Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Tulisikohan uunoja enään jatkuvalla syötöllä jos Spede ei olisi vetänyt maikkaria höplästä?
Kaikki Kill BIll -elokuvat, samoin Sinkkuelämää-leffat.
When the lights went out
No-do
Kummeli jackpot
Ei ole varmaan mitään sellaista minkä olisi yli kaksi kertaa katsonut. Leffoja on suoratoistokanavat pullollaan ja muutakin katsottavaa.
uusimmat bondit (borsnan ja siitä eteenpäin), blondin kosto
Vierailija kirjoitti:
A Dog's Purpose, ihana elokuva, katson joka kerta kun tulee joltain kanavalta
Tää on kyllä aivan ihana elokuva, märisen joka kerta ku pikkulapsi :D
Lisäksi Forrest Gump, Rita Hayworth - avain pakoon ja Vihreä maili on sellaisia, jotka pitää nähdä vähintään kerran vuodessa.
Rakkautta vain
Neljät häät ja yhdet hautajaiset
Toscanan auringon alla
Inside Out
Wind River yritetään saada selvää uusioenglannista ja mutinasta . YLE Areena . Millaiset kääntäjät Ylellä on kun joka leffassa on päin persettä usein käännetty .
Kaurismäen Arvottomat on suomalaisen elokuvan käännekohta. Olen nähnyt sen varmaan yli 15 kertaa ja aina vain se on hyvä. Kun näin sen ensi kerran sen ilmestyessä tiesin, että tämän haluan nähdä kauan.
Toinen on Pölösen Onnen maa.Siinä on ihana tunnelma.
Kolmas on Ijäksen Katsastus, joka on mestariteos. Hänellä on toki muitakin.
Neljäs on Kauriinmetsästäjä.Paras sotakuvaus Vietnamista koskaan
Kummisedät olen katsonut lukuisia kertoja ja aina yhtä hyviä
Kellopeli Appelsiini ja monet muut Kubrickin huikeat mestariteokset jaksaa katsoa uudelleen monta kertaa.
Suuri Gangsterisota ( typerä käännösnimi) on Leonen mestarisaaga , jonka olen nähnyt ainakin 10 kertaa ja aina se jaksaa kiinnostaa. Hänen spagettiwesterninsä ovat ainutlaatuisia mestariteoksia myös musiikinkin takia.
Näitähän riittää....
Taru sormusten herrasta trilogia, tuulen viemää, joulupukki ja noitarumpu ja the grinch
Notting Hill
Heat
Kauriinmetsästäjä
Kyttäyskeikka
TSH - trilogia
Passengers, erityisesti Newmanin score
Kummisetä 1 ja 2
Suuri Gangsterisota
Huuliharppukostaja
Louhimiehen Tuntematon Sotilas
BarFly
Hyvät, pahat ja rumat. Morriconen musiikki vaikuttaa tähän paljon.
Tavernier: Auringonpimennys
Woody Allen: Zelig
Tuntematon sotilas, mikä tahansa versio