksiä yhtään. Ehkä se kuuluukin olla juuri noin.

Tosin poikkeuksiakin on, esimerkiksi oma mieheni. Rakensimme omaa kotiamme silloin kun toinen lapsemme syntyi ja rakennuksella töitä tekevä työasuinen mies oli miehekkäin ilmestys ikinä. Kotona hän oli sitten pikkuiselle vauvalle ja 2,5 vuotiaille esikoiselle ihana ja huolehtivainen isi.

Vierailija
14/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten isät eivät ole kuumia.

Vierailija
15/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton omasta tahdosta ja minusta isät ovat damaged goods.

Vierailija
16/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kyllä osaa sanoa kadulla vastaantulevista miehistä, että onko niillä lapsia vai ei. Toinen on kuuma ja toinen ei.

Leikkipuistossa olevissa isissä lapsineen on sekä kuumia että ällöjä isiä. Yksi päivä kadulla käveli vauvanvaunuja työntäen vastaan ihan komea isi.

Vierailija
17/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveripiirissäni on AINA pidetty nuoria isiä suunnilleen kuumimpana mitä on. Muistan, että jo joskus lukioikäisinä ihailimme kolmekymppisiä isiä, jotka kantoivat taaperoikäisiä lapsiaan hartioilla tai leikkivät niiden kanssa. Haaveilimme, että mekin löydämme vielä joskus kuumat, osallistuvat miehet isiksi tuleville lapsillemme. Onneksi niin kävikin. :) Olen edelleen sitä mieltä, että parhaat ja sitä kautta myös kiinnostavimmat miehet ovat lapsirakkaita.

Vierailija
18/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän se synnytys mieheen vaikuta. Ootko sä ihan urpå?

Vierailija
19/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha saa olla, jos menee iskemään pienten isää. Annetaan olla rauhassa.

Vierailija
20/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, monikin mies jota mä olen pitänyt kuumana, on osoittautunut pienten lasten isäksi. En mä miehen ulkonäöstä lasten ikää tai lukumäärää osaa arvioida, joten ei se ulkoinen kuumuuskaan tällöin niistä riipu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme