Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se kertoo ihmisestä, jos SuomiLove ja Laulu rakkaudelle ovat kiusallista katsottavaa?

Vierailija
02.01.2021 |

Monet tuntuvat kumminkin tykkäävän. Itse en pysty katsomaan, kun heti tulee jotenkin kiusaantunut olo.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kummastus tämän Nordic noir- villityksen kanssa.

Kerran, kun avasin telkkarin, jokaiselta ylen kanavalta tuli joku murhasynkistely.

Kaupalliselta puolelta sitten hömppää ja älämölöä.

YLE keskittyköön asiaan!

YLE puhe radion puolella pn myös melko pitkälle turmeltu tässä viihteellistämisvimmassa.

En ole mielipiteineni yksin.

Vierailija
102/105 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minunkin mielestä vähän vaivaannuttavaa. En tosin katsonut kuin sen ekan jakson. Mutta mietin vaan siinä että mitä jos itse istuisi siinä penkillä ja ei edes tykkäisi koko laulusta, vituttais vaan istua siinä ja kun kamerat kuvaa niin täytyis esittää liikuttunutta, hirveetä 😂

Mun pahin painajainen ois jotenkin joutua johonkin tollaseen "yllätettynä". Mä en edes pystyis esittämään mitään. Lähtisin vaan vetämään taakseni kattomatta, jos joku saa*anan jousitrio pelmahtas soittamaan joutsenlaulua. Nautin kyllä musiikista, mutta jossain ihan muissa olosuhteissa kuin kameran edessä sadan muun tuntemattoman urpon ympäröimänä.

Ei kai kukaan sua sinne lavalle käsiraudoissa vie? Luuletko ettei näitä ole harjoiteltu, ja kysytty osallistujilta suostuvatko? Yllätys on pelkkää esittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nykyään National geographicin kanavaa...

Olen nainen.

Vierailija
104/105 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut olevani ainoa joka kiusaantuu mutta en sitten olekaan. Olen katsonut pari tällaista ohjelmaa joskus ja enää en katso.

Vierailija
105/105 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uppoa kun on samat naamat vuodesta toiseeen. osaisivat edes ääntää jos laulavat jollain muulla kielellä