Lue keskustelun säännöt.
Täytyykö minun kertoa hyvälle ystävälle että tiedän hänen miehen suudelleen muita naisia juhlissa?
Kommentit (25)
kerrottaisiin. Minusta suutelu toisen kanssa on jo pettämisasteelle astumista enkä taatusti hyväksy sitä. Ja jos joku ystävälleen moisen viestin kertomisesta suuttuu, niin viestintuojahan se yleensä ammutaankin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehelläsi voi olla omat motiivinsa kertoa moista, liekkö edes itse nähnyt tapausta. Jos hän vain haluaa ns. päästä väliin, on keksinyt koko jutun (ehkä itse tehnyt niin ja kertomalla "ystävästäsi" kokeilee miten itse suhtaudut). Ja asia ei sinulle muutenkaan kuulu, millä ihmeen oikeutuksella ajattelit puuttua muiden asioihin?!? .. Oletko ehkä itse kiinnostunut "ystäväsi" miehestä?
jos sellaista tapahtuisi!
Itse kertoisin paremmille ystäville kyllä.
kuinka kevyesti moni suhtautuu suuteluun kännissä. Selvinpäin asia olisi ilmeisesti eri...? Meillä tulisi helvetinmoinen haloo, jos jompi kumpi humalassa suutelisi vieraan kanssa. Sen verran tekemisistään aina tajuaa, ettei huulille käy. Poskipusuja voi hyvässä mielentilassa jaella seurueessa, mutta suutelu..EI! Ja todellakin haluaisin tietää, jos mieheni tuollaista tekisi, koska silloin hän ei kunnioittaisi parisuhteemme sääntöjä, vaan pistäisi minua halvalla ystävien nähden. Yök.
En osaa vastata kysymykseesi, koska täällä näyttää olevan paljon muitakin suukottelijoita, joille känniörvellys on merkityksetöntä. Ehkä tuo mies/pariskunta kuuluu näihin. ?