Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Twilightit, Harry Potterit ja Game of thrones (ei leffa mutta kuitenkin)
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa forrest gump, näin sen leffateatterissa ja olen vuosien saatossa katsonut televisiosta monet kerrat. Life is like a box of chocolate, you'll never know what you are gonna get.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota sanontaa. Näkeehän siitä rasian kannesta aina, mitä saa. Osaisiko joku selittää?
The Crow. Tulee katsottua joka vuosi halloweenin aikoihin.
Fifth Element.
"Leeloo Dallas, multipass" :DDD
Kosketuksissa, unkarilainen elokuva.
Suosittelen lämpimästi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa forrest gump, näin sen leffateatterissa ja olen vuosien saatossa katsonut televisiosta monet kerrat. Life is like a box of chocolate, you'll never know what you are gonna get.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota sanontaa. Näkeehän siitä rasian kannesta aina, mitä saa. Osaisiko joku selittää?
No mutta on niitä sellasiakin rasioita, joissa on monenlaisia karkkeja/suklaita. Sitten jos ottaa sokkona, niin ei tiedä mitä saa.
Tulitikkuja lainaamassa vaikka en tykkää niin tykkään. Koska just tota syntisen paskan elämä on täällä menetystä paratiisissa missä varastetaan raiskataan . Kadonnut paratiisi .
The next three days sekä Medusa-trilogia
Thelma Louise uudestaan niin ei se ole huono ei hyvä mutta enemmän hyvä , oikeestaan se on hyvä. Elämä on kuin konfehti rasia , eipä tiedä kuka sen on tehnyt mistä aineista ja miksi paitsi saadakseen rahaa sokerilla ja kaakaojauholla itselleen myös pahvin tekijä saa rahaa siitä . Edes se ei ole mikään ilmainen . Eipä tosiaan tiedä mitä mössöä niiden sisällä on. Elämä on niin että syntyy jonnekin ja kuolee jossain ja välissä saa kohtelua toisilta mitä sattuu .
2012. Ei varmaan millään mittarilla hyvä elokuva, mutta mä tykkäänkin katastrofielokuvista, näyttävistä erikoistehosteista ja epärealistisista selviytymistarinoista. Katson sen noin kerran vuodessa, luulisin.
Goodfellas