Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
- LOTR-trilogia
- Braveheart
- Gran Torino
- The Greatest Showman
- Gone Girl
- Gladiator
- Peaceful Warrior
- The Count of Monte Cristo (2002)
- The Matrix
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta -trilogia.
Tämä ja nimenomaan täysimittaiset versiot, ei teatterille saksitut joita telkkari ja Netflix esittää.
Ei ole ainuttakaan leffaa jonka olisin halunnut katsoa toiseen kertaan. Yleensä vielä pikakelaan ne läpi. Elämässä on paljon mielenkiintoisempiakin asioita kuin leffat.
Kuka viritti ansan, Roger Rabbit?
Mä jaksan katsoa Beck- ja Wallanderit uudestaan ja uudestaan. Samoin menee alastomat aseet ja hot shotit. Nyt vähän yllättäen itsellenikin olen jaksanut katsoa the day after tomorrow- leffan kolmeen kertaan (olen nähnyt sen leffateatterissa aikoinaan) vaikka aihe ei varsinaisesti edes kiinnosta. Jotenkin tykkään sen suht rauhallisesta temmosta, nykyleffat on ihan liian levottomia makuuni kun ne tempoilee sinne tänne eikä sellaiseen "viihtyisyyteen" panosteta vaan värimaailma ja tunnelma on jotenkin räikeä. Puherytmikin on tätä nykyä jotenkin liian nopea ja sellainen säksättävä.
Teresa Orlowskin kaikki filmit. Luonnenäyttelijä.
Terminator 2, nähty yli viisikymmentä kertaa.
Harry Potterit, Lord of the Ringsit, Jurassic Park (se eka), Studio Ghiblin elokuvat, Leijonakuningas, Karhuveljeni Koda.
Uusimpana Netflixistäkin löytyvä Okja. Olen nyt vuoden sisään katsonut sen kolme kertaa...