Nainen, jos miehesi ehdottaisi...
Vierasta miestä mukaanne. Miten vastaisit hänelle ?
Kommentit (16)
Sopi. Hän etsi ja oli 'hänen' haave. itse olin fantasioinut siitä jo vuosikaudet. En vain kehdannut sitä esittää....nyt vakimies mukana n kerran kuussa ja minä saan nauttia. Mieheni kiihottuu myös aiheesta.
vaimo 46
Vierailija kirjoitti:
Olen näköjään eka vastaaja. Sopii ja yhdessä etsittäisiin.
N52 ja 25v avioliitossa
Varmaa upea tunne olla omaan kysymykseen vastaaja 😂
Sopii, jos saan panna miestä kahdenkesken.
Monesti olen vaimolle vierasta ehdottanut, mutta ei ole suostunut. Pääsisimpä jonkun parin vuoteeseen.
M50
Ei sovi miehelle, olen ehdottanut.
Olen ehdottanut vaimolle. Ei suostu missään nimessä. Se siitä.
Ollaan oltu naimisissa reilu 17 vuotta.
N40M49
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu naimisissa reilu 17 vuotta.
N40M49
Ja siis suostuisin tietyin ehdoin.
Suostuisi varmaan, ajatus jännittäisi, niin enemmän kiihottaa. Mies ei kyllä tule ehdottamaan!
N42 ja 15 vuotta naimisissa
Vastasin että sopii, ja yhdessä etsittäisiin vieras mies. Itseasiassa näin on jo tehty, nelisen vuotta tätä harrastettu. Mukaan on kyllä välillä tullut pariskuntiakin. Hienoja hetkiä ollaan mieheni kanssa koettu. Ongelmia ei ole tullut, sillä puhumme kaikista asioista hyvin avoimesti.
Olen ketjun aloittaja. Moniko teistä, jotka ovat jo löytäneet vieraan sänkyynne, on xu jäsen ? Olen kuullut, että siellä on paljon kolmansia pyöriä sekä pareja saatavilla.
Sopi ja mieheni teki alkukarsinna, yhdessä valkattiin kaksi finalistia. Eka kokemus oli niin onnistunut, että päätettiin seuraavana viikonloppuna testa kakkoseksi jäänytkin :) Ei ollut hullumpi sekään.
SiveydensippeN42
En kyllä tiedä..en usko silti.Niin paljon on mustasukkaisuuttaja rakkautta.
Olaan joskus puhuttu asiasta ja tultu tulokseen että ei meistä kumpikaan halua ketään kolmatta mukaan. Pidetään kivaa kahdestaan.
Rva 42
Yhdessä etsittiin. Vaimo teki lopullisen päätöksen. Ei ollut vaimon juttu. Jäi pariin kokeiluun itseäni kiihottu erittäin paljon nähdä ja päästä sitten vaimon kimppuun kun vieras oli lopettanut. Itse jäin todellakin kaipaamaan sellaista lisää. Vaimo ei suostu enään. Aiheuttaa kitkaa meidän suhteeseen. Olin aiemmin todella dominoiva, tämän kokemuksen jälkeen löysin itsestäni alistuvan puolen.
Olen näköjään eka vastaaja. Sopii ja yhdessä etsittäisiin.
N52 ja 25v avioliitossa