Miten valita ei-mädät hedelmät?
Nykyään kun ei saisi kaupassakaan räpeltää mitään niin millä löydätte hedelmäröykkiöistä kelvolliset yksilöt?
Muutenkin vähän ärsyttää että näissä ei ole mitään kuluttajansuojaa. Eilen ostin neljä isoa appelsiinia melkein euron kappalehintaan ja yksi oli sisältä homeessa ja suoraan roskiin.
Kommentit (17)
Usein ostan ensin vain muutaman ja jos on hyviä niin palaan esim seuraavana päivänä ostamaan isomman läjän.
Monissa melkein näkee päältä huonot. Isompi ongelma on se että maku vaihtelee liikaa.
Tomaattien puristelijoita linjoilla?
Terveisin munien puristelija.
Miten erottaa mätämuna mädästä munasta??
Esim klementiinien suhteen aina ihan arpapeliä minkä makuisia ovat. V-mäinen homma.
Asioimalla Lidlissä, heillä kiertää hevi-osaston tuotteet hyvää vauhtia. Toisin sanoen tavaraa tulee sisään niin että melkein saavat päivän aikana myytyä loppuun.
Ikinä ei ole Lidlistä tullut vanhentuneita hedelmiä/ vihanneksia.
Mä teen niin, että otan kullin esiin ja annan sen haistella parhaimmat esiin.
Näpeltämällä niitä samalla lailla kuin ennenkin.
Eipä siitä koskematta sieltä laarista saa pussiin, joten samalla voi tarkistaa laadun.
Luulen, että jos olisit vienyt sen appelsiinin kuittia vastaan kauppaan, olisit saanut uuden tilalle. Ei kukaan kauppias ole niin tyhmä, että tuollaisesta kieltäytyisi. Kilokaupalla menee joka tapauksessa hevi-tuotteita roskiin. Yksi "ilmainen" appelsiini ei tunnu missään, jos sillä saa asiakkaalle hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jos olisit vienyt sen appelsiinin kuittia vastaan kauppaan, olisit saanut uuden tilalle. Ei kukaan kauppias ole niin tyhmä, että tuollaisesta kieltäytyisi. Kilokaupalla menee joka tapauksessa hevi-tuotteita roskiin. Yksi "ilmainen" appelsiini ei tunnu missään, jos sillä saa asiakkaalle hyvän mielen.
Tämä oli S-ryhmästä eli ei ole kauppiasta jolle valittaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli S-ryhmästä eli ei ole kauppiasta jolle valittaa. -ap
Ei siihen kauppiasta tarvita. Ihan perusmyyjälläkin on oikeus antaa hyvitys pilaantuneesta tuotteesta. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi eikä se ole S-ryhmässäkään kiellettyä. Vai luuletko S-ryhmän menevän konkurssiin, jos antavat sinulle yhden appelsiinin :D
Avocadot ovat pahin pommi. Ostin eilen neljä, kaikki mustia sisältä 🤯
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin, että otan kullin esiin ja annan sen haistella parhaimmat esiin.
Nam
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit pehmeitä avokadoja?
Vierailija kirjoitti:
Se on siemen ja kuuluukin nolla siellä.
Hyvä kysymys. Sama usein ärsyttää.