Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut tahkoamaan itseäni järjettömästä velkasuosta,

Vierailija
03.01.2021 |

pikavippejä, kulutusluottoja jne. Tiedättekö, miten tyydyttävää on seurata, miten velat sulaa hiljalleen pois? Kun yksi velka kuitattu, vapautuu taas satasia enemmän seuraavaan. Minulle suositeltiin velkojen laittamista ulosottoon, mutta päätin hoitaa ne pois. Vielä on matkaa, mutta olen oikealla suunnalla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!!! Samassa puuhassa ollaan, minulla kyllä kertomastasi päätellen parempi tilanne. Aloin 2020 korjata tilannettani ja jos nyt vedän tiukilla niin minun pitäisi jo kesällä olla velaton, opintolainaa en tähän laske. En aio enää koskaan käyttää luottokorttia tai ostaa mitään osissa, kartutan tässä samalla puskuria. Olen myös perehtynyt käyttäytymiseni syihin ja olen ainakin tämän vuoden ostolakossa. Kovasti sinniä sinulle matkaan.

Vierailija
22/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kulutusluottoja yms, mutta voin melkein ymmärtää, miten ihanalta tuo tuntuu. Seurailen instagramissa muutamakin tiliä, jossa pyritään pois juuri tilannettasi vastaavasta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole kulutusluottoja yms, mutta voin melkein ymmärtää, miten ihanalta tuo tuntuu. Seurailen instagramissa muutamakin tiliä, jossa pyritään pois juuri tilannettasi vastaavasta tilanteesta.

Joo, vähän samanlainen fiilis kuin onnistuneessa laihdutuksessa. Uusien elämäntapojen hallintaa sekin on ja pussikeittokuurit ei auta, jos oma elämänhallinta on pielessä! Nyt en enää usko, että on paluuta entiseen 😊 ap

Vierailija
24/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilejä ne on nimeltään?

Vierailija
25/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
26/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!

Vierailija
27/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja voimaannuttavaa.

Vierailija
28/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilejä ne on nimeltään?

Jos etsit vaikka hakusanalla velka, velaton tms, niin löytyy vaikka mitä!

Vierailija
29/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimuijat, Rahahuoli, Budjettimuija, Rahatonakka jne

Vierailija
30/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap! Itsellä sama projekti menossa. Rankkaa on, mutta onneksi on töitä ja kohtuu hyvät tulot rämpiä ulos tästä suosta. Ihan mielenkiinnosta - paljon sinulla on vielä velkaa maksamatta ja kuinka monta eri luottoa?

Vierailija
31/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa Ap! Itsellä sama projekti menossa. Rankkaa on, mutta onneksi on töitä ja kohtuu hyvät tulot rämpiä ulos tästä suosta. Ihan mielenkiinnosta - paljon sinulla on vielä velkaa maksamatta ja kuinka monta eri luottoa?

On paljon, tarkkaan en halua sanoa. Uskon että muutaman vuoden sisällä olen kuivilla 😊 ap

Vierailija
32/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion tehdå saman tulevina kuukausina. Tiedän että se vaatii muutaman kuukauden pihiä elämää mutta on sen arvoista. Aion säästää myös esim ruoassa

Olen alkanut kallistua minimalismin kannalle. Mitä enemmän hankin krääsää kotiini niin en ole tullut onnellisemmaksi. Koti täynnä krääsää. Tavarapaljous ahdistaa. Tiedän että ostelu on joku henkinen ongelma mulla joka auttaa aina hetkeksi paikkaamaan jotain tarvetta. Aion samalla hankkiutua eroon myös liiasta krääsästä eikä uutta tule tilalle ellei se oikeasti ole tarpeellista tyyliin joku oikeasti tarpeellinen asia mene rikki

Minulla on useita kulutusluottoja. Olen elänyt yli varojeni. Aion maksaa ne pois jotta korot lakkaa juoksemasta. Tavoite on kesään mennessä. Uusia luottoja ei tule. Talouteni ei ole tasapainossa

Vierailija
33/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahminut aikoinani Youtubesta Dave Ramsaytä, suosittelen. Total money makeover ja lumipallosysteemi. Itse laittelin Toriin/Huutonettiin tavaraa myyntiin Daven innoittamana ka olisi pitänyt tehdä se vuosia sitten.Pieni vaiva ja kaapit ja komerot tyhjeni = minimalismi.