Fuckbuddy, hyvin yleistä?
Onko fuckbuddy -suhteet kuinka yleisiä tuttavapiireissänne?
Kommentit (17)
Yleensä miehillä on monta fuckbuddya ja jokainen naisista luulee olevansa ainoa 😂
Naiset haluaa fuckbuddyn siksi, koska eivät halua harrastaa monen kanssa seksiä. Sitten tekevät miehen kanssa sopimuksen, että kumpikaan ei käytä muita ja mies vakuuttelee asian vakavalla naamalla, että just näin. Mies nimen omaan ei halua tyytyä yhteen varsinkaan jos on itse sinkkuna. Tässä kohtaa naisten ja miesten seksuaalinen arvomaailma on täysin eri ja naiset menee aina halpaan kun lipevä gigolo vakuuttelee, ettei hänkään halua fuckbuddyna useampia kumppaneita. Jo saman päivän aikana voi käydä bylsimässä toista 😄
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehillä on monta fuckbuddya ja jokainen naisista luulee olevansa ainoa 😂
Naiset haluaa fuckbuddyn siksi, koska eivät halua harrastaa monen kanssa seksiä. Sitten tekevät miehen kanssa sopimuksen, että kumpikaan ei käytä muita ja mies vakuuttelee asian vakavalla naamalla, että just näin. Mies nimen omaan ei halua tyytyä yhteen varsinkaan jos on itse sinkkuna. Tässä kohtaa naisten ja miesten seksuaalinen arvomaailma on täysin eri ja naiset menee aina halpaan kun lipevä gigolo vakuuttelee, ettei hänkään halua fuckbuddyna useampia kumppaneita. Jo saman päivän aikana voi käydä bylsimässä toista 😄
Niin ja voi teidän reppanoiden ilme kun itse kuulette olevanne vain yksi haaremista.
Itselläni on, mutta en tiedä että kenelläkään tutullani olisi. Tosin tää on semmoinen asia, että ehkä siitä ei kauheesti tuu puhuttua muille. Itse en ainakaan kertoisi kenellekään tutulle tästä omastani.
Minulla on, muilla tutuilla en tiedä olevan. Ja kyllä siitä tietää äitikin, mitäs pahaa siinä on. Ja minulla on näitä useampi, 2 vakituista ja 3 ketkä käy vaan joskus, tyyliin 1-3kk välein. Ja tiedän kyllä että näillä miehillä on myös luultavasti muitakin. Tää toinen vakituisempi on vielä aika tuore tapaus, hänen jutuista en niin tiedä. Mutta jos tästä tulee oikeasti vakituisempaa, jätän ehkä nuo harvemmin käyvät tapaukset.
No hyppään ketjuun mukaan vähän erilaisella kulmalla. Olen siis aviossa oleva nainen jo 42, meillä on varsin avoin suhtautuminen seksiin ja tarpeemme mieheni kanssa eivät oikein kohtaa. Rakastamme toisiamme, kunnioitamme suhdettamme, mutta seksin osalta olemme sopineet että siitä ei saa tulla suhteeseemme mörkö. Minulla on oma FB, jonka kanssa saan purkaa villimpää puoltani...joskus hän yöpyy myös meillä. Tämä on mieheni oma ehdotus, kun hän ei kaipaa seksiä. - emme halua pettämistä mukaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on, muilla tutuilla en tiedä olevan. Ja kyllä siitä tietää äitikin, mitäs pahaa siinä on. Ja minulla on näitä useampi, 2 vakituista ja 3 ketkä käy vaan joskus, tyyliin 1-3kk välein. Ja tiedän kyllä että näillä miehillä on myös luultavasti muitakin. Tää toinen vakituisempi on vielä aika tuore tapaus, hänen jutuista en niin tiedä. Mutta jos tästä tulee oikeasti vakituisempaa, jätän ehkä nuo harvemmin käyvät tapaukset.
Hyi! Häpeäisit!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että naiset kuvittelisivat olevansa ainoita tai heille olisi edes tärkeää olla ainoa?
Fuckbuddy on fuckbuddy, ei mikään poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
On sulla kumma käsitys asiasta. Tunnetko muuten itse yhtään naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa fuckbuddyn siksi, koska eivät halua harrastaa monen kanssa seksiä. Sitten tekevät miehen kanssa sopimuksen, että kumpikaan ei käytä muita ja mies vakuuttelee asian vakavalla naamalla, että just näin. Mies nimen omaan ei halua tyytyä yhteen varsinkaan jos on itse sinkkuna. Tässä kohtaa naisten ja miesten seksuaalinen arvomaailma on täysin eri ja naiset menee aina halpaan kun lipevä gigolo vakuuttelee, ettei hänkään halua fuckbuddyna useampia kumppaneita. Jo saman päivän aikana voi käydä bylsimässä toista 😄Miksi kuvittelet, että naiset kuvittelisivat olevansa ainoita tai heille olisi edes tärkeää olla ainoa?
Fuckbuddy on fuckbuddy, ei mikään poikaystävä.
Kyllä musta on ihan mukavaa että FB ei ihan joka kolossa uita penistään ja kieltään.
Siis tauteja ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa fuckbuddyn siksi, koska eivät halua harrastaa monen kanssa seksiä. Sitten tekevät miehen kanssa sopimuksen, että kumpikaan ei käytä muita ja mies vakuuttelee asian vakavalla naamalla, että just näin. Mies nimen omaan ei halua tyytyä yhteen varsinkaan jos on itse sinkkuna. Tässä kohtaa naisten ja miesten seksuaalinen arvomaailma on täysin eri ja naiset menee aina halpaan kun lipevä gigolo vakuuttelee, ettei hänkään halua fuckbuddyna useampia kumppaneita. Jo saman päivän aikana voi käydä bylsimässä toista 😄Miksi kuvittelet, että naiset kuvittelisivat olevansa ainoita tai heille olisi edes tärkeää olla ainoa?
Fuckbuddy on fuckbuddy, ei mikään poikaystävä.Kyllä musta on ihan mukavaa että FB ei ihan joka kolossa uita penistään ja kieltään.
Siis tauteja ajatellen.
Juuri tähän monen naisen ajatus yhdestä fuckbuddysta perustuu.
En tunne enkä tiedä tällaisia tapauksia.
Muutenkin tunnen vain muutaman sinkkuihmisen.
Ne jotka seurustelevat, niin ainakin esittävät olevansa yksiavioisia.
Minulla on fuckbuddy, vaikka pidänkin itse enemmän ilmaisusta friend with benefits. Useampikin fwb kyllä kelpaisi, mutta sellaisia ei ole vielä löytynyt. Tiedän monella tutulla olevan myös vastaavanlaisia järjestelyjä. Nykyaikana tämmöinen taitaa olla todella tavallista.
Mulla oli yksi lähinnä fwb-mies.
Aluksi oltiin kumpikin ihastuneita ja haluttiin enemmänkin, sitten mies halusi että ollaan vain "ystäviä" ja tavata muitakin. Käytännössä hän kuitenkin omi minut, ei ehkä löytänyt muita vaikka yritti ja alkoi vaatia liikaa.
Petyin hiukan aluksi, kun ihastus halusikin vain fwb-jutun, kun itse olin valmis rakastumaan, mutta kevyt kuvio sopi kuitenkin.
Kun tutustuttiin ajan mittaan ja mies vaati aina enemmän seuraa, seksiä ja tukea ilman rakkautta ja sitoutumista, halusin irti koko raduttavasta suhteesta. En olisi ikinä ehtinyt ja jaksanut tavata ketään "oikeaa", jos olisin jatkanut "ystävyyttä".
Rasittavasta suhteesta eroon tietenkin
Luin jostain Finsex-tutmuksesta, että useimmilla sinkuilla on jotain järjestelyitä. Itse olen sinkkuna ollut vaan selibaatissa. Sinänsä seksi kiinnostaisi, mutta en tiedä miten tuollaiseen päädytään ja jos päädytään niin miksei sitten ihan suhde.
Firman naistyökaveri voi olla varatun miehen fuckbuddy (tosi on).
Tuskin kovin yleisiä, kun tuttavapiirissä ei ylipäätään ole sinkkuja juurikaan.