Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Lapsena ja nuorena tuli kulutettua:
- Spy kids 2
- Pirates of the Caribbean 2
- Harry Potterit (kolme ensimmäistä)
- Taru sormusten herrasta (trilogia)
- Pokémon – Mewtwon vastaisku
Disneyn elokuvista:
- Leijonakuningas
- Tuhkimo
- Dumbo
- Nalle Puh
- Tarzan
80's romanttiset komediat.
Pretty in pink
16 candles
Wierd science
Cocktail
Just one of The guys
Dirty dancing
Summers school
Licence to drive
Cant buy me love
Breakfast club
Heathers
Adventures in babysitting
Risky bisnes
The pick-up artist
Plash
Ferris buellers day of
Better of dead
Secret admirer
Some kind wonderful
Girls just wanna have fun
Ja Romy and Michele's High School Reunion vuodelta 1997.
Disneyn Bolt ❤️ Katsonut varmaan sata kertaa elämäni aikana, ensimmäistä kertaa kun olin 6v. En tiedä mikä siinä viehättää
Uuno Epsanjassa. Ja oikeastaan kaikki Turhapurot. Siinäpä vasta oivaa viihdettä jossa on kunnon viesti.
Notting Hill
After (sarjan kaikki leffat)
Holiday
Rakkautta vain
Ylpeys ja Ennakkoluulo
The Tourist
Death to 2020
Autumn Dreams
Harvest Moon
50 Shades of Grey (sarjan kaikki leffat)
365 days
Just go with it
Isn't it romantic
Joulupuu on kärvennetty
Tukkijoella
Rakkauskirjeitä Julialle
Wish for Christmas
Alienit...eivät vanhene teemaltaan, ovat aina vaan ajankohtaisempia , eli sellainen aika on ehkä joskus , lähestymme sitä.
Vierailija kirjoitti:
Streets of Fire
Vaatii rohkeutta myöntää katsovansa moneen kertaan tuollaista leffaa, joka on syystäkin unohdettu ja näkyvästi lytätty. Nuorempana katsoin sen itsekin muutamaan kertaan ja vaikka se on monella tapaa kehno elokuvaksi, on sen monissa kohtauksissa ainutlaatuisen vetoavaa ilmaisua, jossa leikkaus, kuvaus, puvustus, lavastus ja musiikki yhdessä menevät tunteisiin. Amatöörimäinen ja kliseinen näyttelytyö ja järkyttävä käsikirjoitus (etenkin dialogit) ovatkin ehkä vain tehokeino, joka nostaa niitä todellisia vahvuuksia esiin.
A Dog's Purpose, ihana elokuva, katson joka kerta kun tulee joltain kanavalta
Mä olen myös katsellut niiden sotilaiden haastatteluja jotka olivat tuolla silloin -91. Ne ovat myös erittäin mielenkiintoisia.