Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Vierailija kirjoitti:
James Stewart pääosassa filmeissä Elämä on ihanaa (vai Ihana elämä?) 1946 ja The Shop Around the Corner 1940 (Muistaako joku suomenkielisen nimen?)
Näistä molemmista tulee erittäin hyvä olo.
Kolmanneksi voisin mainita Katharine Hepburnin ja Spencer Tracyn tähdittämän Aadamin kylkiluun 1949.
Tietysti kaikki Charlie Chaplinin elokuvat, ne ovat aivan lyömättömiä. Ei niihin voi kyllästyä.
Ihmeellinen on elämä (It's a Wonderful Life, 1946)
Pikku myymälä (The Shop Around the Corner, 1940)
Rankka päivä - pääosassa Michael Douglas. Poliittisesti sopivan epäkorrekti (ei punavihreään makuun).
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump, Apollo 13, poliisiopistot ja paluu tulevaisuuteen yhdessä lasten kanssa.
No siinäpä oli pitkä elokuvan nimi! Saisinko juonitiivistelmän?
Vierailija kirjoitti:
Teresa Orlowskin kaikki filmit. Luonnenäyttelijä.
Uskonpa, että Jouko Turkkakin arvosti.
Rita Hayworth-avain pakoon, Vihreä Maili, Tuulen Viemää, Tuntematon
Harry Potterit
Sinkkuelämää
Fifty shades -leffat
Mamma Mia!
Pretty woman
Fast & furios leffat
Poliisiopistot
Ja vaikka kuinka paljon kuuluu mun listaan, jos tuntuu ettei mikään leffa ole hyvä. :D Sitten vaan katson jonkun näistä mun lemppareista ties kuinka monetta kertaa ja hyvä on edelleen. ♡
Vierailija kirjoitti:
Blackhawk Down, eli Isku Mogadishuun.
Sama täällä. Se tuli yhteen aikaan televisiosta koko ajan, ja aina kun surffatessa tuli kohdalle, jäin katsomaan ja katsoin loppuun. Siinä on elokuva, jossa ei ole luppohetkiä.
Ruumiita tuli nippu kirjoitti:
Wind River eikä kukaan sure kuolleita miehiä yhtään siinä ....
Speak for yourself. Minua ahdisti paljon enemmän sen hyvismiehen loppu kuin sen naisen. Itsekin syrjäkylällä kasvaneena jotenkin pitää aika idioottina tollaisia tyyppejä, jotka menevät johonkin miesten parakkiin harrastelemaan, asking for trouble.
Koskemattomat, ihan huippu leffa.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump, Apollo 13, poliisiopistot ja paluu tulevaisuuteen yhdessä lasten kanssa.
No siinäpä oli pitkä elokuvan nimi! Saisinko juonitiivistelmän?
Typerä kommentti.
Mooren ja Conneryn Bondit. Tähtien Sota eka trilogia eli episodit 4-6. Schindlerin Lista. Papillion alkuperäinen. Clint Eastwoodin Alcatraz. Renny Harlinin Jäätävä Polte.
Virossa parhaaksi elokuvaksi kautta aikojen valittu elokuva "Kevät" vuodesta 1969
Siunattu hulluus leffa . Nyt on ollut aikaa katsoa uudelleen siitä aukesi uusia näkökulmia . Ihmisen luonteet nousee esiin ja ilkeys myös .
Shanghai Noon ja Shanghai Knights.
Sin city
5- element
Riddickin aikakirjat