Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Robotti-imuri tms. pyöri pitkin yläkerran lattioita. Imun ääni ei kuulu, mutta pyörien narina kuuluu.
En kuule naapurista mitään, minulla on päätyasunto ja naapurin ja minun välissä on kummankin saunat/kylppärit, joten oleskelutiloihin ei kuulu mitään. En tosin ole saunassa tai suihkussakaan kuullut yhtään mitään. Fiksut pohjat näissä ja päätyasunto - sehän se.
Yläkerrasta kuuluu kenkien kopinaa,imurin hurinaa ja kolistelua,sivulla joku klompsuaa painavilla askelilla portaikossa ja pamauttaa oven täysillä kiinni mennessään. Maalainen selvästi,tottunut heilauttamaan navetan oven salpaansa.
Ei kuulu mitään, kuten ei koko päivänä. Ollaan rivarin päädyssä ja ainoat naapurit on herttainen eläkeläispariskunta.
Naapurista alkoi kuulua homorummutusta n. klo 14:50 ja jatkuu edelleen. Ottivat ilmeisesti varaslähdön viikonloppuun. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, sama meno jatkuu pitkälle yöhön. Hyvästi yöunet😡
Vierailija kirjoitti:
Askelten ääniä yläkerrasta! Kantapääastujat, voiko olla mitään ärsyttävämpää!
No tämä! Mutta miksi aina sanotaan, että kuuluu yläkerrasta, kun yhtä hyvin ja yhtä ärsyttävänä se kantapäätömistely kuuluu myös alakerrasta. Itse onneksi nykyään asun ok-talossa, mutta aikoinaan asuin kerrostalossa ylimmässä kerroksessa ja minun alapuolellani majaili yksin asuva nuorehko äijä, joka tömisteli etenkin aamuöisin jatkuvasti ja se kuului todella häiritsevästi myös minun asuntooni. Ihanaa, kun ei tarvi minkään sekopäiden metelöintiä enää kuunnella omassa kodissaan.
ei yhtään mitään, lähin naapuri 200 metriä.
Täällä kuuluu ikkunoiden läpi huutoa ja kimakalla äänellä piha-alueen yli autojen parkkipaikalle. Naapuri availee äänijänteitään. 🗣
Ei kuulu mitään. Olen varmaankin ainoa elossa oleva tässä kerrostalossa.
Joku avaa juuri keittiön kaapin ovea. Muuten täysi hiljaisuus Helsingin keskustassa
ei yhtään mitään kun asun ok talossa
Hipihiljaista. Äsken siellä kävi ambulanssi. Vei kai naapuritalon leskirouvan sairaalaan. On paha sydänvika.
Äsken kuului ulkona pakkaslumen narskuntaa, kun naapuri käveli omalla pihallaan.
Muuten ei kuulu just nyt mitään. Omakotitalo ❤️
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuva nuori tyttö on nyt nauranut monta kertaa yksin niin kovaan ääneen että kaikki naapurit varmasti ovat kuulleet. Hän siis suoraan sanottuna ulvoo ja kuulostaa lähinnä joltain eläimeltä. Saa toki nauraa, kiva että on kivaa! Mutta kun seinät on talossa pahvia, niin jos joku ei osaa olla tarpeeksi hiljaa, sillä näyttää olevan aina seurauksia. Äsken vihaiselta kuulostava miesnaapuri ärähti kovaan ääneen tytön häiritsevälle naurulle. Ei ollut ensimmäinen kerta kun näin käy. Eikä tainnut tälläkään kertaa auttaa, ulvominen vaan jatkuu, olisko tytöllä kuulokkeet korvilla. Ai että näitä kerrostaloelämän ihanuuksia! Itse pysyttelen täällä omassa kopissani ihan vain hipihiljaa ja yritän parhaani mukaan sulkea korvani naapureiden ääniltä.
Onkohan näin että oikeasti ulvoo? kerta on kerrostaloja joissa kuuluu paskapökäleiden lumpsahdukset ja yskimiset läpi. Niin kyllä siinä kuuluu vähemmästäkin normaali nauru myös läpi! Teidänlaisten takia kerrostalossa eletään ahdistuneena, te koette että hiljaa hiipiminen on normaalia elämää, ei se kyllä ole ja sitten jos ei saa kotonaan edes vapaasti nauraa ilman että naapuri ärähtää niin hulluksi menee! Millä oikeutatte itsellenne nämä ärähtelyt ja sen että puututte jopa toisten normaaliin intiimielämään lähettelemällä lappuja, eikö hävetä? ettekö oikeasti ymmärrä että nauru on normaalia elämää? ihan pelkästään silläkö oikeutatte että ärsyttää?
Aika normaali on, että joku akka alkaa huutamaan "HYI H*LVETTI, HYI H*LVETTI, AIVAN MIELISAIRASTA, A-I-V-A-N M-I-E-L-I-S-A-I-R-A-S-T-A!".
Vierailija kirjoitti:
Asun rivitalossa Helsingissä, kummastakaan naapurista ei kuulu yhtään mitään. Eikä taida kuulua meiltäkään.
Ollaanko tylsää porukkaa?
No voihan sitä selliriviäkin rivitaloksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Äsken kuului ulkona pakkaslumen narskuntaa, kun naapuri käveli omalla pihallaan.
Muuten ei kuulu just nyt mitään. Omakotitalo ❤️
Tarkoitatko kuitenkin pankintalokoti?
Ei kuulu paljon mitään kuten ei yleensäkään. Joskus koira haukkuu naapurissa, aika pentu vielä ja jonnekin alakerroksiin on otettu varmaan koira myös, haukkui juuri.
Kerrostalo, neljä kerrosta harvoin melua.
Yläkerta. kengät jalassa aamuisin kopisee
Nyt ei mitään ääniä.
Aamuisin lehdenjakaja kolistelee ja juoksee rapussa ja aura auto n. 4-5.
Hiljainen talo.
Hissin ääniä vain.775