Mitä se kertoo ihmisestä, jos SuomiLove ja Laulu rakkaudelle ovat kiusallista katsottavaa?
Monet tuntuvat kumminkin tykkäävän. Itse en pysty katsomaan, kun heti tulee jotenkin kiusaantunut olo.
Kommentit (105)
Jotain toivoa vielä kun ihan kaikki psska ei uppoa.
Se on fiksu ihminen. Noi ohjelmathan on täysin ala-arvoista jaskaa.
No onhan ne ohjelmat selkeästi suunnattu ihan helvetin tyhmille ihmisille.
Siitä kertoo ettei viitti kattoo kun on surkeita biisejä.
En halua mennä niin lähelle tuntemattomien elämää.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mitä ne on. Tai toinen on Yön biisi.
Laulu rakkaudelle on myös Mtv:n ohjelma, ei pelkästään Yön Biisi.
On minunkin mielestä vähän vaivaannuttavaa. En tosin katsonut kuin sen ekan jakson. Mutta mietin vaan siinä että mitä jos itse istuisi siinä penkillä ja ei edes tykkäisi koko laulusta, vituttais vaan istua siinä ja kun kamerat kuvaa niin täytyis esittää liikuttunutta, hirveetä 😂
Typerät formaatit, jotka eivät sovi suomalaiseen yhteiskuntaan. Ei suomalainen halua teeskennellä suuria tunteita televisiossa. Ainakaan kukaan kunnon suomalainen. Joku karjalainen saattaa pystyä, tai pitkään ulkomailla asunut. Tavissuomalaista sylettää tuollainen esittäminen.
Minullekin tulee vaivaantunut olo jos näen. En välitä julkisista rakkauden tunnustuksista ja siirapista sun muusta unelmahötöstä muutenkaan, mutta toisten mielestä se on ihanaa.
Todella vaivaannuttavaa, kun istutaan tuolille pillittämään ja taltioidaan ylidramatisoitu ja tarkoituksenomainen vollotus kaikkien katsottavaksi. Eihän se ole muuta kun kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
On minunkin mielestä vähän vaivaannuttavaa. En tosin katsonut kuin sen ekan jakson. Mutta mietin vaan siinä että mitä jos itse istuisi siinä penkillä ja ei edes tykkäisi koko laulusta, vituttais vaan istua siinä ja kun kamerat kuvaa niin täytyis esittää liikuttunutta, hirveetä 😂
Mun pahin painajainen ois jotenkin joutua johonkin tollaseen "yllätettynä". Mä en edes pystyis esittämään mitään. Lähtisin vaan vetämään taakseni kattomatta, jos joku saa*anan jousitrio pelmahtas soittamaan joutsenlaulua. Nautin kyllä musiikista, mutta jossain ihan muissa olosuhteissa kuin kameran edessä sadan muun tuntemattoman urpon ympäröimänä.
Kertoo vain sen, että olet suomalainen.
En koe että älykkyysosamäärä tähän vaikuttaa. Mutta tunne-elämän senhetkinen tilanne. Uskon että iskee tietyllä tavalla vaikka korona-eristyksissä olevaan ihmiseen. On tässä ollut aika tunnepitoinen korona-aika. Eikä poissulje sitä empatiaa ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pahin painajainen ois jotenkin joutua johonkin tollaseen "yllätettynä". Mä en edes pystyis esittämään mitään. Lähtisin vaan vetämään taakseni kattomatta, jos joku saa*anan jousitrio pelmahtas soittamaan joutsenlaulua. Nautin kyllä musiikista, mutta jossain ihan muissa olosuhteissa kuin kameran edessä sadan muun tuntemattoman urpon ympäröimänä.
Huomionarvoista on kuitenkin, että tämänostattaa noin vahvat tunteet pintaan, että pitää ihan poistua tilanteesta eikä pystyisi edes kohteliaasti hymyilemään ja kiittämään. Sanoisin, että se olisi paljon vahvempi tunteenilmaus kuin yksikään niistä, jotka pillittävät niiden laulujen aikana.
Jos ei kiinnosta, ei tarvitse katsoa.
Pitääkö aina lähtee negan kautta.
Kertoo, että ihmisellä on joku tolkku ja älli vielä tallella.
Naurettavaa feikkiä paskaa kummatkin ohjelmat.
Onko se niin uskomatonta, että jotkut julkkiksetkin voivat olla keskenään ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, ei tarvitse katsoa.
Minä katson mielummin jonkin yksittäisen bändin tai sooloartistin dokumentin tai konsertin kuin jotain tunteiden hehkutusta tai laulukilpailuja.
En edes tiedä mitä ne on. Tai toinen on Yön biisi.