Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni on niiiin tylsää että jauhan samoja asioita samoille naamoille

Vierailija
02.01.2021 |

Vielä 8 vuotta sitten minulla oli jonkinlaista elämää. Näin ystäviä ja matkustelimme mieheni kanssa. Meillä kävi vieraita ja me kävimme kylässä vastavuoroisesti.

Nyt tuntuu että elämä on jotenkin pysähtynyt. Toki korona on pysäyttänyt elämän monelta osin, mutta siis muutenkin.

Herään aamulla. Puen. Meikkaan. Laitan lapsille aamupalat ja vaatteet valmiiksi. Vien pienemmän hoitoon. Menen töihin.

Olen töissä.

Tulen kotiin. Laitan ruokaa. Isompi lähtee treeneihin yms harrastuksiin isän kanssa. Olen pienemmän kanssa kotona. Ulkoillaan.

Teen iltapalan. Luen iltasadun toiselle lapsista. Suunnittelen töitä ja laitan nukkumaan.

Ja sama 5 kertaa viikossa. Viikonloppuisin ulkoillaan ja retkeillään perheenä.

Tähtihetket elämässä on viikonloppu-ruuanlaitto ja leipominen. Joskus tosi harvoin tapaamme ketään. Silloinkin tuntuu että jauhan samoja tylsiä asioita ja ihan hävettää kun en muista olenko jo ne aiemmin kertonut...elämässä ei vain tapahdu enää mitään.

Samaistuuko kukaan?!?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiaika on tuollasta tylsää. Toisaalta meillä lapset jo teinejä ja elämä vieläkin lähinnä eläkkeen odottamista. Työpäivät raskaita ja ei jaksaisi harrastaa. Mies möhnöttää sohvalla. Minäkin mielellään. Välillä yritän jotain jaksaa aloittaa (viimeksi uinti), mutta nyt uimahallit kiinni ja sohva taas kutsuu.

Ei se elämä mitään hohdokasta ole aikuisena perus työntekijänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän