Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Kovasti yritän kuunnella, vaan ei kuulu mitään. Ei toki ihmekään, sillä puolen kilometrin päässä asuva 90 vuotias naapurini kuoli pari viikkoa sitten ja talo on tällä hetkellä tyhjillään. Ei sieltä tosin kuulunut mitään aiemminkaan, enkä edes nähnyt häntä viimeisinä vuosinaan.
Ei kuulu mitään. -78 rakennetun 6-kerroksisen talon 4. krs
Ei täällä kukaan koskaan tahallaan mekasta. Nämä on 74 m² omistuskolmioita, osassa vielä alkuasukkaat.
Ei vielämitään, mutta eiköhän kohta rupee kuulumaan taas yläkerran kakaroiden hyppimistä ja juoksemista. onneksi ovat vain vuoroviikoin.
Mulla kuuluu keittiöstä hiljainen lämpöpuhaltimen suhina: yön jälkeen on vielä vilpoista, termostaatti ohjaa. No nyt sekin hiljeni. Ei kuulu edes oman tietokoneen jäähdytin, vaikka pöytäkone, prossu vie vain 15W max. Naapurista ei kuulu mitään, matkaa sinne 50metriä.
Kuului laukauksia, sen jälkeen on ollut hiljaista.
Makkaran raikaamista kuulunuf koko yön. Heräsin siihen kolmesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Matkaa 3km ja metsä välissä.
Vai muka metsä. Puita ehkä, mitta eihän 3km mitään metsää mahdu,
Oletko koskaan käynyt maalla?
Nyt ei mitään, kiitän.
Harmi kyllä muualta kuulu, en kiitä.
Yläkerran ämmä huutaa toistuvasti "IUUUUU! IUUUUU! IUUUUU!", jonka jälkeen kuuluu kanalauman räkätystä.
Muuton ääniä. Pelkään ketä tulee normaalien immeisten tilalle.
hiljaista on. välimatkaa noin 3km.
Maanantai-illan juoppobileet yläkerrassa. ”Vishu mä kuule kerron miten asia on!”. Iskelmä soi. Onneksi, voih - onneksi enää 3kk asumista tässä ja pääsee muuttamaan rivitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, omakotitalo ❤
Turha näiden omakotiasujien on raportoida jos ei ole naapureita siellä pöndellä...
Ei mitään. Kerrostalossa asun, ja vieläpä aika alhaalla olevassa kerroksessa. Joskus (harvoin) kuuluu rappukäytävässä lasten ääniä kun palaavat koulusta. Ei ole haitannut!
Pianonsoittoa ja lasten juoksua
Voitte lopettaa jo. Laulu on valmis ja kuunneltavissa youtubessa
Ei mitään, kuten yleensäkin. Seitkyt luvun kerrostalon kolmas ja ylin kerros <3
Naapurista ei kuulu mitään. Mut omassa kämpässä ilmastointipömpelit pitää kovaa puhinaa. Niitä ei voi itse säätää, puhaltaa 24/7. Uus talo.
Kantapäätömistystä ja kolinaa. Näköjään joku iltamaratoni meneillään.