Miehen tehtävät alla ollessa
Oon ehtinyt tähän kypsään ikään mennessä nussia, öh, muutamaa miestä. Nuoruudenvalloituksista en muista, viime vuosien tapaukset ovat hyvinkin talletettuina myöhempiä tarkasteluita varten.
Aina ennen kun oon ratsastanut, oon minä hoitanut kaiken työn ja miehen tehtävänä on ollut asetella lantionsa niin, että siinä päällä voin parhaaksi katsomallani tavalla rynkyttää menemään. Nyt olen muutaman kuukauden testaillut uutta miestä, jola on kaikin puolin mukava ja muuta, mutta ei millään meinaa uskoa, että kun hän on alla niin on paikoillaan. Pitääkin kysäistä, pelkääkö hän mieslahnan mainetta jos olisikin vain paikoillaan...
Tästä tuli mieleen erityisen tärkeä kysely sekä miehille että naisille: Pitääkö miehen alla ollessaan huolehtia liikkumisesta vai ainoastaan nauttia matkasta?
Kommentit (24)
Annan vaimon tehdä suurimman osan tästä lemmentyöstä. Itse keskityn vaimon herkkutisseihin ja putsaamiseen, välillä kuitenkin otan häntä pakaroista ja voimistan keinuntaa.. M50
Miehen pitää puristella tissejä tässä asennossa.
Miehen tehtävä tuossa tilanteessa on tehdä niinkuin nainen haluaa. Joku haluaa miehen olevan liikkumatta, että saa juuri oikean kulman. Toinen haluaa, että myös pumppaa vähän vastaan.
No eihän tossa pitäs olla ongelmaa, siis jos nainen on kasvot sinuunpäin, jollei ole makaavassa asennossa vaan istuu kun ratsastaa.