Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Aki Kaurismäki: Varjoja paratiisissa (paras Kaurismäki mielestäni), Matti Kassila: Komisario Palmun erehdys, Woody Allen: Vicky Christina Barcelona, , Pedro Almodovar: esim. Kaikki äidistäni, Volver
Sleeping with the enemy eli Vihollinen vuoteessani. Julia Roberts, nuorena. Karmiva ja liikuttava. Kun on itse kokenut pelkoa, tämä elokuva on ollutjopa apuna sen työstämisessä.
Uudelleen haluaisin tvn näyttävän Julianne Mooren Heaven faraway tai jotakin sinnepäin. Ihanan herkkä J. Moore, 50-luvun ahdistavatkin asenteet esillä. Milloinkahan tulisi tv ssä?
Unelmien sielunmessu
Kummisetä 1ja 2
Arpinaama
Kiitos tästä ketjusta! Saa hyviä toiveideoita ja täällä kirjoittaessaan ei tule ahdistava olo. Eivät näköjään kiusaajatkaan ole tänne löytäneet. Kiitos!
Jason Bournet jaksan katsoa aina uudelleen ja uudelleen.
Prinsessa Kaguyan tarun olen katsonut varmaan 10 kertaa. Naapurini Totoro on myös sellainen elokuva, johon en koskaan kyllästy.
Lady Sonia lyhytelokuvat ja pidemmät.
Big Lebowski, vain ja ainoastaan Jeff Brigdesin roolihahmon Duden vuoksi. Parasta Dudessa on koirankusema ja koinsyömä villatakki, jonka olennaisin ominaisuus on kuitenkin rumuus, ja toki ne salihousutkin.
Kunniattomat paskiaiset
Kill bill
pirates of carribean -leffat
kadonneen aarteen metsästäjä -leffat
Robin hood, se missä on kevin costner
pretty woman
Johnny English -leffat
Vierailija kirjoitti:
- LOTR-trilogia
- Braveheart
- Gran Torino
- The Greatest Showman
- Gone Girl
- Gladiator
- Peaceful Warrior
- The Count of Monte Cristo (2002)
- The Matrix
Harvinaisen onnistunut leffamaku sulla av-kutuksi. Varsinkin Gladiator, The Matrix ja LOTR ovat kulttuurihistoriallisesti merkittäviä teoksia, jotka itsekin katson vuosittain.
Päiväni murmelina
In the Mood for Love
Kummisetä elokuvat.
Chaplinit
Bad Boy Bubby
Big Lebowski
Kaurismäet
Coenin veljesten elokuvat
Amelie
Fargo
Takaikkuna
Komisario Palmut
Truman Show
+ monta muuta, joita nyt en muista...
Naisen tuoksu, eikö kukaan mainitse sitä.
Al Pacino on paras.
Myös Pretty woman.
Poika raidallisessa pyjamassa on vaikuttava.
Totoro