Raivostuttaa kun äitini aina "säälii" ja voivottelee "Kun sinä olet niin kamalan yksinäinen!"
JA on suurin piirtein tyrkyttämässä että muuttaisin takaisin heidän luo asumaan "Ei olisi niin kamalan yksinäistä sinulla!" tai tyrkyttämässä tuttavien poikia minulle miesystäväksi. "Se olisi oikein hyvä sinulle, insinööri ja kaikkea!". Yrittää myös aina tyrkyttää meitä sisaruksia kämppiksiksi keskenään, vaikka kukaan ei sitä halua. Äitini on ehkä ihminen joka tarvitsee laumaa ympärilleen, minä olen päinvastainen en missään nimessä halua laumaa , sotkua ja meteliä asuinympäristööni. Menettäisin järkeni jos pitäisi asua samassa taloudessa toisten ihmisten kanssa. Äiti ei suostu uskomaan, koska totta kai hän luulee että kaikki maailman ihmiset on samanlaisia kuin hän.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet
Yli 35
Ei siis suostu uskomaan, että sinkkuna yksin eläminen on myös yksi oikea tapa elää. Ajattelee, että se on jotain äärimmäisen synkkää ja kamalaa ja siitä pitää pyrkiä pois hinnalla millä hyvänsä.
Oi voi :( Ei kait tuossa auta muu kuin tehdä äidille selväksi, että te olette luonteeltanne erilaisia ja että sinä et kaipaa ketään muuta kanssa-asujaa. Persoonallisuuksia on monta erilaista.
Näytä sille tämä sketsi ja kysy, onko jotain tuttua tuon naisen ja äitisi käytöksessä:
Kuinka vanha olet